pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko demonit Tiibetin äänissä? Uskaltaako sitä kuunnella?
Ei sovi uskossa oleville kristityille. Demonista toimintaa, kyllä.
Sä olet joku muinaisjäänne 30-luvulta
Ehkä sinun mielestäsi. Mutta Raamatun Sana on ikuinen, eikä muutu/ ole muutettavissa.
No eihän se raamatun sana ole mitään muuta tehnytkään kun muuttunut vuosisatojen aikana. Olisit nyt edes sanonut, että ajatus Jumalan olemassaolosta ei ole muuttunut niin olisi ollut hyväksyttävissä.
Te uskovaisuskovaiset olette t
Sana pysyy, mutta ihminen on muokannut sitä.
1536 katolinen kirkko teloitti tällaisen henkilön kuin William Tyndale, joka käänsi Raamatun kansalle, mutta tuo kirkko ei sitä halunnut. Hän ei kerinnyt kääntämään koko Raamattua mutta VT:n suurimalta osin, ja osia UT:sta.
Sitä voi verrata esim. johonkin uudempaan Raamatun käännökseen, niin saa jollain tapaa käsityksen, missä vaiheessa sitä ehkä on alettu muokkaamaan. Ja kuinka paljon. Työlästä on, mutta mahdollista. Suomalaisista Raamatun käännöksistä monet sanovat luottavansa vuoden 33/38 -käännökseen. Uusi käännös ilmestyi vuonna 1992, syytä en tiedä. Jotain sellaista lukenut, että tehty kevyemmäksi ja selkeämmäksi, mutta onko se ollut se syy, vai onko syytä olettaa, että tekstiä ja merkityksiä on muutettu oleellisesti joiltain osin?
Pyhän Hengen johdatusta tulee rukoilla, kun Raamattua lukee, kun emme osaa sitä hepreaksi, arameaksi tai kreikaksi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun mielestäsi. Mutta Raamatun Sana on ikuinen, eikä muutu/ ole muutettavissa.
No eihän se raamatun sana ole mitään muuta tehnytkään kun muuttunut vuosisatojen aikana. Olisit nyt edes sanonut, että ajatus Jumalan olemassaolosta ei ole muuttunut niin olisi ollut hyväksyttävissä.
Te uskovaisuskovaiset olette t
Olet nyt käsittänyt aivan väärin; Raamattu on käännetty usealle kielelle, mutta siitä ei ole poistettu mitään. Tuo väite on muslimien ja ateistien kestoväite. Nykyraamattu täsmää alkuperäisten raamatturullien kanssa. Ja kyllä, Raamatusta ei saa poimia sellaista mikä miellyttää , vaan koko Raamattu on totuus, Jumalan Sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä lähteitä, jotka väittävät toisin
No eihän se raamatun sana ole mitään muuta tehnytkään kun muuttunut vuosisatojen aikana. Olisit nyt edes sanonut, että ajatus Jumalan olemassaolosta ei ole muuttunut niin olisi ollut hyväksy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun mielestäsi. Mu
Katolinen kirkko ei halunnut tätä Enokin kirjaa Raamattuun, minkä puolesta se puhuu? Onko siis syytä tutustua Enokin kirjaan vai onko katolinen kirkko silloin ollut oikeassa? En osaa itse tähän vastata, joten olen jättänyt tutustumatta Enokin kirjaa. En myöskään katsosi sitä kuvitettuna youtube-videona, vaikka se helpompaa olisi kuin vaikeaselkoisen tekstin lukeminen netistä. Enokin kirja on äärimmäisen vaikeaa tekstiä, ja siihen tarvittaisiin luotettavaa tulkitsijaa. En tiedä sellaista.
Aattelepa ite.Taidat sitten oleva riivattu seinähullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään luotettavaa tulkitsijaa tarvitse, joka kertoisi mitä ajatella kun osaan sen homman ihan itsekkin. Vaatiiko uskovaiset kaikkeen jaina tulkitsijan?
Jumalan paras keino pelastaa kadotuksella: kirjoitukset!
Ei sitten parempaa keksinyt. Henkilökohtainen tapaaminen joka lauantai toimisi paremmin.
Tää on kyllä jännä juttu, miten alentavasti osa kristityistä suhtautuu niihin, jotka eivät ajattele asioista juuri niinkuin he itse. Mulla esimerkiksi on todella vahva usko Jumalaan, ja syvennän yhteyttä myös Raamattua lukemalla, mutta myös hiljentymällä/meditoimalla, joogaamalla jne jne. Olen kokenut Jumalan ilmestymisen useita kertoja. Kun kerroin näistä ilmestyksistä kerran yhdellä Jeesus-teltalla, niin näin heti ilmeistä, että minulle oltiin kateellisia, oltiin hämmentyneitä siitä että "miten tuo, joka ei ajattele just niinkuin minä, on voinut saada noin kauniita ja rakkaudellisia näkyjä ja kokemuksia" ja yritettiin saada silti mut näyttämään jotenkin huonommalta kuin he itse. Niitä fariseuksia on maailma pullollaan, jotka estävät ihmisten pääsyn Jumalan luo eivätkä sinne itsekään pääse. Ulkokultaisia. He yrittävät saada ulkoisen elämänsä sopimaan täydelliseen kuvaan kristityistä, mutta sisäinen maailma on täynnä kaikenlaista kuraa. Jos Jumalan haluaa löytää, niin ainoa keino on luoda häneen henkilökohtainen suhde sisäisen maailman kautta, ulkokultaisuudella joutuu vain kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jännä juttu, miten alentavasti osa kristityistä suhtautuu niihin, jotka eivät ajattele asioista juuri niinkuin he itse. Mulla esimerkiksi on todella vahva usko Jumalaan, ja syvennän yhteyttä myös Raamattua lukemalla, mutta myös hiljentymällä/meditoimalla, joogaamalla jne jne. Olen kokenut Jumalan ilmestymisen useita kertoja. Kun kerroin näistä ilmestyksistä kerran yhdellä Jeesus-teltalla, niin näin heti ilmeistä, että minulle oltiin kateellisia, oltiin hämmentyneitä siitä että "miten tuo, joka ei ajattele just niinkuin minä, on voinut saada noin kauniita ja rakkaudellisia näkyjä ja kokemuksia" ja yritettiin saada silti mut näyttämään jotenkin huonommalta kuin he itse. Niitä fariseuksia on maailma pullollaan, jotka estävät ihmisten pääsyn Jumalan luo eivätkä sinne itsekään pääse. Ulkokultaisia. He yrittävät saada ulkoisen elämänsä sopimaan täydelliseen kuvaan kristityistä, mutta sisäinen maailma on täynnä kaikenlaista k
Kohta ilmestyy lauma "oikeauskoisia" kertomaan, että demonit on ilmestyneet Jumalan sijaan, koska olet päästänyt ne sisääsi joogaamalla ja meditoimalla. Ja muuta vastaavaa tuubaa.
We are dealing with very sick puppies here
Näin se on, jooga ei kuulu kristinuskoon. Ei ole mielipidekysymys, vaan Jumalan Sana.
Uskossa oleva ei tarvitse mitään ylimääräistä hänen ja Jumalan väliin. Kun ihminen saa ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisyntyy Pyhästä Hengestä, alkaa uusi elämä. Pyhä Henki johdattelee.
Jumala on Sanassaan ilmaissut miten meidän tulee palvella häntä. Jeesus opettaa rukoilusta ja yhteydestä Jumalaan. Olin itse tapakristitty, kunnes sain ottaa pelastavaa uskoa vastaan 3,5 vuotta sitten, uudestisynnyin.
Pyytäkää Jumalata uskoa, että Hän antaisi teille Pyhän Hengen, ja saisitte ottaa Jeesus vastaan elämäänne. Siitä alkaa Jumalan kanssa kulkeminen, ja kaikki ylimääräinen jää.
Uudestisyntynyt kristitty ei harrasta joogaa ja sellaista meditaatiota joka kuuluu joogaan.
Kaikkea hyvää!
vähän turhan yliampuva provo 😅
joku uskis liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, jooga ei kuulu kristinuskoon. Ei ole mielipidekysymys, vaan Jumalan Sana.
Uskossa oleva ei tarvitse mitään ylimääräistä hänen ja Jumalan väliin. Kun ihminen saa ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisyntyy Pyhästä Hengestä, alkaa uusi elämä. Pyhä Henki johdattelee.
Jumala on Sanassaan ilmaissut miten meidän tulee palvella häntä. Jeesus opettaa rukoilusta ja yhteydestä Jumalaan. Olin itse tapakristitty, kunnes sain ottaa pelastavaa uskoa vastaan 3,5 vuotta sitten, uudestisynnyin.
Pyytäkää Jumalata uskoa, että Hän antaisi teille Pyhän Hengen, ja saisitte ottaa Jeesus vastaan elämäänne. Siitä alkaa Jumalan kanssa kulkeminen, ja kaikki ylimääräinen jää.
Uudestisyntynyt kristitty ei harrasta joogaa ja sellaista meditaatiota joka kuuluu joogaan.
Kaikkea hyvää!
Ja höpöhöpö. Uskonnot ja uskominen ylipäätänsä on yhtä suurta mielipidekysymystä. Omasta mielestään ainoita oikeita uskontojakin on enemmän kuin Vilkkilässä kissoja. Ja mitä tulee joogaan, niin sinun tulkintasi eivät ole minkään arvoisia.
Mutta, siitä pisteet, että ymmärrät sentään, että meditaatioita on monenlaista. Tässäkin ketjussa monella kiihkouskovaisella menee heti synnin puolelle jos sana meditaatio mainitaan vaikka ymmärrys asiasta on tasan 0.
Mitäs ne on? Demoneita?