pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin.
Kenen itkuun? Kummituksetko siellä taas valittavat lattialistojen alla? Kokeile hammasharjalla hinkata - eivät pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Apostoli Paavali ei kirjoittanut omia mielipiteitään Raamattuun, vaan Pyhän Hengen= Jumalan vaikutuksesta.
Paavali on varmaan kuvitellut itsestään liikoja ja ollut jossain maanisessa vaiheessa kuten sinäkin tunnut olevan. Minä sensijaan puhun rakkauden äänellä ja Jumalan kautta järkeä päähäsi. Tee parannus jo tänään ja lopeta vihaaminen ja lähimmäistesi vainoaminen heidän yksityisaisoissaan. Antaa Jumalan tuomita.
Sinun tehtävä on rakastaa kaikkia lähimmäisiäsi, myös homoseksuelleja ja joogaajiakin.
Onko tämä tältä erää selvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pahasti väärässä. Samaa sukupuolta olevien suhteet tuomitaan jo Mooseksen kirjasta, eli Raamatun alusta, loppuun saakka. Jeesus tekee myös selväksi että kaikki muu seksi on syntiä ja haureutta, paitsi miehen ja naisen välinen avioliitto.
sinulle tämä asia on sydämen asia. Raamatussa ei olla niin fanaattisia homoseksuaalisuutta kohtaan. Raamattu jättää paljon tulkinnan varaiseksi asiassa.
Avioliitosta sanotaan, mutta avoliitosta ei sanota. Sukurutsasta puhutaan myös ohimennen. Se ei silti innosta homovihaajia vihaamaan ja vainoamaan systemaattsesti sukurutsaa tehneitä ihmisiä ja eläimen rakastajia kohtaan. Homot on se pääasiallinen vihan kohde heidän rakkauden uskonnossaan.
Kyllä tämä asia taitaa olla sinulle henkilökohtainen riitti ja oikeutat sen u
Raamattu on ehdoton samaa sukupuolta olevien suhteista. Kuten myös muista seksuaalisynneistä. Ihmisen seksuaalisuus tulee Raamatun mukaan toteuttaa miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Avioton tulisi elää selibaatissa.
Kyllä, sillä tavalla koskettaa minua että erosin evl kirkosta 28.6.24 , juuri tämän mädätyksen vuoksi.
T. Uskova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apostoli Paavali ei kirjoittanut omia mielipiteitään Raamattuun, vaan Pyhän Hengen= Jumalan vaikutuksesta.
Paavali on varmaan kuvitellut itsestään liikoja ja ollut jossain maanisessa vaiheessa kuten sinäkin tunnut olevan. Minä sensijaan puhun rakkauden äänellä ja Jumalan kautta järkeä päähäsi. Tee parannus jo tänään ja lopeta vihaaminen ja lähimmäistesi vainoaminen heidän yksityisaisoissaan. Antaa Jumalan tuomita.
Sinun tehtävä on rakastaa kaikkia lähimmäisiäsi, myös homoseksuelleja ja joogaajiakin.
Onko tämä tältä erää selvä?
Ihmisiä tulee rakastaa, siinä olet ehdottomasti oikeassa. Mutta; rakkautta on myöskin kertoa mikä on syntiä, ja mikä johtaa pois Jumalan armosta.
Kymmenessä käskyssä ei kielletä joogaamasta tai homoilemasta. Jeesus itse ei ottanut asiaan kommenttia ja on hyvin todennäköistä että hän joogasi itsekin.
Kymmenessä käskyssä tuomitaan valehtelu ja tappaminen. Silti valehtelijat ei saa samassa mielessä suurta huomiota kristittyjen puolelta kuin homoseksuaalit saavat.
Trumpin valehteluhan pitäisi tuomita rajusti, mutta ei. Mennään itsekin Donaldin valheisiin mukaan ja myötäillään että näin se on.
Hyvin ikävää käyttää uskontoa pahaan ja vainota lähimmäisiä.
Tampereella on näköjään lapsille joogaa keskustassa. Kauppaan mennessä näin ilmoituksen joogatunneista. Mitä siihen tuumaatte?
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ehdoton samaa sukupuolta olevien suhteista. Kuten myös muista seksuaalisynneistä. Ihmisen seksuaalisuus tulee Raamatun mukaan toteuttaa miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Avioton tulisi elää selibaatissa.
Kyllä, sillä tavalla koskettaa minua että erosin evl kirkosta 28.6.24 , juuri tämän mädätyksen vuoksi.
T. Uskova
Raamattu kehoittaa sinua rakastamaan homoseksuellejä ja joogaajia, vaikka he olisivatkin syntisiä. ET saa vihata Raamatun mukaan ihmisiä.
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme sinusta vihan ja pahuuden helposti.
Olet väärässä ja sinun pitää tehdä parannus hyvän sään aikana kunnes on liian myöhäistä.
Tee parannus jo tänään. Jeesus ei sinua ohjeistanut käyttäytymään noin muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Uskova
Raamattu kehoittaa sinua rakastamaan homoseksuellejä ja joogaajia, vaikka he olisivatkin syntisiä. ET saa vihata Raamatun mukaan ihmisiä.
Silloin sinä palvelet jotain pimeää jos käytät pyhää sanaa vihaan muita ihmisiä ja ryhmiä kohtaan. Me hyvät lukijat aistimme sinusta vihan ja pahuuden helposti.
Olet väärässä ja sinun pitää tehdä parannus hyvän sään aikana kunnes on liian myöhäistä.
<
Jeesus ei ole antanut lupaa kenelläkään jatkaa synneissään. Jos et tiennyt, Jeesus ei ollut mikään kaikkea sallivaa hippi, vaan käski synnintekijät tekemään parannuksen. Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon helvetistä.
Jeesus kärsi ja kuoli ristillä, ihmisen syntisen perusluonteen vuoksi. Ihminen on täysin syntinen, ja teemme syntiä jopa huomaamatta ja myös ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä, että he jotka turvautuvat Häneen saavat synnit anteeksi.
Mutta, huomaa ero!! :
Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään. Tahallisissa synneissä, syntinen elämäntapa. Ihmisen tulee tehdä parannus. Ihmisellä ei ole oikeus elää niin kun itse haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole antanut lupaa kenelläkään jatkaa synneissään. Jos et tiennyt, Jeesus ei ollut mikään kaikkea sallivaa hippi, vaan käski synnintekijät tekemään parannuksen. Jeesus puhui ja varoitti erittäin paljon helvetistä.
Jeesus kärsi ja kuoli ristillä, ihmisen syntisen perusluonteen vuoksi. Ihminen on täysin syntinen, ja teemme syntiä jopa huomaamatta ja myös ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä, että he jotka turvautuvat Häneen saavat synnit anteeksi.
Mutta, huomaa ero!! :
Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään. Tahallisissa synneissä, syntinen elämäntapa. Ihmisen tulee tehdä parannus. Ihmisellä ei ole oikeus elää niin kun itse haluaa!
Jeesus näpäytti sinua pyhällä hengellä käyttäen toista kirjoittajaa väylänään sinulle ja sitten koit sen. Siitä tulikin kova defenssi ja selittely.
Tee nyt jo se parannus ja lopeta itsesi puolustelu. Se paha mitä puolustelet, niin siinä ei ole mitään puolustettavaa.
Jeesuksesta muuten löytyy se hippi puolikin ja hänestä löytyy totisesti se vassari puoli myös. Sitä ei sovi kiistää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ollut mikään kaikkea sallivaa hippi
Selvästi oli. Jeesus oli vihervassari selvästi arvoissaan. Mikään konservatiivi Hän ei selvästi ollut. Oikeistolaiset fariseukset saivat kuulla kunniansa.
Miten Kakkivaltias, Herra Seaboat sanoikaan...
Jeesus jakoi leivät ja kalat kansalle, mitä tekee Suomen oikeisto kokoomuksen ja persujen johdolla muun muassa kristillisdemokraatit mukana, niin ottaa leivät ja kalat.
Onneksi jooga on ilmaista ja sitä voi tehdä kaikki köyhätkin. Suosittelen kaikille joogaamista. Netistä löytyy reilusti ohjeita joogaamiseen. Kannattaa aloittaa työväenopistossa tai TUL:n joogaseurassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on siis robotti jolla ei ole omaa vapaata tahtoa vaan hänen pitää elää kuten koodari on hänet ohjelmoinut.
Käsittääkeni uskonnossanne Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon.
Mutta sinä sitten kiellät sen ja kerrot että ihminen ei ole vapaa.
Mitäs jos alettaisiin porukalla saatanan palvojiksi? Onko siihen joku kurssi vai miten se tapahtuu?
t. Pirkko the demon
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos alettaisiin porukalla saatanan palvojiksi? Onko siihen joku kurssi vai miten se tapahtuu?
t. Pirkko the demon
Hyvä idea. I'm in
vietkongi lähti kauppakeskukseen meluamaan ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofreniaan voi auttaa gluteeniton ruokavalio.
Kasvissyönti taas todistetusti lisää mt-ongelmia.
Vahva korrelaatio.
Vegaanius tunnetusti vaarantaa aivojen kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/uskonyhteisot/itamaiset/82-sahaja-yoga
Luennoitsija jatkaa esittelemällä ihmisen hienorakenteen. Seinällä roikkuu kuva risti-istunnassa olevasta ihmishahmosta, jonka sisään on piirretty kolme energiakanavaa ja seitsemän chakraa eli energiakeskusta. Alimman chakran yläpuolella on kolmio ja kolmion sisässä spiraali. Spiraali esittää uinuvassa tilassa olevaa kundalini-voimaa, joka Sahaja Yogan avulla voidaan herättää, niin että se kulkee keskimmäistä energiakanavaa ylös ja lävistää ylimmän chakran. Ennen tätä tapahtumaa ihmisen on vaikeaa, ellei mahdotonta olla tasapainon tilassa. Hän toimii ainoastaan oikeanpuoleisen, aktiivisen, tulevaisuuteen suuntautuvan kanavansa tai vasemmanpuoleisen, passiivisen, menneisyyteen suuntautuvan kana-vansa voimalla. Kun kundalini-voima nousee ja ihminen saa itse-oivalluk
Tämä taitaa olla kultti, joogahan on vain venyttelyä, hengittämistä ja rentoutusta, ja onko nen sitten pahasta? Joogaakin on montaa lajia, jos ensimmäinen joogan "laji" eli kundalini ei sovi itselle, voi kokeilla mukavampaa ja lempeämpää ashtanga joogaa. Itse olen harrastanut sitä, koska se sopi minulle. :-)
Skitsofreniaan voi auttaa gluteeniton ruokavalio.