pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan ole hyvyydestä."
Mistä sä niin päättelet?
Älä alapeukuta vaan vastaa kysymykseen. Mistä sä päättelet, että kyseessä on yhteys demoneihin? Onko kaikessa oman kehon hallintaan liittyvissä asioissa, kuten esim. meditaatiossa, aina yhteys demoneihin? Vai onko se vaan yleisvastaus kun ei tiedä asiasta oikeistaan yhtään mitään? Jos raamattu kertoo, että oman hengityksen tarkkailu on demonien kanssa puuhailua, niin kerrotko tarkan kohdan?
Mun mielestä kyse on oikeasti siitä, että raamatussa kaikki sanotaan hyvin epämääräise
Millä lailla on ne muut jumalat heille puhunut, kerropa nyt itse:)
Minulle ilmoitti Jumala Raamatun luvun ja jakeen (näky) ja ääneen kertoi, mihin asiaan se liittyi. En ollut siihen päivään mennessä Raamattua avannut. Myöhemmin avasin kohdan, ja totesin, että tuo luku tosiaankin liittyi siihen, mitä kuulin. Epäilevät voivat tietenkin väittää tätä sepitteeksi, se on sitten kunkin ongelma. Mutta näin tapahtui, ja uskon että se tapahtui juuri siksi, että voin kertoa siitä epäileville. Uskon, että oma uskoni olisi toteutunut myös ilman tätä todistetta.
Sanokaas miten demonit liittyvät mun päivittäiseen hengitysharjoitukseen joka on varmaan sieltä Tiibetistä kotoisin
Sisäänhengitys 5 sekuntia
Uloshengitys 5 sekuntia
5 minuuttia
5 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan ole hyvyydestä."
Mistä sä niin päättelet?
Älä alapeukuta vaan vastaa kysymykseen. Mistä sä päättelet, että kyseessä on yhteys demoneihin? Onko kaikessa oman kehon hallintaan liittyvissä asioissa, kuten esim. meditaatiossa, aina yhteys demoneihin? Vai onko se vaan yleisvastaus kun ei tiedä asiasta oikeistaan yhtään mitään? Jos raamattu kertoo, että oman hengityksen tarkkailu on demonien kanssa puuhailua, niin kerrotko tarkan kohdan?
Mun mielestä kyse on oikeasti siitä, että raamatussa kaikki sanotaan hyvin epämääräise
No katsopa vaikka Madonnan videoita, täynnä viittauksia demoneihin, mm. vuoden päitä. Muillakin näitä löytyy, mm. Beyonce tai Sam Smith.
Luultavasti Pariisin olympialaisten avaijaisissa tulemm näkemään jonkun demoniesityksen.,vaikka härän tuomisen areenalla. Sitä on kylläkin käytetty jo viime vuosina, joten ehkä keksivät jotain muuta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin on Julmala ilmestynyt henk. kohtaisesti, henkisellä tasolla. '
Miten tämä tapahtui?
Olin ns tapakristitty, ei ateisti mutta ei uskovakaan. Itse asiassa olin ottanut vaikutteita eräästä toisesta uskonnosta. Elämässäni oli kriisi ja olin aivan loppu. Silloin "huusin" Jumalaa apuun. Pian tämän jälkeen ilmestyi videoita ja opetuksia Raamatullisesta Jeesuksesta, kun olin esim youtubella. En ollut klikannut mitään sellaisia juttuja. Jumala vei minut Sanansa äärelle yhä enemmän ja eri tavoin, noin 1,5 viikon aikana. Sitten näin unen joka ei ollut mikä tahansa uni, ja kaikki yksityiskohdat makuuhuoneessani oli täsmällen samat kun todellisuudessa. Olin kuiteinkin 50v, ja päihteetön ihminen. Demoni ilmestyi ja kävi kimppuuni. Silloin rukoilin Isä Meidän rukouksen, minkä Jeesus opetti meille. Kolme keraa yritti demoni hyökätä, ja repi minut raajoista. Kolmas kerta, kun jatkoin Isä Meidän rukousta, demoni irrotti otteensa ja katosi tyhjyyteen.
Muutama päivä sen jälkeen uudestisynnyin; Jumalan voima , armo ja rakkaus täytti minut totaalisesti. Itkin ilosta. Sain vastaanottaa Jeesus elämääni ja pyytää synnit anteeksi. En voi sanoin kuvata tapahtumaa. Siitä alkoi uusi elämä, ja parannus, elämänmuutos. Kiitos Jeesus Herrani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko demonit Tiibetin äänissä? Uskaltaako sitä kuunnella?
Ei sovi uskossa oleville kristityille. Demonista toimintaa, kyllä.
Mikä tietyn taajuisesta äänestä tekee demonisen? Onko se Tiibet tässä se vaarallinen juttu?
Joidenkin mukaan eri taajuudet tosiaan vaikuttaa ihmisiin eri tavoin. Aika kiinnostavaa.
Eri taajuuksilla voidaan vaikuttaa aivojen taajuuksiin (alfa, delta jne.) eli saadaan ihminen rentoutumaan jne. Siis aivan saatanallista touhua.
Itse olen lukenut, että sitä olisi jotenkin nopeutettu, jolloin se ei olekaan mitään rauhoittavaa
Taajuus 432 Hz on herättänyt huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tietyn taajuisesta äänestä tekee demonisen? Onko se Tiibet tässä se vaarallinen juttu?
Joidenkin mukaan eri taajuudet tosiaan vaikuttaa ihmisiin eri tavoin. Aika kiinnostavaa.
Eri taajuuksilla voidaan vaikuttaa aivojen taajuuksiin (alfa, delta jne.) eli saadaan ihminen rentoutumaan jne. Siis aivan saatanallista touhua.
Itse
Mitä huomiota se on herättänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tapahtui?
Olin ns tapakristitty, ei ateisti mutta ei uskovakaan. Itse asiassa olin ottanut vaikutteita eräästä toisesta uskonnosta. Elämässäni oli kriisi ja olin aivan loppu. Silloin "huusin" Jumalaa apuun. Pian tämän jälkeen ilmestyi videoita ja opetuksia Raamatullisesta Jeesuksesta, kun olin esim youtubella. En ollut klikannut mitään sellaisia juttuja. Jumala vei minut Sanansa äärelle yhä enemmän ja eri tavoin, noin 1,5 viikon aikana. Sitten näin unen joka ei ollut mikä tahansa uni, ja kaikki yksityiskohdat makuuhuoneessani oli täsmällen samat kun todellisuudessa. Olin kuiteinkin 50v, ja päihteetön ihminen. Demoni ilmestyi ja kävi kimppuuni. Silloin rukoilin I
Kiitos kun kerroit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä niin päättelet?
Mun mielestä kyse on oikeasti siitä, et
Kiitos kun kerroit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tapahtui?
Olin ns tapakristitty, ei ateisti mutta ei uskovakaan. Itse asiassa olin ottanut vaikutteita eräästä toisesta uskonnosta. Elämässäni oli kriisi ja olin aivan loppu. Silloin "huusin" Jumalaa apuun. Pian tämän jälkeen ilmestyi videoita ja opetuksia Raamatullisesta Jeesuksesta, kun olin esim youtubella. En ollut klikannut mitään sellaisia juttuja. Jumala vei minut Sanansa äärelle yhä enemmän ja eri tavoin, noin 1,5 viikon aikana. Sitten näin unen joka ei ollut mikä tahansa uni, ja kaikki yksityiskohdat makuuhuoneessani oli täsmällen samat kun todellisuudessa. Olin kuiteinkin 50v, ja päihteetön ihminen. De
Ole hyvä, kaikkea hyvää Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä tapahtui?
Olin ns tapakristitty, ei ateisti mutta ei uskovakaan. Itse asiassa olin ottanut vaikutteita eräästä toisesta uskonnosta. Elämässäni oli kriisi ja olin aivan loppu. Silloin "huusin" Jumalaa apuun. Pian tämän jälkeen ilmestyi videoita ja opetuksia Raamatullisesta Jeesuksesta, kun olin esim youtubella. En ollut klikannut mitään sellaisia juttuja. Jumala vei minut Sanansa äärelle yhä enemmän ja eri tavoin, noin 1,5 viikon aikana. Sitten näin unen joka ei ollut mikä tahansa uni, ja kaikki yksityiskohdat makuuhuoneessani oli täsmällen samat kun todellisuudessa. Olin kuiteinkin 50v, ja päihteetön ihminen. Demoni ilmestyi ja kävi kimppuuni. Silloin rukoilin I
Ehkä tämä on sinun henkilökohtainen kokemuksesi, mutta aiheesta löytyy myös paljon sepitteitä:
Esim. TV7:lla on juttuja vaihtoehtohoitojen aiheuttamista demonien hyökkäyksistä, mutta uskon, että ne tarinat oli puppua. Ohjelman nimi on Kun valo on pimeyttä. Ne näyttelijät siinä sarjassa oli niin huonoja, että epäily nousi melko pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet joku muinaisjäänne 30-luvulta
Ehkä sinun mielestäsi. Mutta Raamatun Sana on ikuinen, eikä muutu/ ole muutettavissa.
No eihän se raamatun sana ole mitään muuta tehnytkään kun muuttunut vuosisatojen aikana. Olisit nyt edes sanonut, että ajatus Jumalan olemassaolosta ei ole muuttunut niin olisi ollut hyväksyttävissä.
Te uskovaisuskovaiset olette typeryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me olla jo nähty evankelisluterilaisen kirkon alennustilan.
Kun antaa pirulle pikkusormen, niin...
Juuri näin! Itse erosin Suomen nykyevl mätäkirkosta viime viikonloppuna. Katsokaa facebookista: Kirkko Helsingissä.
Järkyttävää!
T. Konservatiivikristitty Helsingistä.
Oletko nyt ilman seurakuntaa vai mihin seurakuntaan liityit?
Kiitos että kysyt. Olen nyt ilman seurakuntaa. Kovinkaan paljon en käynnyt myöskään omassa seurakunnassani, mm sairastelun takia.
Tulin uskoon, sain siis ottaa vastaan uskoa maaliskuussa - 21, silloin uudestisynnyin, 50v ikäisenä. Tapakristittynä ennen sitä, niin ku
Entä Sley?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hindulaisuus kuulostaa hyvälle. Taidan alkaa sellaiseksi.
Kastisysteemin en usko, mutta tykkään siitä kuinka hindulaisuus korostaa henkistä kasvua ja itsensä kehittämistä meditaatiolla ja itsetutkiskelulla. Myös hindulaisuuden ajatus kehosta temppelinä kannustaa pitämään huolta fyysisestä hyvinvoinnista terveellisen ruokavalion, joogan ja muiden hyvien elämäntapojen kautta.
Keho temppelinä-ajatus löytyy myös kristinuskosta, esim:
1 Kor. 3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogassa sisältyy käärmejumalan energiat. Sama rituaali on sisällytetty karateen ja sen pohjautuviin systeemeihin.
Jogan liikkeet löytyy karatesta ja ne on systemisoitu väkivallan koneistoksi.
Musta vyö symboloi mustaa mambaa. Kuolettavinta käärmettä.
Eikä syystä käärme mainittu Raamatussa. Käärme on notkea ja petollinen.
Epäjumalainpalvontaa. Karaten kata-ritualisto sisältää monenlaisia taikoja, jotka avaavat energiakenttiä pikku piruille.
Jos piirrämme diagrammin ja katsomme erilaisia jumppasarjoja yläpuolelta, niin ne muodostavat erilaisia symboleja.
Mm svastikan.... Onko tämä hauskaa???
Tässä on yksi peruskata. Mitä taikoja tässä mielestäsi tehdään? Missä vaiheessa se piru pääsee sisälle?
Saatanallinen kata on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet joku muinaisjäänne 30-luvulta
Ehkä sinun mielestäsi. Mutta Raamatun Sana on ikuinen, eikä muutu/ ole muutettavissa.
No eihän se raamatun sana ole mitään muuta tehnytkään kun muuttunut vuosisatojen aikana. Olisit nyt edes sanonut, että ajatus Jumalan olemassaolosta ei ole muuttunut niin olisi ollut hyväksyttävissä.
Te uskovaisuskovaiset olette typeryksiä.
Raamattua on todellakin muokattu moneen kertaan niin sen sisällön kuin kieliasun suhteen. Ihan eri tarina nykyään kuin alkuperäinen.
Mutta, mua ihmetyttää suuresti kirkon tulkinnat Raamatusta. Jos Raamattu on kerran pyhäkirja, niin miten sitä voidaan tulkita eri tavalla kun aika muuttuu. Mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään homoliittoja tai naispappeutta vastaan, mutta miten kirkko voi muuttaa käsitystään niiden suhteen perusteena, että aikaisempi tulkinta ei kuulu enää nylypäivään? Mun mielestä joko koko kirja on totta tai sitten koko kirja voidaan heittää roskiin. Ei vaan voi valita itselle sopiva kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas miten demonit liittyvät mun päivittäiseen hengitysharjoitukseen joka on varmaan sieltä Tiibetistä kotoisin
Uloshengitys 5 sekuntia
5 minuuttia
5 kertaa
viidessä sekunnissa jo yksi demoni ehtii helposti nenän kautta sisällesi. Viisi sisäänhengitystä ja sulla on jo viisi demonia sisälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joogassa sisältyy käärmejumalan energiat. Sama rituaali on sisällytetty karateen ja sen pohjautuviin systeemeihin.
Jogan liikkeet löytyy karatesta ja ne on systemisoitu väkivallan koneistoksi.
Musta vyö symboloi mustaa mambaa. Kuolettavinta käärmettä.
Eikä syystä käärme mainittu Raamatussa. Käärme on notkea ja petollinen.
Epäjumalainpalvontaa. Karaten kata-ritualisto sisältää monenlaisia taikoja, jotka avaavat energiakenttiä pikku piruille.
Jos piirrämme diagrammin ja katsomme erilaisia jumppasarjoja yläpuolelta, niin ne muodostavat erilaisia symboleja.
Mm svastikan.... Onko tämä hauskaa???
Tässä on yksi peruskata. Mitä taikoja tässä mielestäsi tehdään? Missä vaiheessa se piru pääsee sisälle?
Saatanasta en tiedä, mutta noilla opeilla tulee turpaan, että heilahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä niin päättelet?
Mun mielestä kyse on oikeasti siitä, et
Minulle ilmoitti Jumala Raamatun luvun ja jakeen (näky) ja ääneen kertoi, mihin asiaan se liittyi. En ollut siihen päivään mennessä Raamattua avannut. Myöhemmin avasin kohdan, ja totesin, että tuo luku tosiaankin liittyi siihen, mitä kuulin. Epäilevät voivat tietenkin väittää tätä sepitteeksi, se on sitten kunkin ongelma. Mutta näin tapahtui, ja uskon että se tapahtui juuri siksi, että voin kertoa siitä epäileville. Uskon, että oma uskoni olisi toteutunut myös ilman tätä todistetta.
No mulle mun henkioppaat antaa usein numeroita ja viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uloshengitys 5 sekuntia
5 minuuttia
5 kertaa
viidessä sekunnissa jo yksi demoni ehtii helposti nenän kautta sisällesi. Viisi sisäänhengitystä ja sulla on jo viisi demonia sisälläsi.
Apua, kuinkahan monta demonia onkaan ehtinyt mellastamaan sisälläni elämäni aikana kun tämän 68 vuoden aikana olen jokusen kerran hengittänyt:D
Miten tämä tapahtui?