Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavia oireita joogan jälkeen

Vierailija
04.03.2015 |

En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?

Kommentit (969)

Vierailija
741/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistuva juttu: uskontoketjuissa ateisti tekeytyy lopulta muslimiksi kun kaikki muut kristittujen kiusaamiskeinot ovat käytetty, tuloksetta. Tämä on systemaattista. Epätoivo.

Ihan vaan vinkiksi. Täällä on useita keskustelijoita

Tunnen muslimeja ja olen keskustellut heidän kanssaan paljon myös uskonnosta. Tiedän mitä termejä käyttävät ja miten ilmaisevat/ kirjoittavat uskonnostaan. Nämä ateistien muka muslimijutut ovat täysin läpinäkyviä.

T. Uskova kristitty

Vierailija
742/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lataisin joskus noi gateway projektin äänitiedostot, mutta en ole koskaan kuunnellut niitä. Pitääkin perehtyä asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistuva juttu: uskontoketjuissa ateisti tekeytyy lopulta muslimiksi kun kaikki muut kristittujen kiusaamiskeinot ovat käytetty, tuloksetta. Tämä on systemaattista. Epätoivo.

Epätoivo mistä? 

Vierailija
744/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lataisin joskus noi gateway projektin äänitiedostot, mutta en ole koskaan kuunnellut niitä. Pitääkin perehtyä asiaan.

Mistä ne saa ladattua?

Vierailija
745/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo mistä? 

Yritätte  epätoivoisesti kertoa itsellenne että mitään Jumalaa ei ole, eikä kuoleman jälkeen tapahdu mitään. Koska: sisimmässäne on kuiteinkin epävarmuus miten asia oikeasti on, ja teitä pelottaa.

Vierailija
746/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode taas kommentoinut kun ei kopioinut "lainaa" -toiminnalla?

Mutta, jos sinä tiedät, niin tuskit täällä niistä enää kirjoittelisit, sen verran säikähtänyt olisit demonin kohdattuasi. Kännipikku-ukkoja ei lasketa.

Vierailija
747/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti kerrottuna kristinuskon Jumala rakastaa jokaista ihmistä, mutta tarvitaan täydellinen uhri syntien sovittamiseksi, jotta Jumalan luo pääsee tulevan maailman elämässä. Jumala, siis Jeesus kuoli Golgatalla ja voitti kuoleman. Sinulta tarvitaan vain usko tähän lupaukseen.

Vierailija
748/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo mistä? 

Yritätte  epätoivoisesti kertoa itsellenne että mitään Jumalaa ei ole, eikä kuoleman jälkeen tapahdu mitään. Koska: sisimmässäne on kuiteinkin epävarmuus miten asia oikeasti on, ja teitä pelottaa.

Se on hienoa, että olet löytänyt tarinan, jolla valaa uskoa itseesi. 

Vierailija
749/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, jos sinä tiedät, niin tuskit täällä niistä enää kirjoittelisit, sen verran säikähtänyt olisit demonin kohdattuasi. Kännipikku-ukkoja ei lasketa.

Unohtui kopioida kommentoitava viesti, eli kirjoittaja sanoi, ettei toinen tiedä demoneistä mitään. Viittaa siis siihen, että hän väittää tietävänsä eli siis kohdanneensa demoneja.

Tai sitten kuvittelee itse olevansa demoni :DDD

Vierailija
750/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti kerrottuna kristinuskon Jumala rakastaa jokaista ihmistä, mutta tarvitaan täydellinen uhri syntien sovittamiseksi, jotta Jumalan luo pääsee tulevan maailman elämässä. Jumala, siis Jeesus kuoli Golgatalla ja voitti kuoleman. Sinulta tarvitaan vain usko tähän lupaukseen.

Valitettavasti monen täytyy lyödä päätään seinään ja pahempaa moneen kertaan, ennen kuin he kääntyvät Jeesuksen puoleen. Usein kyse on myös siitä, ettei ihminen usko olevansa pelastamisen arvoinen, että on itse jotenkin niin paha, ettei se Jeesus minua enää voi pelastaa, ei ymmärrä mitä Jumalan armo tarkoittaa. Näinhän Saatana toivoo ihmisten ajattelevan, ja tätä ajattelutapaa nykymaailma myös ruokkii. 

Vierailija
751/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtui kopioida kommentoitava viesti, eli kirjoittaja sanoi, ettei toinen tiedä demoneistä mitään. Viittaa siis siihen, että hän väittää tietävänsä eli siis kohdanneensa demoneja.

Se oli minun kirjoittama. Viittasin sillä siihen, että kyseessä on taruolento, josta kenelläkään ei voi olla kovin kummoista tietoa.

Vierailija
752/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen demoni ja vastaan joogaharrastajien rekrytoinnista.

Vierailija
753/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo mistä? 

Se on hienoa, että olet löytänyt tarinan, jolla valaa uskoa itseesi. 

Meissä kaikissa asuu pieni keittiöpsykologi ja Arlan mukaan myös lehmä.

Vierailija
754/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne saa ladattua?

Olen eri, mutta voisko olla tää. Itsekin seuraan tuota linkattua Aaron Doughtyn kanavaa.

Vierailija
755/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne saa ladattua?

Olen eri, mutta voisko olla tää. Itsekin seuraan tuota linkattua Aaron Doughtyn kanavaa.

Kiitos. Oletko kuunnellut gateway nauhoja?

Vierailija
756/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi omasta mielestään liian huono Jumalalle, niin se ei ole niin. Kaikki synnit saa anteeksi kun vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä. Kun se tapahtuu, silloin ihminen uudestisyntyy Pyhästä Hengestä ja tekee parannuksen synneistä. Kääntyy pois Raamatun Sanan vastaisesta elämäntavasta. Tietoisista, tahallisista synneistä, syntinen elämäntapa. Pelastavassa uskossa oleva ei voi jatkaa synneissä.

Pyhän Hengen voimalla pystyy todellakin tekemään parannuksen. 

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei opeta mitään asiasta.

Vierailija
757/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne saa ladattua?

Kiitos. Oletko kuunnellut gateway nauhoja?

En ole kuunnellut, mutta olen kyllä lukenut aiheesta ja kiinnostaa itsekin kokeilla.

Vierailija
758/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi omasta mielestään liian huono Jumalalle, niin se ei ole niin. Kaikki synnit saa anteeksi kun vastaanottaa Jeesuksen elämäänsä. Kun se tapahtuu, silloin ihminen uudestisyntyy Pyhästä Hengestä ja tekee parannuksen synneistä. Kääntyy pois Raamatun Sanan vastaisesta elämäntavasta. Tietoisista, tahallisista synneistä, syntinen elämäntapa. Pelastavassa uskossa oleva ei voi jatkaa synneissä.

Pyhän Hengen voimalla pystyy todellakin tekemään parannuksen. 

Ihmisen luonne on toki aina syntinen. Teemme syntiä jopa huomaamatta ja ajatustasolla. Nämä synnit Jeesus sovitti ristillä. Jeesus ei kärsinyt ja kuollut ristillä sen vuoksi että ihminen saisi jatkaa synneissään, syntinen elämäntapa. Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei opeta mitään asiasta.

Mitä erityisen syntistä on tavallisen ihmisen elämässä, joka ei sisällä alkoholin väärinkäyttöä eikä tupakkaa ja pyrkii elämään muita vahingoittamatta ja sanotaan nyt vaikka että on avioliitossakin? Miten tämä käytännössä eroaa uskovan ihmisen elämästä?

Vierailija
759/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei opeta mitään asiasta.

Se on kyllä hienoa, että palstalta löytyy myös uskonnon oikean tulkinnan edustajia. Harmi ettei ne konsultoi kirkkoa vaan jauhaa täällä ateistien joukossa.

Vierailija
760/969 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tärkeätä mainita, koska moni kirkko opettaa nykyään väärin, tai ei opeta mitään asiasta.

Se on kyllä hienoa, että palstalta löytyy myös uskonnon oikean tulkinnan edustajia. Harmi ettei ne konsultoi kirkkoa vaan jauhaa täällä ateistien joukossa.

Ja vielä ihmetellään miksi maailmassa on niin monta "ainoata oikeata uskontoa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä