pelottavia oireita joogan jälkeen
En ole uskovainen, mutta joogatunneilla käytyäni olen alkanut nähdä pelottavia näkyjä. Näen pelottavia kasvoja tasaisilla pinnoilla välähdyksenomaisesti. Kotona kuulen talossa askelia ja murinaa ja kuin riitelyä jostain seinien sisältä. Lapsi on alkanut heräillä itkuun öisin. En uskalla katsoa peiliin sen pelossa, että sieltä katsoisi joku takaisin. Mikä tähän auttaa? Olenko tulossa hulluksi ja onko jooga sekoittanut minun pääni?
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 14:06"]Ei jooga ole vaaratonta. Siinä ollaan pohjimmiltaan tekemisissä pahojen voimien kanssa. Kaikki vaikuttaa ensin hyvältä mutta johtaa ennen pitkään pahaan. Suosittelen ehdottomasti lopettamaan harrastuksen. [/quote] Pitäiskö sun mennä johonkin hoitoon?
Tulet huomaamaan tuolla puolella sitten, että henkimaailma on todellista. Ateistikin tulee näkemään aikanaan että tuonpuoleinen on todellisuutta.
Niin, sinä USKOT siihen, kuten uskonnossa tehdään
Ja te ateistit USKOTTE evoluutioon niinkuin uskonnossa tehdään.
Tiede ei ole uskontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Lähde "minä olen" sisältää sekä positiivisen että negatiivisen energian. Joogassa ja meditaatiossa saattaa mieli helposti järkkyä silloin kun chakrat ovat kovasti epätasapainossa. Kristustietoisuus on löydettävissä ainoastaan sisimmästä, kun ihmisen energiakeho on tasapainossa. Meditointi puhdistaa ja tasapainottaa chakroja. Jos joogasta tulee henkisesti huono olo se johtuu vain chakrojen epätasapainosta. Uskon itse älykkääseen "minä olen" Lähteeseen, keskustelussa nimeän tämän usein Jumalaksi, vaikka en tarkoita mitään uskontoa. Mielestäni Jeesus oli täysin valaistunut henkilö, jonka seuraaminen tarkoittaa juurikin pyrkimystä valaistumiseen. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä syntien anteeksisaamista. Tähän myös viitataan sillä kun Jeesus sanoi, Jumalan valtakunta löytyy jokaisen sisältä, hänkin vietti siellä vuorella aikaan mie
korkein voima voi viitata vaikka elokuvan Imperiumin vastaisku tms. Käytät ilmaisua valaistunut, mikä sekin viitaa toiseen uskontoon, oliko buddhaismiin vai hindulaisuuteen, en muista. Jeesus ei ollut mikään valaistunut henkilö, Jeesus oli Messias, Jumalalliseen tehtävään valittu.
Käyttämäsi ilmaisu korkein voima voi viitata vaikka elokuvan Imperiumin vastaisku -elokuvan pahikseen. Käytät myös ilmaisua valaistunut, se liittyy toiseen uskontoon, eikä Jeesus ollut valaistunut, vaan Messias, Jumalan tehtävään valittu.
Ateismi liittyy kyllä tähän, sillä kuten sanoin - ihmisen pettyessä itse luomaansa uskontoon, hän luopuu kaikesta uskosta ja valitsee ateismin, eli ei usko mihinkään. Mutta - lopulta tämäkään ei tyydytä ihmistä, koska ateismi ei täyty tyhjyttä, ja silloin ne pahat tyypit kehittävät tilalle uuden uskonnon "pelastukseksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Lähde "minä olen" sisältää sekä positiivisen että negatiivisen energian. Joogassa ja meditaatiossa saattaa mieli helposti järkkyä silloin kun chakrat ovat kovasti epätasapainossa. Kristustietoisuus on löydettävissä ainoastaan sisimmästä, kun ihmisen energiakeho on tasapainossa. Meditointi puhdistaa ja tasapainottaa chakroja. Jos joogasta tulee henkisesti huono olo se johtuu vain chakrojen epätasapainosta. Uskon itse älykkääseen "minä olen" Lähteeseen, keskustelussa nimeän tämän usein Jumalaksi, vaikka en tarkoita mitään uskontoa. Mielestäni Jeesus oli täysin valaistunut henkilö, jonka seuraaminen tarkoittaa juurikin pyrkimystä valaistumiseen. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä syntien anteeksisaamista. Tähän myös viitataan sillä kun Jeesus sanoi, Jumalan valtakunta löytyy jokaisen s
Tuo edellyttäisi, että jokainen uskoo johonkin tai on kokee ainakin tarvetta sellaiseen. Ei välttämättä, mä en koe mitään tarvetta olla tietoisesti sen paremmin ateisti kuin uskovainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Lähde "minä olen" sisältää sekä positiivisen että negatiivisen energian. Joogassa ja meditaatiossa saattaa mieli helposti järkkyä silloin kun chakrat ovat kovasti epätasapainossa. Kristustietoisuus on löydettävissä ainoastaan sisimmästä, kun ihmisen energiakeho on tasapainossa. Meditointi puhdistaa ja tasapainottaa chakroja. Jos joogasta tulee henkisesti huono olo se johtuu vain chakrojen epätasapainosta. Uskon itse älykkääseen "minä olen" Lähteeseen, keskustelussa nimeän tämän usein Jumalaksi, vaikka en tarkoita mitään uskontoa. Mielestäni Jeesus oli täysin valaistunut henkilö, jonka seuraaminen tarkoittaa juurikin pyrkimystä valaistumiseen. Tämä puolestaan tarkoittaa sitä syntien anteeksisaamista. Tähän myös viitataan sillä kun Jeesus sanoi, Jumalan valtakunta löytyy jokaisen s
Mistä ihmeestä tiedät, että Jeesus ei ollut valaistunut. Jospa se Messias tarkoittaa juuri sitä. Saat ihan vapaasti minun puolestani uskoa mihin haluat. Itse pyrin löytämään oikean tien. Se ei minun mielestäni löydy mistään uskonnosta, vaan oman sisäisen rauhan totuudesta.
Kaikenlaista. Jos oikeasti alkaa näkemään näkyjä, niin oikea osoite on lääkäri eikä mikään uskovaisten manaus.
Minusta tuntui myös nuorena, että oli parempi lopettaa jooga. Olen kristitty. Se ei vaan tuntunut oikealta. Ryhmä, jossa kävin, oli hyvin uskontomainen. Kyllä se liikuntaakin oli, mutta henkinen puoli oli yli puolet siitä ehdottomasti. Oli parempi lopettaa minulle. Ei mitään näkyjä tms kuitenkaan.
Kuunnelkaa sisäistä ääntä.
Ap, olet mielisairas ja liukumassa psykoosiin. Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntui myös nuorena, että oli parempi lopettaa jooga. Olen kristitty. Se ei vaan tuntunut oikealta. Ryhmä, jossa kävin, oli hyvin uskontomainen. Kyllä se liikuntaakin oli, mutta henkinen puoli oli yli puolet siitä ehdottomasti. Oli parempi lopettaa minulle. Ei mitään näkyjä tms kuitenkaan.
Jos asia ei tunnu omaksi, niin se kannattaa lopettaa oli kyseessä sitten jooga, baletti, kuulantyöntö tai virkkaus. Joogassa on kuitenkin hyvin monia tyylejä ja paikkoja joissa sitä voi harrastaa. Itse olen käynyt työväen opiston kursseilla eikä uskonnosta tai edes henkisestä puolesta ollut tietoakaan.
Ei ihme jos lapsi itkee kun vanhempansa on psykoosissa.
Eikä johdu joogasta vaan siitä, että naapurit sädettää sua mikroaalloilla.
Vierailija kirjoitti:
Liekö myöhäistä jo. Hän horisi v. 2015.
Jooga ja meditoiminen voivat molemmat auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden tasoja. Etenkin alussa se voi olla vaikeaa, koska ei ole vielä tottunut noihin energioihin. Samaten oma mielentilasi vaikuttaa siihen, minkälaisia asioita näet. Nuo ovat eräänlaisia alitajuntasi heijastuksia. Jos olet stressaantuneessa mielentilassa, näet ja koet mahdollisesti pelottavia asioita, ja jos olet tyynessä mielentilassa, koet miellyttäviä asioita. Jos tulee negatiivisia kokemuksia, laita rauhallista meditointimusiikkia soimaan ja hengittele rauhallisesti. Toistele itsellesi affirmaatioita, että kaikki on hyvin eikä ole mitään pelättävää. Opettele myös maadottamaan itsesi. Googleta hakusanalla "spiritual grounding".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lue ääneen vaikka Johanneksen evankeliumia, jos tällasia tulee.
Ja juttele asiasta jonkun kanssa.
joskus ihminen on hyvin herkillä
Lopeta ne demonimenot ja pyydä kunnon kristittyjä rukoilemalla manaamaan pahat henget sisimmästäsi.
Ihan turha valittaa, että riivaajia ilmestyy, kun noilla hindujumalien asennoilla rukoilet niitä ja pyydät tulemaan luoksesi ja sisimpääsi.
Eipä uskoisi, että tämän päivän Suomessa löytyy vielä näin vanhoillista porukkaa. Menee samaan sarjaan kuin uskomukset, että musta kissa tuo pahaa onnea ja että maa on lättänä.
Noinko ajattelet? Uskomukset ja uskonnot näyttävät tosiasiassa lisääntyneen "ennen vanhasta".
Nykyään uskotaan moneen asiaan ja ismiin, ih
Eksytys lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Joka joogatessa on ilmavaivan ääni :D
Mikä uskovaista pelottaa henkisyydessä? Sekö, että saatat itse olla pihalla siitä, mikä elämässä on tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Jooga ja meditoiminen voivat molemmat auttaa sinua saavuttamaan korkeamman tietoisuuden tasoja. Etenkin alussa se voi olla vaikeaa, koska ei ole vielä tottunut noihin energioihin. Samaten oma mielentilasi vaikuttaa siihen, minkälaisia asioita näet. Nuo ovat eräänlaisia alitajuntasi heijastuksia. Jos olet stressaantuneessa mielentilassa, näet ja koet mahdollisesti pelottavia asioita, ja jos olet tyynessä mielentilassa, koet miellyttäviä asioita. Jos tulee negatiivisia kokemuksia, laita rauhallista meditointimusiikkia soimaan ja hengittele rauhallisesti. Toistele itsellesi affirmaatioita, että kaikki on hyvin eikä ole mitään pelättävää. Opettele myös maadottamaan itsesi. Googleta hakusanalla "spiritual grounding".
Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan ole hyvyydestä.
Totuus löytyy Raamatussa. Kehotan vilpittömästi kääntymään Jumalan puoleen. Pyydä että Hän näyttäisi sinulle totuuden, ja että saisit ottaa uskoa vastaan, Jeesus elämääsi. Silloin saat sitä aitoa rauhaa.
Raamatullinen Jeesus on ainoa Tie. Ilman Jeesusta kukaan ei pelastu.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän meditointia tai varmaan se yksinkertaisinta muotoa eli oman hengityksen tarkkailua ihan vaan itseni rauhoittamiseen ennen nukkumaan menoa. Ei meditoinnissakaan tarvitse tavoitella mitään "korkeamman tietoisuuden tasoja" tai muuta tuubaa. Enkä siinä tämäkin keskustelu menee metsään, kun joogaajien kuvitellaan heti palvovan hindujumalia ja meditoijien tarkkailevan AINA alitajunnan heijastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan
Sä et kuule tiedä niistä demoneista yhtikäs mitään :D LOL
Vierailija kirjoitti:
Millä valtuuksilla annat diagnooseja kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan
Ja millä valtuuksilla sinä määrittelet kuka on yhteyksissä demonien kanssa? Mikä saa sut luulemaan, että olet asiantuntija asiassa, josta ei ole oikeasti mitään tutkittua tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä kuvaat, on yhteys demonien kanssa. Pahat henget, jotka eksyttävät pois totuudesta. "Hyvä olo", joka ei kuiteinkaan ole hyvyydestä.
Totuus löytyy Raamatussa. Kehotan vilpittömästi kääntymään Jumalan puoleen. Pyydä että Hän näyttäisi sinulle totuuden, ja että saisit ottaa uskoa vastaan, Jeesus elämääsi. Silloin saat sitä aitoa rauhaa.
Raamatullinen Jeesus on ainoa Tie. Ilman Jeesusta kukaan ei pelastu.
Mistä tiedät, että Raamattu on totta? Mitä jos demonit ovat nimenomaan Raamatun takana ja kirjoittaneet sen, jotta ihmiset eksyisivät oikeasta Jumalasta? Raamattuhan on täynnä väkivaltaa, ja Raamatun Jumala oli erittäin kostonhimoinen. Heitetään mukaan muutama mukava kohta, jotta ihmisiä olisi helpompi huijata. Kuulostaa juuri siltä, mitä paholainen tekisi.
Ei suinkaan, itse asiassa aika harva on edes miettinyt koko asiaa.