Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä rintaliivittömiä naisia?

Vierailija
19.08.2012 |

Eli rintaliiveistä luopuneita yksilöitä. Olen harkinnut asiaa terveyden ja hankkimani tiedon pohjalta. Toki tietysti ihan siksikin, koska olen miettinyt minkä takia minun pitäisi niitä käyttää. Ehkä erityisemmin pidä puristavista räppänöistä, joissa on metallia tissien alla. Kotona olen aina ilman.

Tissiliivithän ovat suht uusi keksintö, joten ei ole kovin tavatonta olla ilman. Toki nykyaikainen pukeutumistyyli ei useinkaan tue rintaliivitöntä elämää..

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin aina sitä ikää, kehityksen vaihetta ja fiilistä, jolloin olisi tullut tarve hankkia rintaliivit. Se ei vain koskana koittanut.

75B, kiinteät rinnat. Ulkonevat nännit peitän löysällä paidalla tai tarvittaessa topilla. Omistan urheilu- ja narutoppeja, joita käytän tarvittaessa esim. vaaleiden t-paitojen alla.

Harrastan liikuntaa, paljon. Eivät nämä häiritsevästi liiku liikkuessa, en edes huomaa koko asiaa. Inhoan rintaliivien kiristävää, puristavaa ja hankaavaa fiilistä. Yäk.

En muutenkaan jaksa noin periaatteesta ymmärtää, miksi naisten tulisi hävetä kehoaan. Rinnat ja nännit ovat jokaisella. Ei mua haittaa, jos niiden ääriviivat piirtyvät vaatteiden alta tai heliuvat liikkuessa. Jos joku siitä loukkaantuu, oma mokansa.

Ja joo, nelikymppinen oon.

Vierailija
22/140 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älkää nyt hyvät ihmiset pitäkö näitä rintaliivit aiheuttavat syöpää -juttuja totena. Ne eivät perustuu tutkimuksiin, vaan parin tyypin "tutkimuksiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii varmaan kovaa pokkaa kulkea julkisilla paikoilla ilman liivejä, ihan jo ulkonäkösyistä...?

En ole kokenut ongelmaksi ja muitakin liivittömiä aina silloin tällöin näkyy "liikenteessä".

Vierailija
24/140 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä, 65B olisi koko jos käyttäisin, mutta ilmankin pärjään kun on niin pienet.

Vierailija
25/140 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä rintaliivejä eikä siskotkaan käytä. Luomutyttöjä ollaan :)

Vierailija
26/140 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ilman liivejä oleminen on ihanaa! Saattaa olla etten edes tajua kuin vasta kotioven ulkopuolella, että nyt ei tullut laitettua liivejä. Kuitenkin olen satsannut muutamiin hyviin liiveihin, joita käytän ja jotka eivät hankaa tai ole muuten epämukavat.

Olen 20, kokoa löytyy 75D, tuollainen peruskoko mutta: nännikorut kummassakin rinnassa, mitkä saattavat kuultaa jos käyttää ohuehkoja paitoja. Mikä ei minua haittaa! Mutta joissain tilanteissa hyvä laittaa nekin liiveillä peittoon ;) kaupassa käynti, liikkuminen keskustassa tai ystävien tapaaminen onnistuu kuitenkin ilman liivejä. Nuoruuttaanhan nuo tissit varmaan vielä osoittelevat oikeisiin suuntiin, mutta kotona ja etenkin yöllä kannattaisi kaikkien kokeilla olla ilman liivejä.

Vierailija
27/140 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, kokeilin olla ilman liivejä joululoman ajan. Rinnat ovat pienehköt ja erittäin kiinteät (75B) niinpä ei hirveästi tunnu eroa olipa sitten liiveillä tai ilman. Tuleehan siinä vähän hippimeininki mieleen ja olo on kuin kukkaistytöllä :) Miesystävä tykkäsi kovasti kun ei tarvitse niitä hankalia liivien hakasia naprata auki, vaan riittää vain kun riisuu minulta pelkästään paidan pois päältä niin heti on tissit siinä esillä :)

Vierailija
28/140 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kuukautta olen ollut ilman liivejä ( 70C / 75B ) ja todella hyvältä tuntuu, olen tosi onnellinen että uskalsin kokeilla. Mieheltä pelkkää myönteistä palautetta "hippityylistä" :)

Vierailija
29/140 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltostuu ja alkaa roikkua??

Vierailija
30/140 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2012 klo 16:25"]

Eli rintaliiveistä luopuneita yksilöitä. Olen harkinnut asiaa terveyden ja hankkimani tiedon pohjalta. Toki tietysti ihan siksikin, koska olen miettinyt minkä takia minun pitäisi niitä käyttää. Ehkä erityisemmin pidä puristavista räppänöistä, joissa on metallia tissien alla. Kotona olen aina ilman.

Tissiliivithän ovat suht uusi keksintö, joten ei ole kovin tavatonta olla ilman. Toki nykyaikainen pukeutumistyyli ei useinkaan tue rintaliivitöntä elämää..

[/quote]

Juu ihan samoilla perusteilla liivittömänä aina kotona ja usein myös ihmisten ilmoilla :)

Vierailija
31/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisikohan kokeilla... tekisi mieli mutta katsookohan sitten muut naiset pahasti?

Vierailija
32/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikää 37 ja keskikokoiset kiinteät tissit. Liivejä käytän kerran vuodessa. Rinnat hyvässä kunnossa. Kannattaa muuten oikeasti kokeilla juoksemista ilman liivejä. Ensimmäiset kerrat voivat tuntua kamalalta, mutta sitten kun tottuu niin tekee hyvää.

Vierailija
33/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänniteippailu tuntuisi jotenkin paljon vaivalloisemmalta kuin rintsikoiden käyttö. Itse tykkään käyttää tiukkojakin yläosia, jolloin nännit näkyisi läpi ilman teippiviritelmiä. 

Vierailija
34/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielleläni ilman rintaliivejä varsinkin näin kesällä, mutta tykkään pitää tiukkoja paitoja ja nännit nöpöttää sitten rumasti läpi. Esim. kerran tuli käymään eräs mies henkilö yllättäen ja mulla ei ollut liivejä paidan alla. Voitte vaan arvata mitä tuijotusta sai rintani osakseen. Ahdistaa yli kaiken ne nöpöttävät nännin joita sitten miehet tiirailee vai ajattelenko asiaa liikaa? Liivien kanssa saan myös vähän edes täyteläisemmän näköiset ja muotoiset rinnat kuin mitä ne ovat ilman liivejä :/

Vierailija
35/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja kummastelen mitä "ihmeellistä" muka siinä on jos naisella nännit erottuvat paidan läpit? En todellakaan ala lähennellä tai kommentoida vihjailevasti vaikka naisella ihan selvästi ei olisi rintaliivejä. Luulisin muidenkin kykenevän luontevaan suhtautumiseen asian osalta. Mielestäni push-up rintaliivit, jotka nostavat rintoja ylös ja saavat aikaan ns. tissivaon, ovat enemmän huomion hakemista kuin se, ettei pue rintaliivejä ollenkaan.

Vierailija
36/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita kuin se yksi juntti tai moukka, joka tökeröllä käytöksellään pilaa fiilikset...

Vierailija
37/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun pääsen kotiin lentää liivit pois. Kodin ulkopuolella en kehtaa, koska nännit nöpöttää paidan kuin paidan läpi, ellei ole paria paksumpaa kerrosta päällä. Kerran unohdin laittaa liivit kun kiireessä lähdin, ja ei edes ollut normaali duunipäivä vaan seminaari jossa oli varmaan 150 ihmistä. Ihmettelin kun niin moni mies kuin nainenkin vilkuili rintamustani, 80B rinnat kun yleensä ei ole niin huomiotaherättävät. Vessan peiliä katsoessani vasta tajusin. Siitä tulee vähän alaston olo kun nännit näkyy niin selvästi : )

Vierailija
38/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo käsitys että rintaliivit edesautaisi rintojen roikkumista on kyllä miestäni pötyä. kun katsoo jotain alkuasukasheimojen kuvia (siis missä ei paitoja saati rintsikoita käytetä) niin aika roikkuvaa sorttia ovat, vain A-kuppi pysyy pystyssä, ja se ei sitten liity rintisikoihin enää ollenkaan.

myös äitipuoleni ylpeili joskus 28-30-vuotiaans sillä ettei käytä liivejä, samasta syystä, olin itse joku 12vee ja muistan jo silloin ajatelleeni että "noihan roikkuu tosi pahasti! logiikka haloo!". no nyt kun hän on joku 45 niin ei ne ainakaan pystymmät ole, heh. luulen että geeneissäkin on tässä osansa kyllä, jotkut pysyy nuoren näkösenä vaikka olis huonotkin elintavat jne.

rintaliivejä voi toki pitää luonnottomina, niinkuin internettiäkin, se on vielä uudempi keksintö. rintaliivittömät naiset ei varmaan sit myöskään käytö korkkaireita tai muotoiltuja lenkkareita, ne on ihan samasta tehtaasta...   

jokainen saa toki itse valita, minua ei häiritse käyttääkö muut naiset rintsikoita vai ei /tai ajaleeko säärikarvojaan - onneksi meillä on vapaus valita!), mutta tuo "rinnat pysyy paremmin kuosissa ilman liivejä" väite tulisi perustella tietellisesti tai haudata urbaanilegendojen hautaamalle.

Vierailija
39/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ilman rintsikoita mutta ihmisten ilmoilla tietenkin rintsikat.

Vierailija
40/140 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kotona käytä rintaliivejä kun ollaan oman perheen kanssa keskenään. Hiostaa ja on epämukavat. Työpäivän jälkeen lensi aina kaappiin välittömästi. Julkisilla paikoilla ja jos on vieraita, käytän liivejä. Edes imettäessä en käytä, vaikka rinnat kasvoi 70A:sta 85C:hen muutenkuin edellämainituista syistä. Ja kyllä on nahka venynyt mutta ei silti roiku. Mieltä piristi kummasti kun näin eilen uimahallin pukuhuoneessa itseäni hoikemman naisen jolla oli bikinit päällä hyvän näköiset rinnat, mutta ilman tukea rinnat oli kuin kaksi kookospähkinää roikkumassa sukan varressa, niin oli väljän nahkan nokassa hällä nuo pallukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä