Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä rintaliivittömiä naisia?

Vierailija
19.08.2012 |

Eli rintaliiveistä luopuneita yksilöitä. Olen harkinnut asiaa terveyden ja hankkimani tiedon pohjalta. Toki tietysti ihan siksikin, koska olen miettinyt minkä takia minun pitäisi niitä käyttää. Ehkä erityisemmin pidä puristavista räppänöistä, joissa on metallia tissien alla. Kotona olen aina ilman.

Tissiliivithän ovat suht uusi keksintö, joten ei ole kovin tavatonta olla ilman. Toki nykyaikainen pukeutumistyyli ei useinkaan tue rintaliivitöntä elämää..

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 12:54"]

Minkä kokoiset linkin maitorauhaset ovat? Ihan älyttömän hyvän näköiset ainakin. http://www.google.fi/search?q=samantha+fox+nude&client=tablet-android-samsung&biw=1280&bih=800&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9h9wVZSkOKLvywPywYLwCg&ved=0CAYQ_AUoAQ&norc=1&zx=1433411579841

[/quote]

75G tai 75F kenties?

Vierailija
122/140 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt n.3kk täysin ilman liivejä ja tämä on kyllä ihanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin tätä ketjua j 90% naisista väittää että on g kuppi ja ei roiku.. Mä sanon että bullshit!! :D
Ja toisekseen moni sanoo, että c- d- kuppi olis pieni/ normaali? Mä oon sitä mieltä, että a ja b - kupit on pieniä/ normaaleja. Toki se ympäryshän paljon kertoo, eli jos on 80D (lihava nainen) ni on pieni, mutta 65D on kyllä isorintainen.
-------
Ja asiaan olispa mullakin sellaiset tissit, että voisin kulje ilman liivejä! Raskaus venytti tissit 5 kuppikokoa ja ne ei palaudu millään. Nahkapussit (aa 65) ei näytä hyvältä :/ muuten oon timmimpi ku koskaan, mutta nää tissit on pilannut mun itsetunnon kokonaan, varsinkin kun ei näin kesällä voi käyttää edes bikineitä. Venynyt nahka rullaantuu ikävästi ja erittäin ruman näköistä.

Vierailija
124/140 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 20:48"]Mä luin tätä ketjua j 90% naisista väittää että on g kuppi ja ei roiku.. Mä sanon että bullshit!! :D
Ja toisekseen moni sanoo, että c- d- kuppi olis pieni/ normaali? Mä oon sitä mieltä, että a ja b - kupit on pieniä/ normaaleja. Toki se ympäryshän paljon kertoo, eli jos on 80D (lihava nainen) ni on pieni, mutta 65D on kyllä isorintainen.
-------
Ja asiaan olispa mullakin sellaiset tissit, että voisin kulje ilman liivejä! Raskaus venytti tissit 5 kuppikokoa ja ne ei palaudu millään. Nahkapussit (aa 65) ei näytä hyvältä :/ muuten oon timmimpi ku koskaan, mutta nää tissit on pilannut mun itsetunnon kokonaan, varsinkin kun ei näin kesällä voi käyttää edes bikineitä. Venynyt nahka rullaantuu ikävästi ja erittäin ruman näköistä.
[/quote]80 ympärys ei automaattisesti tarkoita lihavaa. Itse olen normaalipainoinen ja ympärys on 80.

Ja en ole rintaliivitön koska omaan 80a riipparit.

Vierailija
125/140 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puhetta.

Vierailija
126/140 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty olemaan ilman! Vaikka rintani ovat pienet, tärinä sattuu( esim. Vauhdikkaammin portaita ravatessa) ja toisaalta myös kahden lapsen jälkeen osoittavat rumasti sivulle, toinen oikealle ja toinen vasemmalle..

Vierailija
127/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika usein ja aina kotona ilman (ulos ei välttämättä kehtaa lähteä ilman, riippuu vaatteista). Raskauden ja imetyksen myötä rintojen koko muuttui ja vaihteli, kaikki mun aiemmin hankkimat liivit on nyt väärän kokoisia, ja jotenkin tuntuu että ahdistaa vaan pitää liivejä (kertoo siitä, ettei mulla ole yksiäkään tosi hyviä liivejä). Kai sitä rinnan kudosta pitäs jotenkin tukea? Mulla ei ole mitkään isot rinnat, b-kuppia olen käyttänyt - sillon kun käytin. Tykkään olla ilman!

Vierailija
128/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona vaikka pitäisi. siksi kun en ole vielä hyviä rintsikoita löytänyt. kaikki painaa ja hiertää.

Vierailija
129/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kateellinen niille naisille, jotka pärjäisi ilman liivejä! Itselläni on niin isot rinnat, että minulle tuo olisi mahdotonta, vaikka olen hoikassa kunnossa. Joskus ennen rintaliivejä olisin varmaan joutunut sitomaan nuo jotenkin...

Vierailija
130/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivit voivat nopeuttaa rintojen 'valumista' ja muovautumista kuin olemalla ilman. Rintojen oma kudos ei saa 'liikuntaa' kun rintaliivit tukevat ne ns toimettomiksi. Ja tietysti naiset (ja toki muutkin) ovat tottuneet siihen, miltä tissien pitäisi näyttää paidan alla. Eli pyöreiltä ja timmeiltä ja liikkumattomilta. Ts luonnollinen näky ei ole enää normaalia.

Mutta oli tissiliivi millainen hyvänsä, ne aina puristaa ja painaa. Meikäläisen tissit ainakin on sen verran suuret, että kaipaavat tissiliiveiltä jo aika paljon ominaisuuksia. Mutta olen huomannut tottuneeni liivittömään eloon niin paljon, ettei rinnat enää edes kipeydy kun on liivittä.

Eli hieman olen omin kokemuksin päätynyt siihen, että mikä liivien tarkoitus oikeastaan on. Jos kerran ilman olo edistää terveyttä (lymfakierto rinnoissa ja rintasyöpäriskin väheneminen) ja niiden käyttö perustuu ainoastaan johonkin normiin ikään kuin niitä pitäisi käyttää vain koska niitä kuuluu käyttää... mikä se syy sitten taas onkaan..

Vierailija
131/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tissit alkaisivat roikkua nopeammin, kun ei käytä liivejä. Mitettikääs, mitä esim. käden lihaksille käy jos sitä pitää vaikka puoli vuotta kantositeessä...

Vierailija
132/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pari kertaa vuodessa jos "hienot" juhlat tai pusero oikein ohut.

Yleensä minulla on napakka toppi "aluspaitana" ja näin kesällä kaksi toppi päällekkäin. ( 80C )

Vierailija
133/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tissit alkaisivat roikkua nopeammin, kun ei käytä liivejä. Mitettikääs, mitä esim. käden lihaksille käy jos sitä pitää vaikka puoli vuotta kantositeessä...

Vierailija
134/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuppikoko on 70G eikä mun rinnat roiku juuri yhtään, vaikka olen imettänytkin 8 vuotta. Käytän liivejä öisinkin. Kun otan liivit pois, ovat rinnat ihan samalla tasolla kuin liivien kanssa. Nännitkään eivät osoita alas päin. Uskon, että roikkumattomuus johtuu liivien käytöstä.

Vierailija
135/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että on parempi olla rehellisesti lauta kuin feikisti tissevä. Parempi, itsevarmempi ja mukavampi olo näin :)

t. A75

Vierailija
136/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksen pari pv sitten. Kukaan ei vastannut. Mä käytän tissiliivejä töissä, pakko on. Mutta kun olen kumiallergikko, niin tää kesä on ollut yhtä piinaa. Kumin ja hien yhdistelmä on tehnyt sen, että mulla on kauheassa kunnossa rinta ja kaula, rintsikoiden kuva iholla punaisena. Mistähän sais kumittomia liivejä, sitä yritin aloituksessani kysellä.

T 85C

Vierailija
137/140 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta ilman liivejä ja helppo on löytää sellaiset, jotka eivät hierrä - eli Triumphit, eikä mitään muita.

Vierailija
138/140 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:34"]

Ritari Ässän uusintoja sivusta nähneenä olen huomannut että aika usein noissa ohjelmissa nuoret naiset ovat rintaliivittöminä. Oliko se siis jotenkin muotia 1970- ja 80-luvulla? Tuskin muuten kulkisivat ao. ajan ohjelmassa tissit vapaina heiluen...?

[/quote] Se on muodissa taas julkkisten touhujen perusteella ainakin.

Vierailija
139/140 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:34"]

Ritari Ässän uusintoja sivusta nähneenä olen huomannut että aika usein noissa ohjelmissa nuoret naiset ovat rintaliivittöminä. Oliko se siis jotenkin muotia 1970- ja 80-luvulla? Tuskin muuten kulkisivat ao. ajan ohjelmassa tissit vapaina heiluen...?

Oli muodissa 70 ja 80 luvulla myös suomessa mutta varsinkin ruotsalaisten saksalaisten keskuudessa turisteja ja Tukholmassa naisia tarkailessa. 

Vierailija
140/140 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en käytä mutta ihmisten ilmoilla, tottakai ja kotonakin jos joku täällä vieraampi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän