Onko täällä rintaliivittömiä naisia?
Eli rintaliiveistä luopuneita yksilöitä. Olen harkinnut asiaa terveyden ja hankkimani tiedon pohjalta. Toki tietysti ihan siksikin, koska olen miettinyt minkä takia minun pitäisi niitä käyttää. Ehkä erityisemmin pidä puristavista räppänöistä, joissa on metallia tissien alla. Kotona olen aina ilman.
Tissiliivithän ovat suht uusi keksintö, joten ei ole kovin tavatonta olla ilman. Toki nykyaikainen pukeutumistyyli ei useinkaan tue rintaliivitöntä elämää..
Kommentit (140)
Nostetaanpa vanhaa kiinnostavaa ketjua taas esille :)
... no eipä nyt kuule taida olla...
Tyttöporukalla on muutaman kerran kesällä menty kaupungille näyttäytymään niin että jätettiin liivit kotiin, kyllähän siinä katseita tuli mutta ihan kivalta tuntui olla hippimeiningillä ;)))
Ehkä nykyään suurempi riski veltostumiselle on tupakointi, push-uppien pitkäaikainen käyttö ja väärän kokoiset rintaliivit (varsinkin jos/kun käytetään väärää kokoa monta vuotta kasvuiässä) ja pahimmillaan jopa nukkuminen rintaliivit päällä. Normaalikokoiset rinnat nauttivat vapaudesta ja liivittömyydestä. Kun on kerran uskaltautunut edes kotioloissa liivittömyyteen niin eipä niitä viitsi sitten pukea muuten kuin jos on esim. vieraita kylässä tai jos lähtee kaupalle. Toki jotkut 95K:t asia erikseen mutta 70C / 75B pärjää hyvin ilmankin.
Kesällä tulee näkymään kaupungilla rintaliivittömiä naisia koska se on taas trendikästä mutta kukapa moisesta viittii tänne kirjoitella... Elämä on ulkona eikä tietokoneessa. Luulisin?
Mukavuussyistä yleensä kesällä(kin) ilman liivejä, vielä ovat 75C kokoiset rinnat ihan nättinä pysyneet, eivät oikeastaan vielä roiku, eivätkä pitenkään paljoa "hytky" joten ehkä sen takia en koe saaneeni osakseni törkykatseita, ehkä myös on sattunut järkeviä kanssaihmisiä kohdalle? Mies tykkää siitä etten käytä liivejä ja pienet alle kouluikäiset lapset eivät kai asiaan vielä kiinnitä huomiota. Sorruin kyllä jostain joulumessuilta aikanaan ostamaan TV-shop tyyppiset rintaliivit joissa ei ole kuppikokoa. Niitä käytän joskus. t: 25n
Kotona ja muutenkin vapaalla lähes aina ilman rintaliivejä, töissä yleensä liivit.
Niinkuin tuossa ylempänä, kotona ilman rintaliivejä perheen kesken, muuten liivit päällä.
Ihana kun en ookkaan ainoa!
75B eikä koskaan liivejä. Omistan kyllä sellaisia jokusen parin, mutten koskaan käytä. Mun tissit on niin kiinteät ja liikun niin paljon, että rintaliivit luiskahtaa aina rinnan päälle painamaan niitä ikävästi. Rintaliivit ahdistaa, puristaa ja kiristää, oli ne sitten minkä kokoiset tahansa. Jos on paidan puolesta pakko, puen pehmeän sporttiliivin/topin, joka sekin tuntuu ikävän puristavalta. Kyllähän mun rinnat isommilta näyttäis topattujen liivien kanssa, mutta mukavuus ajaa ulkonäön edelle. On nää mulle ja mun miehelle ihan riittävän isot näinkin :)
Itse muuten uskon, että liivittömyys pitää rinnat terhakkaampina.
Kotona olen aina ilman liivejä, paitsi jos tulee vieraita kylään. Otan yleensä heti pois, kun tulen kotiin. Muulloin on pakko käyttää. Sen verran on kokoa ja varsinkin nökötystä.
Mun mielestä mun tissit roikkuu jo niin että ovat ruman näköiset- siis ilman liivejä. Siis eivät ole siinä kohdalla missä napakoitten liivien kanssa. Eivät roiku paljon mutta sen verran että ovat alempana kuin liiveissä, siksi en kehtaisi olla ilman rintsikoita, pelkään että joku kuittailee roikoista.
Vain "ihmisten ilmoilla" käytän eli töissä ja muuallakin jos on ohut paita. Aloitin rintaliivien käytön vasta 30+ seksikkäiden alusvaatteiden - en tarpeen takia.
Mulla on kiinteät pyöreät B kupin rinnat imetyksestä ja liivittömyydestä huolimatta vielä nyt 50+. Mulla on monia mekkoja joiden alle ei liivejä edes pysty laittamaan eikä pieni keinahtelu haittaa.
Kokeilin kesälomalla olla ilman liivejä, kotona ei ollut mitään ongelmaa mutta kauppaan en alkuun kehdannut mennä liiveittä pelkällä paidalla, että ainakin jokin fleece-takki piti olla. Ja tämä siis pienellä paikkakunnalla jossa "kylien emännät" joskus asioivat keskustassa ihan pokkana ilman liivejä... No ehkä minustakin sitten on tulossa emäntä, näinkö tässä kävi? ;)
Virkistellään vanhaa ketjua... Pari vuotta on mennyt ilman rintaliivejä ja nautin siitä!
Kyllä se kiristävä tunne kun on poissa niin tuntuu vapauttavalle
En tiedä olenko vain alkanut kiinnittää huomiota asiaan luettuani tämänkin viestiketjun, mutta aivan kuin viime aikoina olisi hieman yleistynyt rintaliivittä oleminen. Ja tällä tarkoitan etten aiemmin muista koskaan nähneeni ketään liivittömänä (siis tietysti vaatteet puettuna mutta olevan ilmiselvästi ilman rintaliivejä), ja nyt muutaman kerran olen tällaista havainnut. Kokeilemallahan se selviää, ei siinä mitään. Aika moni kai on kotioloissa ilman liivejä mutta melko harva kehtaa julkisesti kulkea tissit pomppien ja hölskyen... Siltikin ehkä tämä on terveellisempi ilmiö kuin paljaspäin pakkasessa kulkeminen 80-luvulla. Oli sekin hullutus :)
Okei lupaan ainakin kokeilla vaikka ensimmäistä kertaa asiasta luin, joten liityn nyt tissit vapaaksi -rintamaan, ja sen liittymisen sinettinä en käytä rintaliivejä loppuviikon aikana. Tämä juhlallinen lupaus koskee myös julkisilla paikoilla liikkumista! Saapa nähdä miltä tuntuu kun annan rintojen pompahdella vapaina paidan alla... Nimittäin 10 vuotta on jo liiveillä menty. Liivien koko 70E elikkäs rintani ovat aika tavallisen kokoiset. Onneksi olen lomalla keskiviikosta sunnuntaihin joten ei ainakaan tarvii työpaikalla pompotella rintojaan. Menen nyt riisumaan liivit pois ja pidän ne kaapissa maanantaiaamuun saakka. Eläköön vapaus, olkootkin määräaikainen mutta silti :)
Okei lupaan ainakin kokeilla vaikka ensimmäistä kertaa asiasta luin, joten liityn nyt tissit vapaaksi -rintamaan, ja sen liittymisen sinettinä en käytä rintaliivejä loppuviikon aikana. Tämä juhlallinen lupaus koskee myös julkisilla paikoilla liikkumista! Saapa nähdä miltä tuntuu kun annan rintojen pompahdella vapaina paidan alla... Nimittäin 10 vuotta on jo liiveillä menty. Liivien koko 70E elikkäs rintani ovat aika tavallisen kokoiset. Onneksi olen lomalla keskiviikosta sunnuntaihin joten ei ainakaan tarvii työpaikalla pompotella rintojaan. Menen nyt riisumaan liivit pois ja pidän ne kaapissa maanantaiaamuun saakka. Eläköön vapaus, olkootkin määräaikainen mutta silti :)
Tule kertomaan miten meni ja mitä pidit. Tosin mullakin meni pari viikkoa tottua ajatukseen, joten saa nähdä miten sun käy tuossa ajassa.
ap
Tissit vapaaksi! :D
Mä. Pystyy hengittämään paremmin.
Kuulun kai sitten onnekseni harvinaisuuksiin, 70E -rintani eivät juurikaan roiku ja ovat aika symmetriset ja jos näin voi sanoa niin tavallaan hyvin kimmoisat. Lapsia ei ole eikä näin ollen raskautta ja imetystä taustatekijöinä. Voisiko kiinteys johtua myös paitsi nuoresta iästä (?) niin myös geeneistä ja paradoksaalisesti siitä että olen aina käyttänyt vain tosi laadukkaita ja varmasti oikean kokoisia liivejä? Yksikin tuttuni arvaili kerran pukuhuoneessa rintojeni olevan 80B:t mutta vähän ihmetteli sanottuani kokoni eli 70E. Juu en todellakaan lähtisi mihinkään repivään jumppaan ilman urheiluliivejä :) Ja rauhallisempaankin liikuntaan vähintään napakka toppi jos nyt ilman liivejä koittaisin edes kerran olla ihan kokeilumielessä. Totta tuo kommentti, olen samaa mieltä, liivit tosiaan pitävät rinnat kohdillaan. Kunhan ovat oikeanlaiset...