Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä, pieni asia...

Vierailija
18.03.2023 |

Jos tuttava esim töissä tulee oikaisemaan jotain vaatekappaletta toisen päällä tai esim. Ottaa roskan pois toisen paidasta tms. kun hänelle juttelee. Tungettelevaa mielestäni...tiedättekö tällaisen tavan mikä jollain ihmisillä on 🥴

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tekis mieli lyödä tollasia.

Vierailija
2/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuollaiset nillittäjät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin toivoisin että joku ottaa roskan pois mun paidasta jos on joku näkyvä. Tosi ärsyttävää jos kaikki on antanut sun patsastella ympäriinsä niin että vaatteista roikkuu jotain ylimääräistä.

Vierailija
4/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku hius on paidassa niin miksi sitä pitää tulla räpläämään. En minä tykkää että tullaa liian lähelle

Vierailija
5/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa otti kerran joku kaupan myyjä heinäsirkan poikasen hiuksista.

Lähinnä huvittavaa ja kummallista, en tiedä mistä se heinäsirkka oli hypännyt päähäni.

Minulla oli kyllä hyvin vaalea tukka, niin ehkä se pikku sirkka luuli minua heinänkorreksi

Vierailija
6/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa otti kerran joku kaupan myyjä heinäsirkan poikasen hiuksista.

Lähinnä huvittavaa ja kummallista, en tiedä mistä se heinäsirkka oli hypännyt päähäni.

Minulla oli kyllä hyvin vaalea tukka, niin ehkä se pikku sirkka luuli minua heinänkorreksi

No tuo on erikoistilanne mutta tarkoitin sellaista toisen "oikaisemista" tällaisella muka tärkeällä eleellä, "annas kun korjaan, tyylisesti...". Pitäkää huolta omista nyppyneuleistanne. Luulisi niissä riittävän nypittävää..

Vierailija
7/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tuollaiset nillittäjät!

Eli siis ap:ko vai ne jotka nillittää toisten tipahtanrista hiuksista tai väärällä tavalla olevasta paidankauluksesta. Epäkohteliasta mennä sörkkimään toisten vaatteita

Vierailija
8/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hämmentää, jos joku tulee ottamaan roskan vaatteestani tai hiuksistani, eikä sano mitään. Kohteliasta on kysyä ennen kuin menee hiplaamaan toista. Moni ottaa mieluummin itse sen roskan pois, joten asiasta kertominen riittää.

Hius paidanhihassa saattaa olla vielä toisesta päästä kiinni päänahassani, joten se tekee kipeää, jos sitä tullaan nykimään.

Vierailija
9/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto, jos ei kestä roskan pois ottamista.

Vierailija
10/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, jos ei kestä roskan pois ottamista.

Höpö höpö

Vierailija
11/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen joka ei kestä muita ihmisiä pitäisi pysyä sitten kotonaan. Nämä oman tilan urputtajat ovat rasite normaalissa ympäristössä.

Olen otettu jos joku nyppää paidastani roskan, laskee nousseen hameenhelman tai paidan helman jne. Viestii välittämisestä!

Vierailija
12/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tämä sama ap tylyttää keskustelussa tilantäyttäjistä juuri sitä, että ovat vain räävittömiä päälle puhujia.

Toiset ihmiset vain säteilevät hyvää energiaa ympärilleen ja näin täyttävät tilan ilollaan.

Murjottajiin se ei toki vaikuta kuin negatiisesti, aiheuttaen kateutta.

Vierailija
13/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämä sama ap tylyttää keskustelussa tilantäyttäjistä juuri sitä, että ovat vain räävittömiä päälle puhujia.

Toiset ihmiset vain säteilevät hyvää energiaa ympärilleen ja näin täyttävät tilan ilollaan.

Murjottajiin se ei toki vaikuta kuin negatiisesti, aiheuttaen kateutta.

Miten tämä edes liittyisi mitenkään tähän asiaan..

Taidat olla päällepuhuja joka tunkee toisen iholle. Tiedoksesi että aito kuunteleminen tuottaa enemmän iloa muille.

Vierailija
14/15 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen joka ei kestä muita ihmisiä pitäisi pysyä sitten kotonaan. Nämä oman tilan urputtajat ovat rasite normaalissa ympäristössä.

Olen otettu jos joku nyppää paidastani roskan, laskee nousseen hameenhelman tai paidan helman jne. Viestii välittämisestä!

Jaa minä tulkitsen viestin eri tavalla

Vierailija
15/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Ap