Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä rintaliivittömiä naisia?

Vierailija
19.08.2012 |

Eli rintaliiveistä luopuneita yksilöitä. Olen harkinnut asiaa terveyden ja hankkimani tiedon pohjalta. Toki tietysti ihan siksikin, koska olen miettinyt minkä takia minun pitäisi niitä käyttää. Ehkä erityisemmin pidä puristavista räppänöistä, joissa on metallia tissien alla. Kotona olen aina ilman.

Tissiliivithän ovat suht uusi keksintö, joten ei ole kovin tavatonta olla ilman. Toki nykyaikainen pukeutumistyyli ei useinkaan tue rintaliivitöntä elämää..

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin helpotus lukea etten ole ainoa joka on mieluiten ilman rintaliivejä :) Syyt aikalailla samat kuin muillakin (mukavuus, helpompi hengittää, vapauden tunne, mies tykkää :)

Vierailija
42/140 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kanssa harrasta liivejä. En kestä ajatusta keuhkojen ympärillä puristavasta vaattesta. Joskus olen koittanut jotain urheilutoppityyppistä, mutta nekin joko puristaa tai jos ei purista niin ei sitten ole myöskään mitään hyötyä. Käytän napakoita hihattomia toppeja aina kaikkien vaatteiden alla, myös juhlavaatteiden, toimii ihan ok.

Muillakin asperger-ihmisillä on kuulemma vaikeuksia kestää puristavia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä mutta oonkin vasta 16

Vierailija
44/140 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäpä sitten rohkea kirjoitus edelliselle aikaisemmalle kommentoijalle ;) Kesämökillä ainakin omalla porukalla olen ilman liivejä paitsi jos on kylmä sää ja pitää olla ulkosalla, enkä välttämättä lähde kaapista liivejä päälleni etsimään vaikka vieraitakin tulisi käymään. Kotona samoin lähes aina ilman liivejä. Kaupungilla, töissä ja tilaisuuksissa aina liivit päällä, paitsi jos on semmoinen asu joka on nätimpi ilman liivejä. Rinnat suht kiinteät (omasta mielestä) 75C-75D, lapsia on 3 (vanhin menee syksyllä kouluun).

Vierailija
45/140 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että rintaliivittömyys juuri aiheuttaa rintojen roikkumista eikä ehkäise. Se on se painovoima

Vierailija
47/140 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä ns. perinteisiä liivejä ollenkaan, vaan käytän vain toppimallin liivejä. Eli vähän välimuoto olen. 

Vierailija
48/140 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn tullen ei tarvitse enää murehtia nöpöttäviä nännejä. Wohoo!

Vierailija
49/140 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa siinä kuuluisi nähdä jos haluan pukeutua oman oloni mukaisesti? Ja nyt siis ei ole kyse siitä että menisin Uuno Turhapuro -verkkopaidassa hienoihin juhliin. Tai töihin verryttelyasussa. Uskon että ilman rintaliivejä oleminen voi olla voimaannuttava kokemus, tai ainakin itselle se on ollut sitä. Melko monelta ne rintaliivit joka tapauksessa lentävät tuolin selkänojalle heti kotiin päästyään...

Vierailija
50/140 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kotosalla ilman liivejä, mutta ulos mennessä on pakko laittaa, juurikin tuon voimakkaan nökötyksen takia. En halua näyttää törkeältä, vaikka se joitain miehiä voisi miellyttääkin. Liivittömyys sopii pienirintaiselle, jolla ei ole voimakkaasti erottuvia nännejä. Osalla naisistahan nännit ei suotta sojota. 

Vierailija
51/140 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut julkkismuotia jo vuoden ajan, ei tuu ehkä Suomessa ihan heti muotiin kun täällä on niin estoista porukkaa, no ehkä nuoret uskaltaa kokeilla rohkeammin? Mukavaahan se on jos vaan ei ala nolostuttaa. Ja miehet varmasti tykkää :)

Vierailija
52/140 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa tuntuu liivittömyys ihan viime aikoina nousseen jonkilaiseksi trendiksi, ainakin n. alle 35-v. naisten joukossa. Ranskassa oli otsikoissa viime vuonna laajasti tutkimus, jonka mukaan liivittömyys auttaa pitämään rinnat terhakkoina. 

http://www.lepoint.fr/sante/le-soutien-gorge-est-il-vraiment-utile-11-04-2013-1653768_40.php

Vierailija
53/140 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku isorintainen kokeillut olla ilman rintaliivejä? Itse viihdyn muuten hyvin ilman liivejä, mutta tissien väli hikoaa kovin, jos käyttää pelkkää toppia, koska tissit ovat silloin yhdessä. Mietin, että mahtaisiko löytyä jotain toppia, mikä pitäisi tissit erillään. 

Vierailija
54/140 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes tarvitsisi liivejä (kuppikoko on 65C), mutta niihin on niin tottunut, ettei osaa olla ilman. Toisaalta ihan hyvä suojakin nännien kannalta, kun se sattuu niin vietävästi, jos joku vahingossa huitasee tai osuu niihin.

Vierailija
55/140 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristystä vanhaan ketjuun....

Onko muita joita tavallaan kiihottaa kun tuntee rintojen vapaan liikkeen? Eihän se ihan maailman miellyttävin tunne ole jos rintsikoilla on monta vuotta mennyt, mutta alkuvaikeuksien jälkeen tuntuu siltä kuin olisi ottanut elämän haltuunsa ja määräisi omasta vartalostaan. Ääh, en saa puettua oikeiksi sanoiksi mutta jotain hyvänolon tunnetta tästä saan.

Vierailija
56/140 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä rintaliivejä kuin töissä ja ratsastaessa. Rintsikat lentää päältä aina ensimmäisenä kun tulen kotiin. Olen 29-vuotias, en ole vain koskaan oppinut pitämään rintsikoiden käyttämisestä. Kuppikoko on 65H, eivätkö todellakaan riipu! Uskon em. tutkimuksia siinä, että liivatteita tekee hyvää rinnoille - ainakin se tuntuu hyvältä. Lomilla on ihanaa, kun voi olla viikkotolkulla ilman liivejä. Lämpimissä maissa reissatessa en myöskään voisi kuvitellakaan käyttäväni liivejä. Ajatuskin ahdistaa. Tosin näissä lämpimissä maissa näkee paljonkin liivittömyyttä, joten liivit nurkkaan hyvällä omalla tunnolla!

Vierailija
57/140 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa kun joskus olen ilman liivejä. Haluu kävellä minua vastaan niin että näkee rintojen heilahtelun. Itselleni no big deal, teen tuon mieheni mieliksi. Eihän ne liivit hyvältä tunnu mutta antavat toisaalta säädyllisen olon enkä voisi olla aina ilman liivejä. Jotkuthan ei voi pitää terveyssyistä jos tulee ihottumaa tms.

Vierailija
58/140 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyis olemaan väljässä paidassa ilman (häiritsee se tissien liike), mutta jos on sen verran tiukka paita että se ikäänkuin tukee tissejä edes vähän, on ihan mukavaa olla tissit vapaana.

Vierailija
59/140 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän urheiluliivejä ja joskus joitain muita vaikka ei ole rintoja laisinkaan, ei kuppikokoa. Nyt vasta tajusin kun tämän luin että miksi ihmeessä. Tosin luulen että tunnen sen vievän viimeisetkin naiseuden rippeet, vaikka turhaan olenkin käyttänyt.

Vierailija
60/140 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:07"]

Mä oon kai hassu. Pärjäisin tällä minitissivarustuksella ilmankin liivejä (b75), mutta en osaa olla ilman. Pienet ja kiinteät mutta tuntuu niin "vallattomalta" olla ilman :) Urheilurintsikat vähintään päällä päivällä. Vapaapäivinä aamusella ja iltamyöhäsellä millon vain kekkaloin ilman, mutta kellon ympäri en tykkää olla ilman.

[/quote]

Juu on niin totta tuo "vallaton" tunne ilman liivejä ;) Mutta toisaalta joskus on kiva olla villi ja vapaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan