Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät, tosi pitkät vai naurettavan pitkät hiukset?

Vierailija
18.08.2012 |

Kuinka pitkät hiukset on liian pitkät? Olen miettinyt, että vois ehkä vähän pätkäistä... Vai pitäiskö jopa?

Ja jos iällä on väliä, niin olen yli 30v.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä puoleen selkään ja yli olevat hiukset saa kantajansa näyttämään muumien möröltä. Etenkin takaa päin kävellessä kun hiukset vähän liikkuu ja on vain semmoinen verho koko ylävartalon edessä.

42/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse "naurettavankin pitkistä" hiuksista, siis jopa yli vyötäröpituisista. Tietysti hyväkuntoiset ovat aina kauniimmat kuin huonokuntoiset. Jos minulla olisi niin pitkät hiukset, minua ei haittaisi sekään, jos joku pitäisi niitä outoina ja rumina. Tykkään jo siitä ideasta, että on oikein pitkät hiukset.

Minulle tämä ei ole pitkät hiukset vs. lyhyet hiukset -kysymys, vaan monet lyhyetkin hiusmallit ovat minusta kauniita. Joillekuille sopii jopa ajellut hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulla 94 v. on täysin vaaleat, hopeiset pitkät hiukset. Tykkään niistä ja letittelen hänelle usein ja hän tekee itse maailman hienoimman nutturan. Ihanaa, kun hän antaa mun sattua tukkaansa. Hän ei ole sitä suostunut leikkaamaan lyhyeksi, vaikka tyttärensä, äitini mukaanlukien, ovat kyllä painostaneet ihan tarpeeksi. Mä tykkään itekin pitää pitkiä hiuksia, koska tykkään niin paljon eri kampauksista.

Vierailija
44/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummulla 94 v. on täysin vaaleat, hopeiset pitkät hiukset. Tykkään niistä ja letittelen hänelle usein ja hän tekee itse maailman hienoimman nutturan. Ihanaa, kun hän antaa mun sattua tukkaansa. Hän ei ole sitä suostunut leikkaamaan lyhyeksi, vaikka tyttärensä, äitini mukaanlukien, ovat kyllä painostaneet ihan tarpeeksi. Mä tykkään itekin pitää pitkiä hiuksia, koska tykkään niin paljon eri kampauksista.

Ihana♥ kuulostat tosi kultaiselta ja mummusi on varmasti suloinen ja tykkää teidän yhteisestä jutusta. Oikeasti tommoinen lähentää meitä ihmisiä niin paljon. Meillä mies tekee mulle lettejä ja ollaan huomattu että se on lähentänyt meitä ihan uudella tavalla pitkässä suhteessa.

Vierailija
45/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta meidän pitää enemmän olla lähellä toisiamme parisuhteissa ja perheissä. Jättää tekniset laitteet vähemmälle ja vaikka letittää vaimon tukkaa, jos hän vaan antaisi mun tehdä sitä. Hänellä on ihanat pitkät takapuolen yli ulottuvat suortuvat ja rakastan niitä. Kyllä hiukset on osa persoonallisuutta ja hänelle tärkeä tyyliseikka. Minä saan vaan ihastella ja silitellä. En mene koskaan neuvomaan hiusten leikkauksessa, mutta salaa toivon ettei hän koskaan leikkaisi niitä lyhyiksi.

Vierailija
46/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta meidän pitää enemmän olla lähellä toisiamme parisuhteissa ja perheissä. Jättää tekniset laitteet vähemmälle ja vaikka letittää vaimon tukkaa, jos hän vaan antaisi mun tehdä sitä. Hänellä on ihanat pitkät takapuolen yli ulottuvat suortuvat ja rakastan niitä. Kyllä hiukset on osa persoonallisuutta ja hänelle tärkeä tyyliseikka. Minä saan vaan ihastella ja silitellä. En mene koskaan neuvomaan hiusten leikkauksessa, mutta salaa toivon ettei hän koskaan leikkaisi niitä lyhyiksi.

Mistä sun kaltaisen miehen löytäis.... vaimos on onnentyttö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän