Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät, tosi pitkät vai naurettavan pitkät hiukset?

Vierailija
18.08.2012 |

Kuinka pitkät hiukset on liian pitkät? Olen miettinyt, että vois ehkä vähän pätkäistä... Vai pitäiskö jopa?

Ja jos iällä on väliä, niin olen yli 30v.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä kuulemma "mitä pidemmät, sen parempi". Mites naisten?

Vierailija
2/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä takapuoli vois olla rajana. Siis takapuoleen asti ok, sitä pidemmät ei. Ja olettaen tietysti että hiukset ovat myös paksuhkot/paksut; hyvin ohuet pitkät hiukset ei ole kovinkaan kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei pidä pitkähiuksisista naisista, esim minä.

Ylipitkät hiukset on suorastaan ällöt.

Vierailija
4/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleenselkään on vielä ihan okei oikeastaan kaikissa tapauksissa (sikäli kun hiukset ovat hyväkuntoiset, eivät aivan ohuet ja nätisti leikatut), siitä pidemmät taas jotenkin vähän oudot.

Jos hiukset ovat paksut, kiiltävät, hyväkuntoiset ja vähän laineikkaat, sellainen leijonanharja, ne voivat olla melkeinpä kuinka pitkät vain.

Vierailija
5/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hihhuli mieleen. Yök.

Vierailija
6/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis siis syytä lyhentää...

Vierailija
7/46 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pidempi on mauton.

Vierailija
8/46 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oikeasti polviin asti hiukset? Ovat varmaan todella upean näköiset. Älä missään nimessä leikkaa :)

Vierailija
9/46 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin peppuun saakka pitkät hiukset. Nyt on tällä hetkellä olkapäihin asti. Vielä ei ole tehnyt mieli leikata, joten ehkä joskus pääsen tavoitteeseeni :)

Vierailija
10/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ehkä toi takapuoli on raja. Vielä vähän sitä pidemmät on OK mut sit yli... kymmenen senttiä on jo sellaset joista mä en pidä. Eli pitkät hiukset mun makuun mut liian pitkät hiukset on noussut. Kaikilla kuitenkin on oma mielipide eli...

Vierailija
11/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää kun kirjoittaa puhelimella ja sit se muuntaa ne sanat. Tarkoitan tohon noussut kohtaan et noup :-)

Vierailija
12/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapaluihin asti ja vähän alle on hienot. Vyötärölle asti on liian pitkät.

Vierailija
13/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sellaset vähän vyötärön yli pitkät hiukset näyttää vielä hyvältä useimmilla riippuen hiuksien kunnosta. Paksut ja hyväkuntoiset pitkät hiukset laskeutuu kauniisti rintojen yli. :) Peppuun osuvat hiukset näyttää omaan silmään jo jotenkin vähän huolimattomalta.

N19 ja omat hiukset puoleen selkään (:

Vierailija
14/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidetut hiukset eivät voi olla liian pitkät :) tosin en pidä fairytale -latvoista (suomenkielinen sana hukassa!). Omani ovat puoleen selkään, matkalla kohti vyötäröä. 30+ minäkin.

Vierailija
15/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin jo käytännöllisyyden kannalta. Jos tykkää pitää hiuksia auki, niin yli pepun pitkät alkaa olla ärsyttävät. Mulla oli joskus teininä (paksut ja kiiltävät, hyväkuntoiset siis) sellaiset, mutta esim wc-käynnit oli ärsyttäviä, kun piti kaikki hiukset kerätä syliin paidan sisälle käärittynä, tai ne ui siellä wc pöntössä. :D Eli minusta max pituus kannattaa olla peppuun asti. Jos sulla on polviin asti, niin kannattaisi esim lahjoittaa se ylimääräinen hius. Siitä voi tehdä vaikka peruukkia syöpäpotilaalle :) Siis jos nyt päädyt leikkaamaan, pakkohan ei ole.

Terkuin N21

Vierailija
16/46 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, että et istu ja kaki niiden päälle pöntöllä. Näin kävi kaverille, jolla tukka meni reisille asti.

Vierailija
17/46 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain hiusten paksuus ja hyväkuntoisuus latvoihin asti määrittää sen kuinka pitkä on liian pitkä. Ikä on sivuseikka. Eli jos on hyvät geenit ja paksu tukka, niin mielestäni lisäpituus yleensä lisää kauneutta.

Tietysti eri asia on, tavoitteleeko hiuksilta käytännöllisyyttä vai ulkonäköä. Varmaan jonkinlainen kompromissi on yleensä tehtävä.

Tuossa on esimerkki todella pitkästä ja kauniista tukasta:

https://www.instagram.com/sidorovaanastasiya/?hl=en

Käytännöllinen se ei varmaankaan ole, mutta mielestäni äärimmäisen upea. Ja aika pienellä osalla Suomenkaan kansasta on noin paksu tukka, että tuollainen olisi mahdollista.

Nämä on 34-vuotiaan miehen mielipiteitä. Älkää pahastuko, vaan tehkää omat päätöksenne kiinnittämättä liikaa muiden mielipiteisiin huomiota.

Vierailija
18/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miettisin jo käytännöllisyyden kannalta. Jos tykkää pitää hiuksia auki, niin yli pepun pitkät alkaa olla ärsyttävät. Mulla oli joskus teininä (paksut ja kiiltävät, hyväkuntoiset siis) sellaiset, mutta esim wc-käynnit oli ärsyttäviä, kun piti kaikki hiukset kerätä syliin paidan sisälle käärittynä, tai ne ui siellä wc pöntössä. :D Eli minusta max pituus kannattaa olla peppuun asti.

Eikä oo kun ihanat<3 Pojatkin meidän koulussa tykkää mun hiuksista. Mä laitan ne vaan kiinni kietasen kymmenessä sekassa pikanutturan kun meen veskiin. Helppoo ja sit taas kun avaan sen välkällä nii pojat kyylää ja kattoo sillai ihastuneena : )

Vierailija
19/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät on ihan hienot. Mutta valitettavasti 95 % pitkistä suomalaishiuksista on sellaisia ohuita hiutuvalatvaisia, jotka näyttää vain säälittäviltä. 

Vierailija
20/46 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just äsken, että tässä on liian pitkät hiukset. Oudot ja rumat. Maksimi on johonkin liivien alareunaan, sen jälkeen näyttää typerältä ja tyylittömältä.

https://www.instagram.com/p/B5W7Rmzhhm6/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän