Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa päiväkotia Vuosaaresta!

Vierailija
17.08.2012 |

Olemme muuttamassa Omenamäkeen ja nyt pitäisi keksiä 5 päiväkotia Vuosaaresta siihen hakemukseen. MItä päiväkoteja suosittelette ja mitkä päiväkodit ovat huonossa maineessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajat kohtelee sen mukaan, kuinka lähellä rantaa asut. jos olet tyypillinen lainarahalla asuva pikkupossu lapsesi voi tehdä lähes mitä tahansa ja kontulasta tulevat hoitajat kehuvat sinut ja lapsesi niin, että tunnet myötähäpeää ja toisinpäin.

Vierailija
2/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijat ja Jaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää onnisui leikkaan viestin Maijat ja Jaana jälkeen :). Siis omat lapset eivät ehtineet uuteen pk:iin, mutta en usko menon huonontunen vanhoista väistötiloista. Aivan ihana paikka!

Vierailija
4/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä mitään väliä oo mihin sen lapsen viet jos kerran viet. mikään päiväkoti ei oo hyvä lapselle. lapset pitää hoitaa kotona. jos ei viitsi niin ei pidä lapsia tehdä. pistää vihaks tollaset "äidit"!



-oikea äiti-

Vierailija
5/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joutuis viettämään siellä päivät yksinään. Koralli on kuulemma huono. Muuta tietoa?

Vierailija
6/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei tosiaan ihan lähellä, ellei satu työmatkan varrelle. Aika hyviä ne kaikki muutkin ovat. Voit myös soittaa pariin päiväkotiin ja kysyä, voitko tulla käymään ja katsomaan paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa vuosaaren päiväkodeissa on paljon maahanmuuttajien lapsia.Väkivaltaisia lapsia jotka puhuu vain viroa tai venäjää tai somalia,lapsia joiden kanssa hoitajilla meneekin sit joka päivä koko päivä eikä suomalaista valkeaa keskivertolasta huomaa kukaan.

Meidän lapset ovat olleet Myrskyluodossa ja Hippaheikissä. Liikuntapainotteisia. Aivan ihanat hoitajat ja hyvä fiilis, erityisesti Myrskyluodossa. Kuljetetaan kuopustakin sinne vaikka päiväkoti löytyisi ihan vierestäkin. Jotain kertoo myös se, että hoitajien omatkin lapset ovat olleet jommassakummassa talossa hoidossa.

Vierailija
8/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. leikkipuistoon ja ovat muutenkin tosi liikkuvaisia. Hyviä työntekijöitä ja sisätiloissakin kannustetaan liikkumaan. Kuullut paljon hyvää, vaikkei oma lapsi siellä ole ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen oli karsea paikka työntekijän kannalta.

Vierailija
10/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennen oli karsea paikka työntekijän kannalta.

Tosi paljon samoja hoitajia kuin vuonna 2004 jolloin esikoinen aloitti siellä. Ryhmästä tai talosta toiseen saattaneet välillä vaihtaa. Eivätköhän etsisi kivemman työpaikan muualta elleivät viihtyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippaheikki, Mustakivi...Ei mitään valittamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän