Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas persun ajojahti käynnissä

Vierailija
17.08.2012 |

Onhan ihan mahdollista, että homous on täysin synnynnäistä ja siten verrattavissa kehitysvammaisiin, eli homous ei johdu esim. kasvatuksesta. Miten tällaisen vertauksen esittäminen voi johtaa rikosilmoitukseen? Tuskin olisi johtanutkaan, ellei kysessä olisi persu.



http://www.hs.fi/politiikka/Poliisi+teki+rikosilmoituksen+Hirvisaaren+h…

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksista joutuu vastuuseen. Sori.

Vierailija
22/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homon vertaaminen vammaiseen loukkaa vammaisia niin eikö musta-Marski loukkaa suomalaisia samalla logiikalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa nyt homojen kannalta pelkästään.

Tässä jutussa Hirvisaari nimenomaan pitää kehitysvammaisia luonnonjärjestyksen vastaisina olioina, joiden tulee hyväksyä oma tilanteensa.



Siis mitä?

Luonnossa on AINA variaatioita ja mutaatioita, sillä muuten MIKÄÄN ei kehity eteenpäin.

Meissä jokaisessa on piilevänä mutaatioita, joita ei näy. Mutaatiot kun ovat yleensä joko täysin harmittomia tai hyviä asioita.

Monilla pohjoismaisilla on mutaation takia esim. laktoosia pilkkova entsyymi ei kytkeydykään leikki-iässä pois, vaan yksilö kestää maitoa myös aikuisiällä.



Luonnonjärjestykseen kuuluu variaatiot ja minä ainakin todella haluaisin tietää, minkälaisina luonnonjärjestyksen vastaisena oliona Hirvisaari pitää kehitysvammaisia?

Todella yksisilmäisen ihmisen puhetta.

Vierailija
24/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homon vertaaminen vammaiseen loukkaa vammaisia niin eikö musta-Marski loukkaa suomalaisia samalla logiikalla

Vain jos mustan marskin olisi keksinyt persu, ei muuten.

Vierailija
25/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt oli tällainen Hirvisaaren hienosteleva yritys käyttää kiertoilmauksia sen kertomiseen että homoseksuaalisuus on epätoivottu ominaisuus. Se sisältö on edelleen kaikille persumielisille se sama "homot, yäk hyi". Valitettavasti yhteiskunta ei suhtaudu tällaisiin mielipiteisiin nykyään hyväksyvästi. Kansanedustajalla pitäisi olla sen verran tilannetajua että ymmärtäisi minkälaisia asioita voi lörpötellä ääneen. Jos sitä ei ole, joutuu kyllä "vainotuksi". Voi voi.

Vierailija
26/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa nyt homojen kannalta pelkästään.

Tässä jutussa Hirvisaari nimenomaan pitää kehitysvammaisia luonnonjärjestyksen vastaisina olioina, joiden tulee hyväksyä oma tilanteensa.

Siis mitä?

Luonnossa on AINA variaatioita ja mutaatioita, sillä muuten MIKÄÄN ei kehity eteenpäin.

Meissä jokaisessa on piilevänä mutaatioita, joita ei näy. Mutaatiot kun ovat yleensä joko täysin harmittomia tai hyviä asioita.

Monilla pohjoismaisilla on mutaation takia esim. laktoosia pilkkova entsyymi ei kytkeydykään leikki-iässä pois, vaan yksilö kestää maitoa myös aikuisiällä.

Luonnonjärjestykseen kuuluu variaatiot ja minä ainakin todella haluaisin tietää, minkälaisina luonnonjärjestyksen vastaisena oliona Hirvisaari pitää kehitysvammaisia?

Todella yksisilmäisen ihmisen puhetta.

No jos nyt hiuksia halotaan, niin eikö jo sana "kehitysvamma" ole kamalan rasistinen, kun siinä viitataan siihen, että ei olekaan kehittynyt normaalisti vaan kehityksessä on tapahtunut jotain kummallista. Eli kaikki kehitysvamma-sanaa käyttävät ovat rikollisia !!! Eihän ketään saa leimata tuolla tavalla, kaikki olemme tasaveroisia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt oli tällainen Hirvisaaren hienosteleva yritys käyttää kiertoilmauksia sen kertomiseen että homoseksuaalisuus on epätoivottu ominaisuus.

Niinkö tämän tulkiset?

"

"Mielestäni on syytä kysyä, olisiko homoseksuaalisuudessa kyseessä jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma, jos henkilö ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti? Ei siis varsinainen sairaus vaan vamma. Vammaisenkin on syytä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuksi muutu. Voisin kuvitella, että tosiasioiden hyväksyminen on parempi kuin niiden kieltäminen."

Hirvisaari kirjoitti maanantaina myös, ettei homous tai vammaisuus hävitä ihmisarvoa, eikä yhteiskunnan kuulu tuomita homoja tai vammaisia."

Vierailija
28/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja lesbot useimmiten pystyisivät lisääntymään koska missään tutkimuksessa ei ole todistettu heidän olevan steriilejä järjestään. Mielestäni mahot ovat enemmän vammaisia koska he eivät lisäänny haluistaan huolimatta ja ovat täten enemmän luonnonvastaisiakin. Homot ja lesbot voivat lisääntyä jos haluavat ja heistä osa käyttääkin muumimukisysteemiä jos löytävät sopivan osapuolen lisääntymiseen.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittamaan muita ihmisiä ja kantamaan vastuun omasta käyttäytymisestään



Vierailija
30/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä eroaa Pillutyttöjen oikeudenkänynnistä, jota arvosteltiin kovasti oikeusmurhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittamaan muita ihmisiä ja kantamaan vastuun omasta käyttäytymisestään

Voitko kertoa, mikä tuossa Hirvisaaren tekstissä ei kunnioittanut muita ihmisiä?

Vierailija
32/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskahan persut oppivat kunnioittamaan muita ihmisiä ja kantamaan vastuun omasta käyttäytymisestään

jotka ei ole edes lukeneet alkuperäistä tekstiä, vaan laulavat kuorossa mukana persuvastaisen lehdistön mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hommahenkiset selvisivät puhtain paperein Mannerheim-kohusta. No, laitetaan lisää kierroksia ja keksitään tällainen täysin olematon rikostutkinta. Onko tulossa taas joku EU-tukipaketti pian silmille?



Aivan naurettava koko rikostutkinta-asia. Kuinka ne jaksaa?

Vierailija
34/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen linjan vastaisista mielipiteistä saa nykyään rikossyytteen. Tämähän on kuin Venäjällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisetkin ovat siis palstamammojen mielestä luonnonvastaisia. Ei muuta kuin vaatimaan pakollista jälkiaborttia moisille niin maailma pelastuu...

Vierailija
36/36 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaisia ja kehitysvammaisia kohtaan.

Hän puhuu välillä vammaisista ja välillä kehitysvammaisista.

Ennenkaikkea hän käski kehitysvammaisten tyytyä kohtaloonsa, sillä he eivät siitä muuksi muuta.



Nimenomaan suurinosa niin kehitysvammaisista kuin muistakin vammaisista moni opettelee uusia asioita kokoajan, eikä heitä nimenomaan enää piiloteta yhteiskunnalta, vaan yritetään auttaa ja kuntouttaa mahdollisimman pitkälle.

Hirvisaarihan suorastaan käskee hyväksymään asiat niinkuin ne on.

Ja koska Hirvisaari puhuu välillä vain vammaisista, niin ilmeisesti hän sitten tarkoittaa kaikkia vammoja aina liikuntavammaisista vaikka keuhkovammaisiin asti.



Niin muuten nykyään jopa astma luetaan keuhkovammoihin ja siihen voi hakea nimenomaan vammaistukea.

Nyt saisi Hirvisaari todella selittää puheitaan.