Taas persun ajojahti käynnissä
Onhan ihan mahdollista, että homous on täysin synnynnäistä ja siten verrattavissa kehitysvammaisiin, eli homous ei johdu esim. kasvatuksesta. Miten tällaisen vertauksen esittäminen voi johtaa rikosilmoitukseen? Tuskin olisi johtanutkaan, ellei kysessä olisi persu.
http://www.hs.fi/politiikka/Poliisi+teki+rikosilmoituksen+Hirvisaaren+h…
Kommentit (36)
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
selittää meille kaikille muille, mikä on luonnonjärjestys. Asia kun ei ole tähän mennessä ollut selvä yhdellekään tutkijalle, vaan aina löytyy liikkuvia osia ja tekijöitä.
Mutta persuthan ovat yksinkertaistamisen mestareita.
Koko elämä on helppo selittää ja selvittää, kun katsoo tarpeeksi kapeasti.
Hirvisaaren vertaus on luokkaa: Vesisangon TÄYTYY olla sukua autonrenkaille, kun niillä on molemmilla sama ympyriäinen muoto.
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
Hirvisaari pitää heteroseksuaalisuutta normina ja normaalina ja kaikkea siitä poikkeavaa epänormaalina, vaikkapa sitten kehitysvammana. Se on ongelma.
selittää meille kaikille muille, mikä on luonnonjärjestys.
Eliöiden perimmäinen tarkoitus on lisääntyä. Siten homous on tätä luonnonjärjestystä vastaan.
En ymmärrä tätä kohua ollenkaan. Jos olisi lukenut tekstiä, eikä vain paria sanaa, niin Hirvisaarihan puolusti homojen oikeuksia ja asemaa.
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
Hirvisaari pitää heteroseksuaalisuutta normina ja normaalina ja kaikkea siitä poikkeavaa epänormaalina, vaikkapa sitten kehitysvammana. Se on ongelma.
tilastollisesti ja biologisesti tarkasteltunahan asia on juuri näin.
selittää meille kaikille muille, mikä on luonnonjärjestys.
Eliöiden perimmäinen tarkoitus on lisääntyä. Siten homous on tätä luonnonjärjestystä vastaan.
En ymmärrä tätä kohua ollenkaan. Jos olisi lukenut tekstiä, eikä vain paria sanaa, niin Hirvisaarihan puolusti homojen oikeuksia ja asemaa.
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
Hirvisaari pitää heteroseksuaalisuutta normina ja normaalina ja kaikkea siitä poikkeavaa epänormaalina, vaikkapa sitten kehitysvammana. Se on ongelma.
tilastollisesti ja biologisesti tarkasteltunahan asia on juuri näin.
Kuten vasenkätiset? Punatukkaiset?
Jos persu siis esittää oman näkemyksensä, joka voi olla väärä tai myös ihan oikea, miksi siitä pitää tehdä rikosilmoitus? Väitettähän ei edes esitetty faktana vaan arveluna:
"Mielestäni on syytä kysyä, olisiko homoseksuaalisuudessa kyseessä jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma"
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
Hirvisaari pitää heteroseksuaalisuutta normina ja normaalina ja kaikkea siitä poikkeavaa epänormaalina, vaikkapa sitten kehitysvammana. Se on ongelma.
tilastollisesti ja biologisesti tarkasteltunahan asia on juuri näin.
Kuten vasenkätiset? Punatukkaiset?
Vasenkätisyys tai punatukkaisiin ei vaikuta ihmisen biologisessa mielessä tärkeimpään tehtävään eli suvun jatkamiseen.
taas on poimittu sana sieltä toinen täältä, jotta asia on saatu näyttämään joltain ihan muulta.
Tekstissä luki "jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma". Miten tämän voi tulkita, että vertaa homoja kehitysvammaisiin?
Hirvisaari pitää heteroseksuaalisuutta normina ja normaalina ja kaikkea siitä poikkeavaa epänormaalina, vaikkapa sitten kehitysvammana. Se on ongelma.
tilastollisesti ja biologisesti tarkasteltunahan asia on juuri näin.
Kuten vasenkätiset? Punatukkaiset?
Vasenkätisyys tai punatukkaisiin ei vaikuta ihmisen biologisessa mielessä tärkeimpään tehtävään eli suvun jatkamiseen.
Miksi muiden ihmisten lapsiluku on sinulle pakkomielle?
Ei ole pakkomielle. Mutta kun tuossa edellä kritisoitiin sitä, että miten persu voi määritellä luonnonjärjestyksen. Niin minä ymmärrän sen niin, että tarkoitettiin juuri sitä biologista ihmisen tehtävää eli suvun jatkamista.
jostain syystä niitä on nykään enemmän kuin esim 1700-luvulla
Ehkä silloin 1700-luvun persuyhteiskunnassa eivät juuri uskaltaneet taipumustaan mainostaa?
Eihän luonto luo mitään turhaa. Jos asiantunijat on sitä mieltä että ei ole luonollista, niin kai syitä kannattaisi etsiä ympäristömyrkyistä tai jostain kun homojen määrä on kasvanut niiin paljon.
Eihän luonto luo mitään turhaa. Jos asiantunijat on sitä mieltä että ei ole luonollista, niin kai syitä kannattaisi etsiä ympäristömyrkyistä tai jostain kun homojen määrä on kasvanut niiin paljon.
Onko sulla jotain faktaa siitä, että homojen määrä olisi kasvanut? Eiköhän totuus ole se, että aiemmin homot elivät yksin tai kulissiliitoissa, koska muuten olisi päätynyt esim. roviolle.
Miksi muiden ihmisten lapsiluku on sinulle pakkomielle?
Ei ole pakkomielle. Mutta kun tuossa edellä kritisoitiin sitä, että miten persu voi määritellä luonnonjärjestyksen. Niin minä ymmärrän sen niin, että tarkoitettiin juuri sitä biologista ihmisen tehtävää eli suvun jatkamista.
niin miksiköhän ehkäisyvälineitä saa vapaasti myydä ja käyttää? Kovin monelle heterollekaan lisääntyminen ei nykyaikana ole prioriteetti nro 1. Biologisesti ihminen voi alkaa lisääntyä heti sukukypsyyden saavutettuaan, ehkä noin 14-vuotiaana, mutta en ole huomannut että teinien raskautumista yleisesti suositeltaisiin.
on paljon paljon harmittomampi kuin joidenkin jeesustelijoiden näkemykset siitä, että homot voitaisiin "parantaa" heteroiksi.
Hirvisaarihan totesi, että homojen pitäisi hyväksyä itsensä sellaisina kuin ovat. Paljon järkevämpää kuin pyrkiä "parantamaan" heitä. Vai mitä?
Miksi muiden ihmisten lapsiluku on sinulle pakkomielle?
Ei ole pakkomielle. Mutta kun tuossa edellä kritisoitiin sitä, että miten persu voi määritellä luonnonjärjestyksen. Niin minä ymmärrän sen niin, että tarkoitettiin juuri sitä biologista ihmisen tehtävää eli suvun jatkamista.
niin miksiköhän ehkäisyvälineitä saa vapaasti myydä ja käyttää? Kovin monelle heterollekaan lisääntyminen ei nykyaikana ole prioriteetti nro 1. Biologisesti ihminen voi alkaa lisääntyä heti sukukypsyyden saavutettuaan, ehkä noin 14-vuotiaana, mutta en ole huomannut että teinien raskautumista yleisesti suositeltaisiin.
En nyt ymmärrä, miksi takerrut tähän. Yritin vain selittää, miten minä tulkitsin Hirvisaaren mainitseman luonnonjärjestyksen tässä yhteydessä. Kun biologisessa mielessä ihmisellä on tasan yksi tarkoitus, niin jos tätä tarkoitusta ei pysty toteuttamaan, niin kyllähän sen silloin voi tulkita olevan luononjärjestyksen vastaista.
onko mitään rikosta tapahtunut vai ei. Eli en kyllä mitään ajojahtia näe, ihan normaali käytäntö.
Tässä se tekstiä. Kenen mielestä tämä on muka rikollista tekstiä? Ja huom: asiasta eri mieltä oleminen ei vielä tee tekstistä laitonta.
"Mielestäni on syytä kysyä, olisiko homoseksuaalisuudessa kyseessä jonkinlainen seksuaalinen kehitysvamma, jos henkilö ei kehity luonnonjärjestyksen mukaisesti? Ei siis varsinainen sairaus vaan vamma. Vammaisenkin on syytä hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska ei muuksi muutu. Voisin kuvitella, että tosiasioiden hyväksyminen on parempi kuin niiden kieltäminen."
http://www.hs.fi/politiikka/Kansanedustaja+Hirvisaari+vertaa+homoutta+k…