Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis ja seksikäs BMI30

Vierailija
17.08.2012 |

Uskotko, että nainen BMI30 voi olla ja tuntea olevansa aivan todellisen aidosti kaunis ja seksikäs miesten(kin) silmissä ja todella tyytäväinen muotoihinsa? Ilman mitään itsepetosta, aivan todellisesti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, sillä mun peräsä on aina miehiä juossut vaikka lihakset tosiaan on isot. Mutta asiaa mietittyäni on kyllä niin, että ne miehet on urheilevia itsekn, ei välttis salitreenaajia mutta urheilevia, ja osaavat arvostaa lihasmassaa. Olen saanut paljon kehuja öihakista. Hauis, ojentajat, olkavarret jne on isommat selkeesti kun useimmilla narukäsimiehillä. En todellaan luopuisi lihakistani parin ruikulakäden mielipiteen takia. Kuka vaan nainen voi olla laiha luikku halutessaan, ei vaadi paljoa, mutta lihasten treenaaminen onkin jo vaikeampaa!

Naismakuja on monia, se ei varmaan tule kellekään yllätyksenä. Ei kukaan ole sua pyytänytkään luopumaan lihaksista, miksi riehaannut noin? Toiset tykkää laihoista, toiset kaltaisistasi lihaksikkaista naisista. Jokaiselle löytyy ottajansa.

Vierailija
22/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon treenaava mieheni rakastaa timmejä naisvartaloita! Itsekin käyn aktiivisesti salilla ja varsinkin ne salilla itsekin käyvät miehet tulevat iskemään juttua. Kovaa treenaavat naiset näyttävät kiinnostavan. :)

Outoa, sillä mun peräsä on aina miehiä juossut vaikka lihakset tosiaan on isot. Mutta asiaa mietittyäni on kyllä niin, että ne miehet on urheilevia itsekn, ei välttis salitreenaajia mutta urheilevia, ja osaavat arvostaa lihasmassaa. Olen saanut paljon kehuja öihakista. Hauis, ojentajat, olkavarret jne on isommat selkeesti kun useimmilla narukäsimiehillä. En todellaan luopuisi lihakistani parin ruikulakäden mielipiteen takia. Kuka vaan nainen voi olla laiha luikku halutessaan, ei vaadi paljoa, mutta lihasten treenaaminen onkin jo vaikeampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi olla? Seksikkyys riippuu siitä, miten itsensä kantaa. Ja miehet huom!! Naisen lihaksikkuus ei sitten tarkoita ihan samaa asiaa useinkaan kuin miesten lihaksikkuus. Vaikka nainen treenaisi, hän todennäköisesti on ja pysyy naisellisen pyöreänä. Esimerkiksi six packin eteen on tehtävä tuplasti töitä miehiin verrattuna, ja silti monet eivät saa lihaksistoa esiin! Eli todennäköisesti jokainen mies tykkää jonkin verran treenaavista naisista. Paitsi jo tykkää palloista. Myös erittäin naiselliset ja muodokkaat julkkikset treenaavat todella paljon! Eli tämä pari salikertaa viikossa ja yksi juoksulenkki ei todellakaan vie naisellisia muotoja yhtään minnekään. Syömättömyys, bodaaminen ja huippu-urheilu ovat asiat erikseen.

Vierailija
24/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi luulla, mutta kukaan ei ole BMI 30 seksikäs

Nämäkö eivät ole seksikkäitä ja kauniita?

Vierailija
25/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä ns. isoja ihmisiä viehättävinä koska itse olen aina ollut hoikka ja mieheni myös. Mutta tiedän kyllä monta tyyppiä jotka tykkää vähän riskimmistä naisista/miehistä. Ja kauneuteen ei mun mielestä paino vaikuta. Monet tukevat naiset ovat mun mielestä ihan kauniita ja miehet komeita vaikka en koe heitä mitenkään seksuaalisesti viehättävinä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niin se vaan menee ja hyvä että ihmiset on erilaisia ja jokaiselle löytyy joku!

Vierailija
27/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.oddee.com/item_98119.aspx" alt="http://www.oddee.com/item_98119.aspx">http://www.oddee.com/item_98119.aspx</a&gt;

Esim. Tara Lynn käyttää UK-kokoa 18! Hänen bmi:nsä on varmasti paljon enemmän kuin 30. Tara Lynn on todella kaunis kuitenkin, mutta se johtuu hänen kasvoistaan.

Vierailija
28/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö väität, että ei ole samassa seksikäs?

Pesee linkoaa 100-0 itsevarmuudellaan ja eroottisella hehkullaan kaikki palstan kuikelot ja laihat läskit vaikka vaaka näyttäisi mitä!

Vierailija
29/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkö väität, että ei ole samassa seksikäs? Pesee linkoaa 100-0 itsevarmuudellaan ja eroottisella hehkullaan kaikki palstan kuikelot ja laihat läskit vaikka vaaka näyttäisi mitä!

vaan että hän on paljon isompi kuin bmi30. BMI30 voi olla seksikäs, jos on muodot oikeissa paikoissa ja nätti naama. Tara Lynnin painoisen naisen pitää olla jo todella kaunis ollakseen seksikäs kuiten Tara Lynn.

Vierailija
30/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että hän on paljon isompi kuin bmi30. BMI30 voi olla seksikäs, jos on muodot oikeissa paikoissa ja nätti naama. Tara Lynnin painoisen naisen pitää olla jo todella kaunis ollakseen seksikäs kuiten Tara Lynn.

mikäs järki tässä on?

Ettäkö laiha nainen on seksikäs vähäisemmällä naamalla? Bull's shit! :)

Vierailija
31/31 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka on vielä pyöreämpi mutta silti kaunis ja itsevarma. Ennkyllä usko että hän tuntee olevansa juuri sopivan kokoinen, mutta silti ihminen voi olla kaunis, kun on itsevarma, hyvä ryhti ja itselle sopivat vaatteet ja värit.

Itse en tuntisi olevani! Mulle max bmi20 on ainoa oikea, enkä kyllä tunne olevani erityisen seksikäs hoikkanakaan, kaunis kyllä kun jaksan laittautua. Seksikkyys ei ole mun juttu, tyttömäinen naisellisuus taas on.

T. pienirintainen hoikkeliini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän