Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moviestarplanet & TopModel, minkä ikäisten annatte pelata niitä?

Vierailija
16.08.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"löysi" nuo sivut tänä vuonna.

Vierailija
2/16 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha paras peli oon siel roze`

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu pistä suuskii ämmä, pelaan movee ja oon 8v ^^

Vierailija
4/16 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän 4v pelaaa siellä

Vierailija
5/16 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite moviestarplanetissa ja minun mielestä siellä kuuluisi pelata vain yli 8-vuotiaat. Olen myös sitä mieltä että moviestarplanet on hyvä paikka. (olen kyllä alle 16 joten olenkin hyvä väittämään niin xD )Ja pedofiilit yms. ovat siellä harvinaisia.

Vierailija
6/16 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moviestarplanet on iha super hyvä paikka

Vierailija
7/16 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi herranjumala ihmiset siellä on valvojia admineja ja moderaattoreita se on turvallinben paikka vitun ääliöt akat -.- ylihuolehtivaiset paskat -.- ite oon 10v ja siell  on ikäraja 6-15 v tai enemmä ku viistoist. jos joku kysyy henk.kohtasii tietoi kysyjälle ilmotetaa et se saatetaa pistää lukkoon jos ei mnoudata sääntöi! ÄÄLIÖT!

Vierailija
8/16 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsikö äiti tai isi sun pelaamisen vai miksi käytät noin kovin rumaa kieltä?

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:39"]

VOi herranjumala ihmiset siellä on valvojia admineja ja moderaattoreita se on turvallinben paikka vitun ääliöt akat -.- ylihuolehtivaiset paskat -.- ite oon 10v ja siell  on ikäraja 6-15 v tai enemmä ku viistoist. jos joku kysyy henk.kohtasii tietoi kysyjälle ilmotetaa et se saatetaa pistää lukkoon jos ei mnoudata sääntöi! ÄÄLIÖT!

[/quote]

Vierailija
9/16 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moviestarpalnet on kyl kiva paikka ne jotka sanoo et alle 10v saa sitä pelata ni on vääräs ite oon 9v :O repikää siitä

Vierailija
10/16 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen mite moviestarpalnet 2 voi pelata en tiiä XD

Vierailija
11/16 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelaa 9v, 6v ja 4v. Mikä siinä nyt niin paha on, kun vaatteita vain vaihtelevat ja tekevät uusia hahmoja? 9v juttelee joskus koulukavereidensa kans siellä, mutta aika vähän.

Vierailija
12/16 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat pelanneet noissa noin 8-v. alkaen. Ja kyllä siellä on ihan aikuset moderaattorit. :) Toki lapset (eli käyttäjät) saavat ilmoittaa asiattomista viesteistä, tietenkin.

MSP:ssa on tärkeää kertoa lapsille,ettei yhteystietoja tms. saa antaa kenellekään. Ja asiattomasta käytöksestä pitää AINA ilmoittaa, koska on siellä kaikenlaisia "yrittäjiäkin" ollut.

Vierailija
13/16 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2012 klo 17:56"]

[/quote]

Tokaluokkalainen pelaa TopModelissa. 

Ja ulkoilee myös paljon, ilmeisesti jonkun vastaajan mielestä tietokonepelit ja ulkoilu ovat kaksi täysin toisensa poissulkevaa asiaa.

Vierailija
14/16 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä täyttä puppua minä pelaan MovieStarPlanetia ja apua tarvitsevat saavat aina vastauksen MovieStarPlanetin henkilökunnalta jotka ovat aikuisia! Joten en tiedä mistä olet nuo tiedot saaneet mutta tuo ei ole totta!

Vierailija
15/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15 vuotiaat

Vierailija
16/16 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pelaan movee ja move o best siel ei oo suunnillee ikärajaa ja jos joku yrittää kiroilla nii siihe tilal laitetaa # (: sanon vaa teil äideil et älkää noin suojelvaisii olko antakaa tyttöjen ja poikien pelata mitä haluu me päätetää meijä elämäst😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän