Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan verot alas............rahat ihmisille itselleen, KUKA KANNATTAA

Vierailija
01.01.2023 |

Syynä kovaan verotukseen SDP, haluaa pitää kansan köyhänä ja jakaa almuja, vappusatanen.....................

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen avaus tällä kertaa idioottipersulta.

Vierailija
2/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto Olen persu ja niin tyhmä että äitinkin häpeää minua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottipersu haluaa rahat omaan käyttöön, ei valtion käyttöön. Minä idioottipersu en halua maksaa turhaa virkakoneistoa joka ei toimi, en halua maksaa ylisuurta julkishallintoa missä asiantuntijoita pilvin pimein, mitä ne siellä edes tekee. VEROT ALAS.

Vierailija
4/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroilla maksat esim sen, että kaduilla ja teillä on asvaltit ja katuvalot, sen että joku on tehnyt koulussa sinulle ja mahdollisille lapsillesi ruokaa, ja sen, että joku tuomitsee rikoksen tehneen rangaistukseen. Maksan näistä ihan mielelläni veroja.

Vierailija
5/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mäkin että verot on nolla, mutta samalla haluan että valtio ei velkaannu ja meillä on vahvat Puolustusvoimat ja kattava palveluverkosto ja hyvä sosiaaliturva ym. Haluan kaiken tämän!

Vierailija
6/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan, että verot on 10%. Sen verran leikataan ilmaisista palveluista ja työttömien kaljarahasta, että tämä verotaso riittää.

Vierailija
7/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että jos joku populistipersuehdokas keksisi luvata poistaa verotuksen kokonaan, löytyisi riittävän tyhmiä ihmisiä äänestämään häntä.

Vierailija
8/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valtio maksais nuo verot niin kaikki pärjäis. Ostovoima paranis ihmisillä ja valtio vois maksaa niin paljon veroja kuin haluaa

Vierailija
9/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalat ja koulut yksityisiksi?

Vierailija
10/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion tehtävä on järjestää maan puolustus, sairaanhoito. Kaikki muu voidaan laittaa maksulliseksi. VEROT ALAS.

Vierailija
11/11 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavero 5000€ tuloihin asti. Kannustaisi porukkaa tienaamaan.