Haluatko kysyä 1984 syntyneeltä naiselta jotakin joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa?
Kommentit (16)
" oletteko lapsesi kanssa sisarpuolia?
Vai oletko oman lapsesi täti? "
Ja tätä en nyt oikein tajunnut? voitko selventää? Mun eka lapsi syntyi 8.2.2012, olessani 28v. Kyllä olen siis ihan hänen ÄITI, enkä mikään sisarpuoli tai täti :D
alkaako hänellä olla mieskunnon hiipumisen merkkejä?
En oikein tiedä uskonko mihinkään tuollaisiin horoskooppi juttuihin mutta jos joku haluaa tehdä analyysin meidän suhteesta niiden perusteella niin mielelläni kuuntelen ja tässä on nämä tarkemmat päivämäärät:
Minä olen kauris nainen. Synt. 15.1.1984
Mies on kalat mies. Synt. 19.3.1966
Ja miehellänikin on ihan normaali äidinkielen taito.
En väitä että olemme tässä asiassa mitään huippuja, mutta emme varmasti huonojakaan. :)
Haluatko kysyä jotakin 1984 syntyneeltä naiselta, joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa?
tai mieluummin
Haluatko kysyä 1984 syntyneeltä naiselta, joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa, jotakin?
Tai: Seurustelen 18 vuotta vanhemman miehen kanssa. Haluatko kysyä jotakin?
Nyt pyydät kysymään jotakin joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa. Aika hankala kysyä mitään.
Haluatko kysyä 1984 syntyneeltä naiselta jotakin joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa?
Että miksi olet valinnut vanhan puolison? Kun olet vielä vetreä nelikymppinen, on puolisosi jo 60-v. papparainen. Minun on kyllä vaikea nähdä tuota mukavana tilanteena.
Vanhemman miehen kannalta tietysti varmasti mahtavaa, että on 20 vuotta nuorempi vaimo. :)
Haluatko kysyä 1984 syntyneeltä naiselta, joka seurustelee 1966 syntyneen miehen kanssa, jotakin?
Väärin tämäkin. Po:
Haluatko kysyä jotain v. 1984 syntyneeltä naiselta, joka seurustelee v. 1966 syntyneen miehen kanssa?
Että miksi olet valinnut vanhan puolison? Kun olet vielä vetreä nelikymppinen, on puolisosi jo 60-v. papparainen. Minun on kyllä vaikea nähdä tuota mukavana tilanteena. Vanhemman miehen kannalta tietysti varmasti mahtavaa, että on 20 vuotta nuorempi vaimo. :)
yhdessä 15v.
tulet toimeen 1966 syntyneen kanssa? Nehän on kiinalaisessa tuli-hevosia? tosi itsekeskeisiä keikareita! huh! Mun ex oli samaa vuosi kertaa ja älysin vaihtaa paljon nuorempaan ja lempeämpään.
Ensimmäinen lapsi, pieni poikamme syntyi nyt tänä vuonna 8.2.2012. :) Äidin ja isän oma rakastakin rakkaampi silmäterä!
Miehellä on sitten edellisestä liitosta kesäkuussa -95 syntynyt tytär. Rakastan myös häntä kuin omaani.
Onko miehelläsikin yhtä heikko äidinkielen taito?
No rakkaus ei katso aina ikää, niin siksi otin tuon miehen itselleni. :)