Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin huvikseni viime vuoden tiliotteista, paljonko meni aikakausilehtiin rahaa.

Vierailija
16.08.2012 |

Lukemassa ei ole siis mukana miehen lehtiä, eikä sanomalehteä, vain mun omat ja lapsille aku ankka.

Summaksi tuli 575€. Liki viisikymppiä kuussa, n. 11€ viikossa. Ja joskus saatan ostaa vielä kaupasta jonkun irtonumeronkin.

Aika iso summa toisaalta, mutta kun vertaa esim. tupakointiin, niin ei tolla rahalla kovin paljoa päivässä polttaisi.

En myöskään käytä alkoholia, säästän ainakin niissä moneen muuhun ihmiseen verrattuna.

Laittakaa muutkin tähän mitä menee mihinkäkin vuodessa, mielenkiintoista tietää asioista joihin itse ei laita rahaa :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luen mielelläni aikakauslehtiä, mutta noin paljon en sentään ehtisikään... Mikäs siinä, hyvää journalismia on ilo lukea, eivätpä vilise yhdyssanavirheitä kuten blogit.

Vierailija
2/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ehdi kaikkia aina lukea. Tilaan aina pätkissä että saa vähän halvemmalla. Yritän muistaa aina katkaista kestot heti kun laskut on maksettu.

Mulla oli 3 puutarhalehteä, vauva, 2+, katso, kodin kuvalehti, meidän perhe. Pätkiä me naisia ja annaa. Voi olla jotain muutakin mitä en muista. Nyt ei tule enää vauvalehtiä, ja katsokin on kai loppunut kun ei ole pitkään aikaan tullut. Pitää katsoa sit tämä vuosi onko muutosta, verothan taisi nousta vuoden vaihteessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni 0 euroa.

Lapsille 0 eruoa

Miehelle V8 puoleen hintaan noin 44 euroa.

Minulle anoppi kantaa sovitusti omat aikakausilehtensä kun on lukenut ne ja anoppi tilailee suunnilleen saman verran lehtiä kuin sinäkin.

Miksi tilata lehtiä jos ei edes kerkeä lukemaan niitä ?

Vierailija
4/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lehtiä. Irtonumeroita ostan lähinnä lentokentältä koneeseen luettavaksi, eli noin 6x vuodessa. Eli mitä sootä tulee, kolmisen kymppiä. Mies ostaa muutaman harrastelehden vuodessa, lapsille muutamat sarjakuvat irtonumeroina. Oisko yhdeensä 100€/vuosi.

Vierailija
5/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoitin nuo summat vastaavista lethitilauksista meillä.

Minäkään en polta enkä käytä alkoholia. En meikkaa ja vaatteita ostan vain tarpeeseen.

Mihin käytän rahaa ? Käydään miehen kanssa parikertaa kuukaudessa ulkona syömässä. Keväisin ostan siemeniä, lannoitteita jne kasvimaalleni ja pihalle. Siinä kait ne minun isommat ei pakolliset menot.

Vierailija
6/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lukenut. En keksi niistä mitään kiinnostavaa, tai jos kiinnostaa, pitää lukea kirja.

Mulla menee paljon rahaa lounassushiin, olen ihan koukussa siihen. Ainakin kolme kertaa viikossa käyn sushilounaalla.

Vierailija
7/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika halpaa hupia. Mulle tulee glorian koti, anopille tulee avotakka, mun äidille kodin kuvalehti. Me aina kun nähdään laitetaan lehdet jakoon ja sitten kun lehdet tulee mulle takas, mä laitan ne vielä taloyhtiön kierrätyshyllyyn.

Eli vähintään 4 ihmistä lukee jokaisen lehden.

Vierailija
8/12 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika halpaa hupia. Mulle tulee glorian koti, anopille tulee avotakka, mun äidille kodin kuvalehti. Me aina kun nähdään laitetaan lehdet jakoon ja sitten kun lehdet tulee mulle takas, mä laitan ne vielä taloyhtiön kierrätyshyllyyn.

Eli vähintään 4 ihmistä lukee jokaisen lehden.

Vierailija
9/12 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja on myös yli tuhat, en ole enää vuosiin laskenut. Sukulaiset ei halua enää auttaa muutossa :)

Puutarhahulluna kyllä luen puutarhalehdet aika tarkkaan, ja säästän ne. Muitakin kalliimpia lehtiä olen säästänyt, esim. vauvalehdet. Nyt kun lapset on jo isompia, aion laittaa lehdet kiertoon, ahdistavan isoja lehtipinoja on siellä täällä pitkin asuntoa. Kirjoja ei enää niin paljon ehdi lukea kuin silloin kun oli vain yksi lapsi, lehdet on jotenkin sitten helpompia kun voi keskittyä muutamaan sivuun kerralla, ja selata myöhemmin lisää.

ap

Vierailija
10/12 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain paikallinen aviisi kotiin tilattuna ja muut lehdet (Eeva, ET, Kodin kuvalehti jne) käyn lukemassa kirjaston lukusalissa. Suosittelen.

Vierailija
11/12 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut lehdet ostan irtinumeroina.

Liikaa menee mutta menköön. Jotai iloa pitää olla elämässä.

Vierailija
12/12 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti laskien kymmenkunta, mukana toki ns. ammattilehdet Talouselämä, Tivi ja Tekniikka&talous ja harrastelehdet (esim. Tähdet ja avaruus). Onhan niitä paljon, ja kaikkia ei välttämättä ehdi lukemaan riittävästi, mutta halpaa huvia tuo on. Jostain syystä en kirjastossa käy lehtiä lukemassa, kirjoja kyllä lainaan. Lisäksi meillä on kauan ollut jo lehtikiertoa, eli mummu-äiti-minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi