Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollappa rikas ja sais viettää aikaa lastensa kanssa...

Vierailija
26.08.2012 |

Tänään mä sen keksin. Olis tosi kiva olla rikas. Niin rikas ettei tarttis olla koko päivää töissä. Vaikkapa 4 h. Ja sit olis 4 h kotona ja tekis kotiaskareita ja harrastelis jotain kivaa.

Sitten vois lähteä hakemaan lapsia hoidosta. Ja olis heillekin vielä aikaa ja henkisiä paukkuja.

Eilen oli taas sellainen masennus päivä että tästä ei tule mitään. Mulla on tosi kivat lapset, mutta tuntuu että heille ei ole aikaa :(

Anoppikin kehotti mua kokopäivätyöhön ja sanoi että sellaista se elämä on. Kyllä muutkin kestää. Se ei tosin ole päivääkään tehnyt töitä oman lapsensa syntymän jälkeen. Vaikuttaiskohan mielipiteesee? Ei siis todellakaan tajua mitä on työ- ja perhe-elämän yhdistäminen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to club! Meitä on muutama. Meillä asiaa on järjestelty lomarahavapailla, ylityövapailla jne. Mutta näin se vain menee.

Vierailija
2/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä sen keksin. Olis tosi kiva olla rikas. Niin rikas ettei tarttis olla koko päivää töissä. Vaikkapa 4 h. Ja sit olis 4 h kotona ja tekis kotiaskareita ja harrastelis jotain kivaa.

Sitten vois lähteä hakemaan lapsia hoidosta. Ja olis heillekin vielä aikaa ja henkisiä paukkuja.

Ah, eli ensin sä haluaisit tehdä puoli päivää kotona "jotain kivaa" ja sitten hakea lapset hoidosta?

Joo, anoppisi on aivan oikeassa. Pullamössösukupolvi taas liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ollaan vietetty paljon aikaa lasten kanssa. Minä tein useamman vuoden töitäkin kotona lasten takia.

Vierailija
4/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllåä muutkin sen kestää, vaikka hänellä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta eiköhän anoppi sen verran tiedä, mistä puhuu...

t. kahden yh

Vierailija
5/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v. yhdessä muuallakin kun ruokakaupassa:)

Vierailija
6/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta tossa ei ole mitään logiikkaa. Lapsethan näkee sua nyt tasan yhtäpaljon.

Vierailija
7/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee töiden jälkeen kotiin, ei voi vaan olla lasten kanssa, vaan pitää tehdä kotitöitä. Niitä siis voisin tehdä kaikessa rauhassa kun olisin yksin 4 h kotona.

Ja ehkä lenkillä ja kaupassa kävisin.

Vierailija
8/8 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyvin maksetuissa reissuhommissa, minä olen tehnyt tähän asti konttorihommia 80%, mutta nyt menen vielä työajassa enemmän alas. Olen sitten kotona töistä samaan aikaan kun tokaluokkalainen tulee koulusta kotiin. Ja ne ajat kun mies on kotona niin saadaan enemmän perheaikaa.

Hyvä ratkaisu uskoisin.

En kyllä ymmärrä sinun ideaa olla 4 h yksin kotona ja lapset hoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän