miten saisin itselleni elämän kuten kaunis pieni blogisti?
haluisin samanlaisen asunnon kuiin hänellä (meillä modernia kun mies ei tykkää muusta)
Haluisin pukeutua samoin ja haluisin osata ja tehdä samanlaisia juttuja kuin hän ja olla samanlainen äiti. Hirveä alemmuuden tunne iski kun luin sivuja. =/
Kommentit (47)
on oikeasti sellaista kuin kuvissa esitellään.
Tai sitten jo pitää sääliä niitä lapsia ja ilmoittaa lastensuojeluun.
Ei meilläkään näy. Kaikille on oma paikkansa ja ulkovaateille etenkin.
Mekin ollaan aika vähävaraisia, mutta olemme kotimme tyylin luoneet kiertelemällä kirpputorej, huutokauppoja ja isovanhempiemme ullakoita.
Molemmat osaamme kunnostaa ja verhoilla huonekaluja. Emme ole osanneet aina, mutta koska se meitä kiehtoi niin opettelimme.
Olen myös opetellut tapetoimaan, hiomaan, kittaamaan ja maalaamaan seiniä.
Olen erittäin visuaalinen ihminen, eikä minulta ole paljoa vaadittu jonkun tilan remontoiminen ja sisustaminen. Osaan helposti nähdä miltä joku romuvarasto voisi näyttää valmiina ateljeena.
Mitä noihin pyhävaateisiin tulee, niin uskotko että jotkutihmiset eivät koskaan pukeudu tai tai pue lapsiaan rumasti?
Miksi edes pitäisi?
Itse ostan suurimman osan vaatteistamme halpisketjuista tai kirpparilta, mutta vain tietynlaisia.
Oon elämäni aikana kitannut, maalannut ja laatoittanut jo paljon eli osaan sitä tehdä. On vain hetkellisesti itsetunto maassa ja tuntuu että oman kodin moderni/pelkistetty tyyli ei ole sitä ominta itseä. Kaipaisi räsymattoja ja tilkkupeittoja ja jotain beigeä näiden kylmien sävyjen sekaan mutta siitä tulisi sekametelisoppa. :(
Niin ja osaan omella, olen ommellut verhoja ja muuta. Ei vain aikaa kun töissä käyn ja ei inspistä ole tullut. Virkata en osaa mutta käsittääkseni annen äiti on hänelle matot ja muut virkannut. Eli omalla äidilläni ei ole aikaa sellaiseen. Kiitos muuten vinkeistä!! Nuo ikean kalusteet on ihania!
ap
Se nyt ei ole kenenkään vika ettei SINUN miehesi pidä muusta kuin modernista. Moderniin tyyliin voi olla aika hankala yhdistää KPE-tyyliä, muttei se mahdotontakaan ole jos on silmää sisustamiselle.
Jokainen saa sellaisen elämän minkälaisen siitä itse tekee. Turha on kadehtia muita, harvalle tipahtaa mikään asia suoraan taivaalta, vaan niiden vuoksi joutuu näkemään vaivaa.
ekana sun varmaan kannattaa laittaa se ukkos vaihtoon, että saat sisustettua kämppääsi muullakin tyylillä kuin modernilla. Ja hankkia sellainen "KPE-mies".
Tulee kalliiksi uudenkin miehen kanssa ostaa uudet yhteiset kalusteet. Puhumattakaan mitä ero aina maksaa..
ekana sun varmaan kannattaa laittaa se ukkos vaihtoon, että saat sisustettua kämppääsi muullakin tyylillä kuin modernilla. Ja hankkia sellainen "KPE-mies".
kirjoitellaan kuten tämä nelonen, ja ollaan sitten silmät ymmyrkäisinä 'mitä mä nyt olen tehnyt'?
Onko tuo ihan yleistä? Jauhetaan peetä ihan täysillä edes tajuamatta sitä? Kunnon juoruämmäkulttuuria.