Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin tyttöäni + meillä lapsi

Vierailija
16.08.2012 |

Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.

Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.

Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.

Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Pieniä omantunnon tuskia on mutta selviän. Paha sanoa että millon isken taas...? 

Oli vaan nii mieletöntä laittaa mun paljas kyrpä toisen sisuksiin ja naida häntä lujaa ja tunteettomasti. Esitin mutta heti kun sain pillua niin minusta tuli tunteeton. Kun laukesin nii halusin oikeesti vittuun sieltä!!!

Kiitos O1986 pillusta. Oli hienoa laueta sisääsi. 

Vierailija
102/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi olla noin MULKKU?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:19"]

Miten ihmeessä joku voi olla noin MULKKU?

[/quote] 

AP

Hahahahahahahahaha totta! Osaan olla MULKKU. Osaan olla todellinen kusipää hahahaahah mut elämä on. Miehiä ei ole suunniteltu olemaan yhden kanssa. Tokk harrastan seksiä lukemattomien naisten kanssa mutta! ... rakastan silti tyttöäni.

Vierailija
104/116 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komee saldo kieltämättä! Millainen tilanne nyt on?

Vierailija
105/116 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

olen todellakin yrittänyt olla parempi mies. Valitettavasti näyttää siotä ettei se riitä. Ollaan liian erillaisia ja ei pystytå tarjoamaan loppuelämäksemme sitä mitä toinen haluaa.

We will see

Vierailija
106/116 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin nuorena opiskelijatyttönä panin vuoden sisällä noin 30 eri miehen kanssa.

Mutta enpä siitä missään huudellut.

Muutama oli loistavia panoa, suurin osa suht ok ja loput suoraan sanoen surkeita. Vaikka olet ap itse juhuu-fiiliksissä, vastapuoli tuskin on.

Enkä ollut kyllä parisuhteessakaan samaan aikaan.

Vierailija
107/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 08:05"]

Kyllä minäkin nuorena opiskelijatyttönä panin vuoden sisällä noin 30 eri miehen kanssa.

Mutta enpä siitä missään huudellut.

Muutama oli loistavia panoa, suurin osa suht ok ja loput suoraan sanoen surkeita. Vaikka olet ap itse juhuu-fiiliksissä, vastapuoli tuskin on.

Enkä ollut kyllä parisuhteessakaan samaan aikaan.

[/quote]AP

On täysin eri asia saada sänkyseuraa miehenä kuin naisena. Sanoisin että tuo 30 on khan kunnioitettava saavutus mutta se tekee myös samalla sinusta huoran...

Vierailija
108/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naurettava ketju.. :-D
Musta tuntuu, että ap on joku provoilija av-mamma.
Jos taas ei, niin en voi uskoa lukemaani.
Kuinkahan vanha tämä "herra" on, 13v teinipoika? :-D
Ainakin henkisesti on jäänyt sellaisen tasolle.

Tiedän, että ihmisiä on erilaisia, mutta silti..
sen lisäksi että voin pahoin niin tunnen hieman myötähäpeää että aikuinen ihminen voi käyttäytyä noin lapsellisesti, hyi helkkari. :|

T: 18v nuori

Vierailija
109/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Lapsellista nussia naisia/tyttöjä ? Ottaa elämästä irti enemmän kuin keskiverto ihminen?

Missä maailmassa asut lapsonen?

Vierailija
110/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen 37v. Pitkä parisuhde takana ja perän miestäni silloin kun siihen on tilaisuus. Liittomme aikana mulla on ollut noin kymmenen eri vierasta miestä. Kaksi näistä ns.vakipanoja, muut satunnaisia. Parisuhteen seksi on erilaista, tuttua ja tavallista. Mieheni ei halua muuttaa siinä mitään. Itse olen avoin, kokeiluille valmis mutta mieheni ei sitä.pysty tarjoamaan. Rakastan häntä enkä halua satuttaa kertomalla muista miehistä. En ikinä. Koskaan. Milloinkaan. En tunnusta mitään. Saan tyydytyksen seksin nälkääni näistä salaisista tapaamisista. Pelkkää seksiä, himoa, halua ja kiihkoa. Sillä jaksan taas arjen.

Neuvoni naisena on, älä kerro. Satutat vain häntä. Mutta mikäli sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan niin mieti kuitenkin eroa. Olet nuori ja lapsi kyllä selviää.

Vierailija
111/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Olen 100% samaa mieltä kanssasi! Se mitä olen tehnyt on pelkkää seksiä, ei muuta.

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:07"]

Minä olen nainen 37v. Pitkä parisuhde takana ja perän miestäni silloin kun siihen on tilaisuus. Liittomme aikana mulla on ollut noin kymmenen eri vierasta miestä. Kaksi näistä ns.vakipanoja, muut satunnaisia. Parisuhteen seksi on erilaista, tuttua ja tavallista. Mieheni ei halua muuttaa siinä mitään. Itse olen avoin, kokeiluille valmis mutta mieheni ei sitä.pysty tarjoamaan. Rakastan häntä enkä halua satuttaa kertomalla muista miehistä. En ikinä. Koskaan. Milloinkaan. En tunnusta mitään. Saan tyydytyksen seksin nälkääni näistä salaisista tapaamisista. Pelkkää seksiä, himoa, halua ja kiihkoa. Sillä jaksan taas arjen.

Neuvoni naisena on, älä kerro. Satutat vain häntä. Mutta mikäli sinulla ei ole tunteita häntä kohtaan niin mieti kuitenkin eroa. Olet nuori ja lapsi kyllä selviää.

[/quote]

Vierailija
112/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sitten on niin vaikeaa? Jos haluat jatkaa suhdettasi lapsesi äitiin niin miksi muuttaa mitään. Panot ja rakastelut on erikseen. Niin kauan kun voit pitää tämän salassa et satuta ketään. Ole varovainen. Niin minäkin olen.

Vierailija
113/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Ongelma on siinä että mä oon nyt yrittäny. Katellu tätä meininkiä ja ei ole enää sitä palavaa tunetta. Sitä jotakin. Mä jatkan tätä vielä tovin, mut vuoden päästä ei. Vaikee jättää koska haluan olla mun pojan kanssa mahdollisimman paljon. Mut kyl mä lupaan uitella mulkkua vieraissa vesissä. Useiden naisten nussiminen on jokaisen miehen veressä. Se pitää vain hyväksyä.

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 13:23"]

Mikä siinä sitten on niin vaikeaa? Jos haluat jatkaa suhdettasi lapsesi äitiin niin miksi muuttaa mitään. Panot ja rakastelut on erikseen. Niin kauan kun voit pitää tämän salassa et satuta ketään. Ole varovainen. Niin minäkin olen.

[/quote]

Vierailija
114/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että palavaa tunnetta? :D On muuten aivan normaalia parisuhteen kehityskaarta, että alkuhuuma laantuu. Tapahtuu jokaisessa parisuhteessa. Mutta ei se sitä tarkoita että rakkautta ei olisi. Ihastuminen/hullaantuminen/himo/rakastuminen ovat eri asia kuin rakastaminen. Jälkämmäiseen tarvitaan sitä henkistä kypsyyttä, sillä rakkaus on tahdon asia.

Vierailija
115/116 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Henkistä kypsyyttä?! Te ihmiset vedätte raiteilla eli ette tee mitään poikkeavaa elåmässänne. Sitten sanotte mua epäkypsäksi?! Suosittelen kaikille että eläkää elämänne täysillä.

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 18:33"]

Vai että palavaa tunnetta? :D On muuten aivan normaalia parisuhteen kehityskaarta, että alkuhuuma laantuu. Tapahtuu jokaisessa parisuhteessa. Mutta ei se sitä tarkoita että rakkautta ei olisi. Ihastuminen/hullaantuminen/himo/rakastuminen ovat eri asia kuin rakastaminen. Jälkämmäiseen tarvitaan sitä henkistä kypsyyttä, sillä rakkaus on tahdon asia.

[/quote]

Vierailija
116/116 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussinu yht 94- läskii helmikuus ja nähny parii muut muijaa. Kesällä pitää aktivoitua ja naida enemmän muita.

Hyvää kesän odotusta kaikille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän