Petin tyttöäni + meillä lapsi
Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.
Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.
Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.
Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)
Kommentit (116)
Mielenkiintoinen threadi, jos ei provo.
Oma Historiani ==> avioero ==> uusi suhde ==>uusi perhe.
Jotenkin ajatus että pettäisin nykyistä puolisoani on kaukaa haettu,vaikkakin tilaisuus tekee aina varkaan. Tässä kohtaa on kiva pureutua entiseen suhteeseeni missä kaikki oli vinksallaan ja ulospäin; NO KAIKKI OLI IHAN VITUN HYVIN.
Ensinnäkään parisuhteeni ei ollut tasa-arvoinen, sain toki päättää tapahtumista minne olisin halunnut mennä...Mutta aina nyt löytyi jokin syy että olin väärässä paikassa, väärään paikkaan menossa, vaikean liikenneyhteyden päähän...Mitä tahansa. Seksielämä oli urautunutta ja jaada jaada, seksiä oli kuitenkin säännöllisesti blah & haR. Joka tapauksessa elin toisen unelmaa, ja toiselle. Panin palikat laatikkoon. Ts. jätin kaiken mitä 13v. aikana oli kerätty ja jatkoin eteenpäin pisteestä nolla. Ei kaduta yhtään, ja henkisesti helvetin hyvä nyt. Ei se ongelma ole seksissä tai seksielämässä vaan jossain toisaalla, ja väärän ihmisen kanssa suhteessa pettäminen on vaihtoehto, mutta ihmisen kanssa ihmissuhteessa missä seksuaalisuudet ja muut asiat kohtaavat ei enää ole. Eli ei muuta kuin tunnistat mitä tahdot ja mamma vaihtoon.
Ei hyvästä tavasta kannata luopua,eikä hyvästä tavarasta..onhan se ymmärrettävää ettei seksi kotona maistu samalta kuin vieraissa. kuka sitä samaa jaksaisi loppuelämänsä painaakkaan ja totuushan on se että nainen pettää kuitenkin aina,ennemmin tai myöhemmin ja erohan siitä tulee..eli hyvä olla varautunut jo etukäteen pitämällä itseään iskukykyisenä.
Mikä tilanne teillä nyt? Luin tarinasi. Liikutuin.
tämän provoilijan jutut?
asun stadissa. jos epäilet niin haluatko tavata? nähdään kupposen ääressä ja jutellaan. olethan nainen ja alle 60kg + mielellään nuorehko
Tänään taas mahis pettää. Vanha tuttu 16v 160/47 timmeistä timmein tai sit uus tuttavuus isotissinen serbi 19v. Hmm... which one i should pick?
AP täällä taas
Arvatkaa mitä? ..... petin TAAS!!! nyt kyseessä sosionomi 27v. Ihan perus kroppanen ja ihan mukava. Tiesin heti että haluan vain pillua. Ensiks kahville ja sit sen luo. Pient lämmittelyä ja suostuttelujen jälkeen makkariin. Olipas intohimoinen nainen! Voihki todella kovaa kun nuolin pillua ja kovempaa kun nain paljaalla kyrvälläni hänen tiukkaa pillua. Lopult mällit sisään ja hei hei.
Kiva pitkäst aikaa naida muita. Sain kyllä sellasen buustin taas et jaksaa taas normi arkea.
Koossa nyt 9 "uhria"
23.6.12 J1994
18.7.12 P1972
21.7.12 ? 1979
24.7.12 ? 1990
23.8.12 D1994
24.8.12 S1994
11.1.13 M1996
3.3.13 L1996
3.11.13 O1986
Ikähaitari on aikamoinen mutta jokainen on ollut panon arvoinen.
Ps. Kiva taas päivitellä tänne :)
Nain eilen 16vuotiasta vähän tuhdimpaa puol thaikkuu. Jäi kyl niin paskanmaku suuhun et kelasin lopettaa nää hommat. Oon oppinu ettei kuviin kannata luottaa. Kuvassa näytti ihan ok tytöltö mut karu totuus tuli kun näin hänet.
I Quit
Loppusaalis
Jenni(irc) 17v 23.6.12
Pirjo(suomi24) 39v 19.7.12
???(suomi24) 33v 23.7.12
??? (Suomi24) 22v 26.7.12
Dansku (irc) 18v 22.8.12
Susanna (irc) 17v 23.8.12
Mia (irc) 16v 11.1.13
Leena (irc) 16v 3.3.13
Eli yhteensä 8 tyttöä/naista. Noista parhaimman näköinen ja parhaassa kunnos
Sa oli 39v Pirjo. Myös 18v dansku oli jees.
Nyt yritän panostaa lapsen äitiin 100% ! Katotaa tilannetta kesällä uudestaan.
AP
Kerrankin nainen mun makuuni. Ei yhteydenottoa!!! Mietin jo mitä paskaa hänelle aion selittää mut oon iloinen ettei tartte!
Terska muuten semi kipeenä ku nain semi kauan. Oli kyl uskomaton tunne heittää lastit sisään ja hei samalla sekuntilla kelata et vois lähtee himaan xD ps.mähän lähin 10min laukeemisen jälkeen haahah
[quote author="Vierailija" time="16.08.2012 klo 19:06"]
miksi parisuhdeseksi ei sitten enää maistu? Eikö sitä voisi mitenkään parantaa?
saman toistoa. Tuntuu kuin työltä. Ei enää mitään jännitystä. Samat asennot joka kerta.
Seksi toisen tytön kanssa on vaan niin erillaista... Olen koukussa ja uskon etten ehkä pysty lopettamaan.
Olen kusipää ja tiedän sen. Olen myös erittäin hyvä valehtelemaan joten en usko että jään kiinni. Meinasin tänään kertoa totuuden mutta jänistin. En halua että hän kokee sitä surua ja meidän suhden olisi käytännössä ohi.
Vaikea tilanne, i know
Mitäpä jos tekisit jotain sen parisuhdeseksin jännittävyyden eteen? Vai odotatko vain, että naisesi tekee jotain jännittävää ja sinä vain istut perseelläsi? Se on työtä molemmin puolin ja sinä voit IHAN ITSE tehdä jotain. Siis jotain muuta kuin panna muita. Mikä kakara!
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2012 klo 19:06"]
miksi parisuhdeseksi ei sitten enää maistu? Eikö sitä voisi mitenkään parantaa?
saman toistoa. Tuntuu kuin työltä. Ei enää mitään jännitystä. Samat asennot joka kerta.
Seksi toisen tytön kanssa on vaan niin erillaista... Olen koukussa ja uskon etten ehkä pysty lopettamaan.
Olen kusipää ja tiedän sen. Olen myös erittäin hyvä valehtelemaan joten en usko että jään kiinni. Meinasin tänään kertoa totuuden mutta jänistin. En halua että hän kokee sitä surua ja meidän suhden olisi käytännössä ohi.
Vaikea tilanne, i know
Mitäpä jos tekisit jotain sen parisuhdeseksin jännittävyyden eteen? Vai odotatko vain, että naisesi tekee jotain jännittävää ja sinä vain istut perseelläsi? Se on työtä molemmin puolin ja sinä voit IHAN ITSE tehdä jotain. Siis jotain muuta kuin panna muita. Mikä kakara!
AP
Idiootti! Mähän sen kaiken työn aina teen!!!! Siksi nussinki muita!!! Haluan aktiivista seksiä ja jännitystä!
.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 21:33"]
Tein sen !
Muija oli uskomaton ! Kiinteä kroppa, hyvät tissit ja tiukka pillu. Pääsin vetämään paljaalla ja tulin sisään. Teki kyllä noin hyvää!!! En pysty lopettamaan tätä ikinä
[/quote]
Pääset uudestaan isäksi!
Miten saat tytöt/naiset pudottamaan pöksynsä. Vaikutat aika hyvältä näissä hommissa. Salaisuutesi?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 02:56"]
Miten saat tytöt/naiset pudottamaan pöksynsä. Vaikutat aika hyvältä näissä hommissa. Salaisuutesi?
[/quote]
AP
Salaisuutta ei ole. Olen vain oma itseni. Komea timmi mukava sosiaalinen
Kerro totuus, on väärin kaikkia kohtaan elää valheessa!!! Noh, onneksi karman laki hoitaa nämä jutut...
Hyvin sanottu. Noin se varmaan on. Hedonismia esiintyy meidän kunnon miestenkin keskuudessa, mutta ehkä ihan kohta kypsyt tai vanhenet niin paljon ettei se ole enää ongelma? Ehdottaisin: suu supussa tähänastisista ja maltilla eteenpäin. Kaikki voi korjaantua kohta ihan itsestään. Sekin auttaa, jos ja kun huomaa että irtopanoja on liian paljon ja liian pitkältä ajalta. Se ei kohta enää maistu miltään! Nähty ja tehty. Ja sit hyvällä omallatunnolla sekä sitoumuksella oman beibin luokse. Jos tarpeen. niin ainahan panon aikana voi sulkea silmänsä ja miettiä jotakuta niistä irtopanoista. Se menee meinaan itsestään ohi, aikanaan.
Sulle oli varmaan tärkeintä, että sait todistettua itsellesi olevasi mies, ja oikein megasonni. No, nyt teit sen! Olet voittaja, ja kaikki on hyvin. Anna seuraavat kuukaudet muijallesi ja ihanalle lapsellesi. On sekin jotain. Mieti vasta noin puolen vuoden päästä, tarvitko viekäkin ekstraa. Ehkä et tarvikaan. Jos näin, niin sehän on ihanaa! Homma hoidettu.
- Saint