Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin tyttöäni + meillä lapsi

Vierailija
16.08.2012 |

Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.

Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.

Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.

Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea vaimo niinkuin minulla. 35v, 4 lasta, hyvännäköinen kuin mikä ja vielä fiksukin. Meillä loistava suhde, en ole pettänyt enkä petä. En pettäisi vaikka olisi välillä kuiviakin kausia. Olet pelkkä pentu, tuohon pystyy kuka vaan. Kuka vaan ei pysty ylläpitämään hyvää avioliittoa 15 vuotta, ja olemaan uskollinen.

Vierailija
62/116 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tajunnu mitä haluan. Elän vain kerran joten pitää nyt oikeesti kuunnella sydäntä. Yritän jättää tyttöni. Sitten voin jatkaa tätä siementenkylvämistä ilman rajoituksia :) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on vielä opittavaa, poju.

Vierailija
64/116 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämmein sanoo katso pidemmälle mies

Sun pitää löytää sun ties

Matka on pitkä ja kivine

Mulla housuista löytyy seittemäntoist senttine!

Aivot ne on kouluu varten

Alle kakskymppiset mun mulkkuu tarttee

Varteen te tarttuu mun varteen

Ja myöhemmin otan niiden aarteen

Vierailija
65/116 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämmein sanoo katso pidemmälle mies

Sun pitää löytää sun ties

Matka on pitkä ja kivine

Mulla housuista löytyy seittemäntoist senttine!

Aivot ne on kouluu varten

Alle kakskymppiset mun mulkkuu tarttee

Varteen te tarttuu mun varteen

Ja myöhemmin otan niiden aarteen

antaa noin huonolle riimittelijälle jälkikasvua?

Vierailija
66/116 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna taas uus kohde. En pysty lopettamaan tätä. Numero 21?

Vierailija
67/116 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit hänet, sillä eihän tuo nyt ole reilua ja hän ansaitsisi toimivamman suhteen. Etkö voisi lopettaa suhdetta, kun et kerran pysty siinä rehellisesti olemaan? Ei tarvitsisi kertoa pettämisestä, se satuttaisi häntä vain turhaan.

Vierailija
68/116 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sen !

Muija oli uskomaton ! Kiinteä kroppa, hyvät tissit ja tiukka pillu. Pääsin vetämään paljaalla ja tulin sisään. Teki kyllä noin hyvää!!! En pysty lopettamaan tätä ikinä

16v ei ole muija, 16v on vielä lapsi.

Olet todella ällöttävä.

Vierailija
69/116 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ei ole millään mittasuhteilla lapsi! Suosittelen kaikille tätä. Kyllästyttääkö levähtänyt 25v? Tissit ei enää niin terhakkaat? Pillu väljähtänyt? Kokeilkaa 16-18v ;)

Ja tiedän että hän ansaitsisi parempaa mutta jos kerron menetän kaiken. Olen umpikujassa :( kerron = kaikki on ohi en kerro= esittämistä.

Mutta en ole ällö. Jos tapaisit minit luonnossa niin huomaisit kuinka puoleensa vetävä olen. Sitten tajuaisit mitä tarkoitan. Olen täällä jakamassa rakkautta.

Vierailija
70/116 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on timmi korispelaaja (huomattavasti lyhyeempi ku mä) 16v ja tosi söpö. Ollaa juteltu yli 1kk.. kyseessä ovat vain treffit koska tämän panon eteen joudun tekemään paljon duunia. I WILL MAKE IT

Vierailija
71/116 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 1-avioisuus on täyttä ketun paskaa.

Ei se vieraiden naisten himoaminen mihinkään katoa vaikka oliski parisuhteessa.

Vierailija
72/116 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 1-avioisuus on täyttä ketun paskaa.

Ei se vieraiden naisten himoaminen mihinkään katoa vaikka oliski parisuhteessa.

Ymmärrän sinua. 1 avioisuus on tätä nykypäivää. Vastoin ihmismieltä. En ikinä tee asioita kuten "pitäisi" . Miksi kuunnella muiden ohjeita kun voit itse kirjoittaa niitä?

Vierailija
73/116 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Nain yht 1986 syntynyttä viime kuussa. Anaalihommiksi se lopulta meni ja lukemattomissa asennoissa. Lopulta lens ku Pitkämäen keihäs!

Sit 1991 myös korkattu (vihdoin). 86- kumilla ja 91- paljaalla. Ainii ja sit yks n30v imi mun kyrpää. Sit treffeil yhen 1994 muijan kaa. Kyllä tämä parisuhteessa oleminen on mukavaa.

Vierailija
74/116 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uutenavuotena lupauksen, etten petä vaimoa kuin kerran kuukaudessa. Aluksi oli vaikeaa, mutta nyt on alkanut jo sujua. Vakipanoni on myös naimisissa ja hän on tuittuillut, kun pannaan nykyisin niin harvoin. Saa nähdä ottaako hän uuden rakastarjan.

Nyt on kuitenkin huomattavasti helpompi järjestellä panoja ja kiinnijäämisen vaara on paljon pienenmpi. Olen myös alkanut panemaan vaimoani useammin. Ei se niin pahalta tunnu, kun vain saa kullin seisomaan.

Vierailija
75/116 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Tylsää oman naisen naiminen on mutta kyllä se välil intensiteevistäkin on! Vieras pillu on aina paras paikka. Pitää kattoo millon taas hommiin... nyt ei motii sellasee. Haluisin 1993- vuosikertaa tai 1995-. Molemmat erittäin arvostettuja!

Vierailija
76/116 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnytkään timmii korispelaajaa koska sillä turnaus mutta jutellaan vielä. Nyt on monta kalaa haavissa ;) pitää vaan valikoida parhaat ja pistää ne suihin.

Elämä on ihanaa kun pääsee porukalla pelaamaan, vaimo ja lapset saa... jäädä kooo-tiiiii-aaaa ;)

Pidän teidöt ajantasalla :)))

Vierailija
77/116 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet ja naiset on vaan tehty miellyttämään toista sukupuolta. Pukit ja huorat tekevät elämästä viehättävää.

Kelaa kuitenkin vielä pikkuinen hetki, mitä teet puolisollesi. Voit tuoda taudin tuliaisena hänelle, ja se on anteeksiantamatonta.

Toisaalta tuo ympäriinsä nussiminen tuhoaa hänet, kun hän jonain päivänä saa tietää. Ja hän taatusti saa, jos olet noin viriili. Teidän libidoviisarit osoittavat jo niin eri suuntiin, että hän tajuaa taatusti jonkun olevan pielessä.

Jätä eukko, muuta erillesi ja pane sen jälkeen kuin saataana.

Vierailija
78/116 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista maksaa elarit.

t. ex-eukko

Vierailija
79/116 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut miehet ja naiset on vaan tehty miellyttämään toista sukupuolta. Pukit ja huorat tekevät elämästä viehättävää.

Kelaa kuitenkin vielä pikkuinen hetki, mitä teet puolisollesi. Voit tuoda taudin tuliaisena hänelle, ja se on anteeksiantamatonta.

Toisaalta tuo ympäriinsä nussiminen tuhoaa hänet, kun hän jonain päivänä saa tietää. Ja hän taatusti saa, jos olet noin viriili. Teidän libidoviisarit osoittavat jo niin eri suuntiin, että hän tajuaa taatusti jonkun olevan pielessä.

Kiitos hienosta viestistäsi. Jos tietäisit ikäni niin et kutsuisi mua pojaksi :) . Jos hän sais tietää että niitä jo 7 nii sit en näkis enää poikaani ikinä xD yhen pettämisen saisin anteeks mut 7.. never. Haluaisin toteuttaa itseäni mutta en voi sitö vielä kunnolla tehdä koska en ole sinkku, mutta jos eroaisin niin tulisin nussimaan jokaista 16-30 v muijaa pk-seudulla.

Kun nöen naisen niin heti tiedän että mitä mä sille teen eli:

1. Nussin ja ei muuta

-ulkonäkö ok mutta ei muuta tarjottavaa

2. Ei kinosta

-ei tarpeeksi hyvännäköinen

3. Vaimomatskua

- näyttää hyvältä ja tullaan toimeen

.. tossa lyhyt filosofiani naisia kohtaan. Eli jos olet nrmaalin näköinen nii multa et saa muutakuin jizzit naamalle ja se on moro. Mutta jos nainen on kymppi eli töydellinen niin panostan siihen kaiken. En edes mieti seksiä hönen kanssaan vaan vien ulos, hemmottelen jne... tuollaiset kympit on harvassa mutta sitkun sellanen tulee vastaan nii jötän muijani ja siirryn vihreämille niityille ;) PS. Näen huomenna 17v timmin blondin ;) pidön teidät ajantasalla :)

Vierailija
80/116 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tyttö nurmijörveltäon teynyt muhun vaikutuksen. Kyseessä on 10/10 tyttö josta puhuin viime kerralla. Eli etenen romanttisesti = en pane sitä heti kun mahdollista.

Toivon että tosta tulee jotain koska alitajuntani huutaa poispääsyä tästä valheellisesta todellisuusta.

Pitää nyt antaa kaikkeni.

Muut projektit on edistynyt hyvin. Tossa lähellä asuu 2kpl 16v tyttöö ja... on ajan kysymys et millon ne kokee mahtini ;) mutta jos näen neiti Nurmijärven niin sot unohdan noi toostaiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi