Petin tyttöäni + meillä lapsi
Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.
Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.
Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.
Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)
Kommentit (116)
Hei taas. Ongelmaksi on muodostunut se että olen erittäin puoleensa vetävä mies. Komea ja nuorekas. Vaikea pysyä erossa muista koska saan huomiota. Olen niitä miehiä(100% väestöstä) jotka ajattelevat välillä pelkästään munallansa joten mahdoton sanoa ei. Puhuin tytöistä koska minun mielestä alle 20v on tyttö.
Olen myös katkaissut täysin yhteydet panoihin koska en halua paljastua.
Minulla mahdollisuus pettää jälleen viikonloppuna. Täydellinen tilanne.
GALLUP
1.Jatkanko tätä?
2.Lopetan pettämisen?
3.Otan eron?
kertoo aika paljon sinusta. A. Ajattelet aina 100% alapäälläsi. B. Kasvatko ikinä aikuiseksi C. Elät vielä peräkammarissa äitisi hoivissa. D. Hanki itsellesi elämä.
Tein sen taas! Perjantai yönä eräs "tuttu" upea 18v brune ja lauantaina "tuttu" 17v muodokas tyttö. Molemmilla kerroilla seksi oli uskomatonta! Tolla 18v brunella tiukin pillu ja upee kroppa. Tosta mielettömän kokemuksen teki se että me ollaan kavereita ja se oli halunnu mua kokoajan. Muodokas 17v oli myös todella hyvä muttei vetäny vertoja tuolle 18v:lle ;)
Mä uskon että pettäminen on mun veressä. En vaan pysty olemaan pelkästään yhden muijan kanssa intiimisti. Olen uskomaton kusipää ja tiedän sen. Olen pettänyt 2kk aikana tyttöäni 6 eri tytön/naisen kanssa! Eli melkein joka viikko nainen uus... Jollain tavalla mua kaduttaa mutta jollain tavalla ei. En ole tuntenut eläväni niin pitkään aikaan. Kun nain tota kuumaa 18v brunea niin elämä oikeesti hymyili mulle.
Uskon että tämä suhde ei tule kestämään kauaa koska mä en vain yksinkertaisesti pysty olemaan uskollinen. Kiinnijääminen tai tunnustaminen on myös vaihtoehto.
Pidän teidät ajantasalla.
Olkaa kiltisti.
Siis petitkö pientä tyttöäsi vaimon kanssa?
Voi hitsi, tiedän sen mieltä syövän tunteen, kun oma tytär jää vaille isän rakkautta. Kunhan et vain paljasta hänelle, asian voi tehdä myös salaa.
Eikun öh... hetkinen oliko se tyttö tyttäresi? Miten teillä voi olla lapsia?
tyttö=20v naiseni
ei mene hyvin. kokoajan muut mielessä... en yhtään tiedä että mitä tekisin???
Entä jos jatkan suhdettamme mutta silti harrastan tilaisuuden tullen seksiä muiden kanssa? En saa kotona sitä seksiä mitä haluan. = haen sitä muualta?
Nämä on taas näitä...........Sarjassa Tuulin tuulesta temmatut tarinat.
ei tule mustasukkaiseksi, vaan hän jättää sinut. Kerro nyt ja vähä vikkelään, sääliksi käy se tyttö jota petät.
Ei ole sunkaan kanssa seksi kummoista niin hankin tänne välillä kaikkia kivoja leikkikavereita. Viimex oli Timo ja sillä oli paljon isompi muna kuin sulla. Ja enemmän mielikuvitusta.
t. tyttösi
Älä viitsi tytötellä aikuista naista joka on äiti.
En ole pettänyt tyttöäni 4,5 kuukauteen! nyt huomenna mulla tilaisuus 16v tyttöön. Seksi maistuu edelleen samalta joten pitää hakea vauhtia vähän..
Kysessä on 160/47/c kuppi brune. Numero 20? Toivottavasti ;)
Pidän teidät ajantasalla
Älä enää tule kertomaan yhtään mitään, vaan laita elämäsi kuntoon. Kasva aikuiseksi ja vastuulliseksi perheenisäksi. Arvosta puolisoasi ja tee kaikkesi, että hänenkin olisi hyvä olla suhteessanne.
Nainen kyllä ennenpitkää aavistaa puuhailusi. Älä erehdy pitämään naistasi tyhmempänä kuin onkaan. Lopeta se pikkupillujen perässä juokseminen. Tule sitten kertomaan hyviä uutisia parisuhteestanne.
Tein sen !
Muija oli uskomaton ! Kiinteä kroppa, hyvät tissit ja tiukka pillu. Pääsin vetämään paljaalla ja tulin sisään. Teki kyllä noin hyvää!!! En pysty lopettamaan tätä ikinä
Näen aen varmasti vielä uudestaan ja pitää myös ettiä muita. Rakastan naisia! Miestä ei ole suunniteltu 1 avioiseksi
Häpeä mies!
Kuinka vinksahtanut pitää olla, että pettää tytärtään vaimon kanssa?
Rakastatko tytärtäsi niin vähän?