Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin tyttöäni + meillä lapsi

Vierailija
16.08.2012 |

Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.

Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.

Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.

Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Jäin kiinni...

Vierailija
22/116 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Nussin toissapäivänä 87 syntynyttä landemuijaa. Kroppa perus laihaläski ja pakko sanoa että ulkonäöltään huonoin näistä kaikista 13 joita oon nainu tän suhteen aikana. Kauheempi joka kuin 96 syntyny thaikku :oIhan tajuton morkkis koska mä en oo nussinu noin kauheeta pitkään aikaan (2007 viimeks ) nii vituttaa koska kuvassa se näytti ihan ok. Heti asunnolle päästyämme tiesin että seksi on homman nimi. Suudeltiin sohvalla ja siirryttiin sängylle. Pienet b kupin tissit ja erittäin karvainen pillu (huono juttu). Suihinottokin tapahtui käytännössä hampailla (dont you just hate it when girl cannot suck dick). Seksi kesti kauan koska mulla kestää kauan tulla. Nussin läh.saar ja muija päällä. Lisäksi nussittii suihkussa. Lopulta laukesin muijan sisään ja multa tuli valtavat määrät spermaa ;) sit "pitää lähtee" hei hei. Muija tykkäs must tosi paljon mutten haluu nähä sitä enää koskaan. Mun taso on yleensä ollu 7/10 8/10 mut nyt tehtiin rimanalitus. Toi oli 5/10 vaikka ihan mukava tyttö se olikin. Pitää nostaa tasoa. Kaikki parisuhteessa olevat HUOM! Muistakaa nussia muitakin kuin rakastettuanne. Se ei ole pettämistä vaan normaalien tarpeiden tyydyttämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP 

Mun taso näissä panoissa on yleensä 7/10 8/10 mutta on ollu kaks ysiikin. Mun tyttöystävä ja lapsen äiti on 9, 5/10. 

Vierailija
24/116 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2012 klo 02:12"]

Petin tyttöäni kuukauden aikana 4 eri tytön/naisen kanssa. 17 22 33 40 vuotiaiden kanssa jotka tapasin netissä. Syy oli että seksi ei enään maistu parisuhteessamme. Jokainen kokemus oli uskomaton! Seksi oli niin uutta ja mieletöntä! Ei sitä samaa kuten parisuhteessa. Olen myös nähnyt monia tyttöjä salaa mutta en ole harrastanut seksiä niiden kanssa. Kaikki tämä on tapahtunut 1,5kk aikana.

Koen erittäin suuria omantunnon tuskia. Olen meinannut kertoa mutta en pysty. Tiedän millaiseksi suhteemme tulee muuttumaan jos kerron. Tyttöni ei enää luota muhun ja tulee erittäin mustasukkaiseksi. Suhde olisi käytännössä pilalla. Meillä myös lapsi.

Olen suhteessamme koska mulla on ihan hyvä olla. Toi on itseasiassa ongelma koska ihan hyvä ei riitä. Olen miettinyt tyttöni jättämistä monesti mutta en ole pystyny varsinkaan lapsemme takia.

Kertokaa minulle että miksi kertoisin? Miksi en kertoisi? Asiallisia mietteitä mun tilanteesta kiitos :)

[/quote]

huomaatko että suhteenne on JO muuttunut. joko

elät valheessa tai sitten kerrot tilanteesta suoraan.

kannattaa katsoa toinen kämppä varulta valmiiksi

niin ei tule niin kovaa tiputusta sitten.

Vierailija
25/116 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida koskaan enää hankkiutua suhteeseen. HIV, klamydia yms. ei kiinnosta. Ap, mätäne helvetissä<3

N24

Vierailija
26/116 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Nain viime la erästä 87 syntynyttä hienostelijaa. Kroppa perus mutta plussaa timmistä pepusta. Alussa käytin kumia mutta sain suostuteltua hänet ja lopuks nain paljaalla. Kivat b kupin tissit ja pillu tiukka. Lopulta laukesin tahallaan vähän sen sisään ja sit se vasta nousi pois kyrvältäni. Spermat lensi kaaressa! 87/167/60-65/b

Vierailija
27/116 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olisit mies ja alkaisit kutsua "tyttöäsi" naiseksi?

Vierailija
28/116 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö will do just fine. Kaikki alle 25v on tyttöjä.

Tänään erän 90 syntynyt nainen tuli kylään. Kateltiin leffaa ja hommat meni tietenkin naimiseen. Kyseinen neitonen oli hyväkroppainen, sosiaalinen sekä uskomaton sängyssä!! Teki kaiken oikein ja paremmin. Suomalaiset naiset tuppaa olla yleensä lahnoja. Mieletöntä seksiä! Isot tissit ja timmi perse kruunasi kaiken. Lopuksi ammuin mielettömän määrän spermaa naikkosen sisuksiin :) huhhuh

Vierailija
29/116 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 17:34"]

AP

Tylsää oman naisen naiminen on mutta kyllä se välil intensiteevistäkin on! Vieras pillu on aina paras paikka. Pitää kattoo millon taas hommiin... nyt ei motii sellasee. Haluisin 1993- vuosikertaa tai 1995-. Molemmat erittäin arvostettuja!

[/quote]

vai tyttösi kans vekslaat alituiseen melkee

Vierailija
30/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä

Tuntuu että en pääse tästä kierteestä pois. Seksi muiden kanssa on niin paljon jännempää ja mukavempaa. Miten pääsen tästä riippuvuudesta eroon?

Vierailija
31/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta olet tuolllainen m***u, niin totta kai annat tytöllesi/puolisollesi mahdollisuuden etsiä itselleen paremman kumppanin. Mielestäni olet sen velkaa hänelle. Etkö kunnioita puolisoasi yhtään, eikö mielestäsi olisi reilua myös häntä kohtaann että hänellä olisi oikeus "jännempään ja mukavempaan" seksiin, jos se ei kerta seillaista teidän välillä ole?

lapseen on turha vedota, on vain laiskuutta jos lapsiin vetoaa ettei halua erota.

Vierailija
32/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nettipalveluja olet käyttänyt? Tuo on aika kadehdittava saavutus runsaassa kuukaudessa! Itse en ole tuollaista menestystä saavuttanut. Toki ymmärrän että kovaa työtä ja aktiivisuutta se vaatii, eikä siihen aika enää oikein riitä.

M43

Vierailija
33/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irc-galleria(kokeile myös kuvake) ja suomi24 treffit

Vierailija
34/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi tulee pettämään kuitenkin sinua vähintään 50 prosentin varmuudella jossakin vaiheessa, joten huono omatunto on turhaa. Sä olet vain ottanut vähän förskottia. Puntit menee myöhemmin todennäköisesti tasan.

Kyllä molemmat voi käydä vieraissa, kun vain pitää huolen, ettei jää kiinni. Jos narahtaa, niin se loukkaa pahasti vastapuolta.

Vierailija
35/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi parisuhdeseksi ei sitten enää maistu? Eikö sitä voisi mitenkään parantaa?

Vierailija
36/116 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi parisuhdeseksi ei sitten enää maistu? Eikö sitä voisi mitenkään parantaa?

saman toistoa. Tuntuu kuin työltä. Ei enää mitään jännitystä. Samat asennot joka kerta.

Seksi toisen tytön kanssa on vaan niin erillaista... Olen koukussa ja uskon etten ehkä pysty lopettamaan.

Olen kusipää ja tiedän sen. Olen myös erittäin hyvä valehtelemaan joten en usko että jään kiinni. Meinasin tänään kertoa totuuden mutta jänistin. En halua että hän kokee sitä surua ja meidän suhden olisi käytännössä ohi.

Vaikea tilanne, i know

Vierailija
37/116 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUMP

Vierailija
38/116 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei uskalla seistä tekojensa takana ja kertoa naiselleen totuutta!

Vierailija
39/116 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuntoani ei enää paina. En näe enaa mitään tarvetta kertoa asiasta.

Vierailija
40/116 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen tekee saman tempun sulle!

olis sulle ihan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi