Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvoiko teillä JALAT raskauden myötä?

Vierailija
15.08.2012 |

Minusta tuntuu, etteivät vanhat kenkäni sovi enää ollenkaan jalkoihin. Turvotuksesta tai lihomisesta ei voi olla enää kyse, koska lapsi on jo yli vuoden ja olen entisissä mitoissani.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo syntyperältäni :) 38 on ollut aina, nykyään tosin monet kengät mahtuu 37 myös.

Vierailija
42/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka lössähtää painon alla

siitä, että naisen ruumiissa tapahtuu liitosten löystymistä jo ihan synnytystä varten ja varmaan samaa rakennusainetta olevat liitokset kuin on lantiossa, löystyvät myös. Itse en lihonut kovinkaan paljon raskauden aikana, mutta jalka kuitnekin kasvoi, koska jalkaholvi jotenkin madaltui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun lapsi syntyy niin kannattaa kävellä varpaillaan? Näin sitä jalkaa jumpataan takaisin muotoonsa.

Vierailija
44/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat jotenkin lösähtivät leveämmiksi, mutta ei oikeastaan haittaa. Aikaisemmin oli hankala löytää sopivia kenkiä; 37 vähän puristavia ja 38 jo liian isoja, nyt 38 on useimmissa malleissa sopiva.

Vierailija
45/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennw oli 39, nyt 40

Vierailija
46/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden koon isommaksi. Se on kuulemma ihan normaalia, jalka saattaa leventyä pysyvästi raskauden myötä.

Vierailija
47/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin koko oli 36 ja tokan jälkeen 38. Eikä ollut ylipainoin nainen tai lihonut törkeesti.

Itselläni säily koko 36:na molemmat raskaudet. ONNEKSI. Olen pienikokoinen,joten iso jalka näyttäisi minulla vain hassulta.

Vierailija
48/48 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jalat on pienentyneet! :O Onkohan kenkien mitoitus jotenkin muuttunut?

Mä kun olen luullut olevani ihan friikki. Mullakin pieneni jalka. Ennen raskautta 38 ja nykyään 37 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän