Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmeno rv21 ja ekat menkat sen jälkeen

Vierailija
26.11.2005 |

Oiskohan kellään mitään apuja tähän tilanteeseen kun en kohta enää tiiä et onko tämä normaalia vai ei.

Olin siis raskaana kunnes rv21+5 neuvolassa todettiin ettei sydänäänet kuulu ja sit selvis et vauva oli menehtyny jo rv16+ kehityshäiriön vuoksi.

Synnytin sitten seuraavana aamuna tyttömme cytotecin avulla ja kaikki meni ihan ok fyysisesti. Jälkivuotoa kesti noin pari viikkoa ja jälkitarkastuksessa oli kaikki ok, kohtu palautunu, limakalvot ok ja kaikki muutenkin hyvin eli ei kun uutta yrittämään jos mieli tekee.

Sitten alkoikin ekat menkat sen kaiken jälkeen, 13.11 ja eivät ole loppuneet vieläkään... Vuoto oli aluksi tuhrua sen sunnuntain, sitten ihan kunnon menkkavuotoa kipuineen, sitten näytti jo loppuvan ja kuitenkaan ei loppunut. Nyt vuoto on ollu 4pvää kirkasta verta ja kivut on sellaisia aivan kuin ovulaatiokipuja, ei suuria mutta jotain kuitenkin. Onkohan kaikki kunnossa? Minne sitä soittais ettei tarttis selittää ihan kokoasiaa alusta asti? Neuvolaan maanantaina vai aikaisemmin jonnekin? Kaavintaanko tässä vielä joutuu ja minkä takia.. Eikö se olisi selvinnyt jo aiemmin jos kohtuun ois jotain jääny?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne ees vois soittaa näin viikonloppuna ja kysyä?

Ensiapuun ja selittää koko paska?

Enhä mä mikään äitipolin asiakas enää ole ja terveyskeskukses eivät ota vastaan kun muutenkin on ruuhkaa... Joten hiphei, tässäpä sitä sitten hermoillaan huominenkin...

Voi kettu!

Nyt on kipujakin vähän ja tulee sellasia roikaleitakin jo välillä... aivan kuin vain yltyis kokoajan..

Vierailija
2/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ellet ole varma minne, niin kunhan menet/soitat jonnekin, kyllä ne sitten neuvoo oikeempaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on velvollisuus hoitaa sinut. Alkuvaiheenkin keskemenon jälkeen ainakin minä olen saanut suoran numeron osastolle jos sattuisi jotain epätavallista ilmenemään. Todennäköisesti sinulla hormoonit heittä häränpyllyä.

Vierailija
4/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän aikaan mihinkään osastolle voi soittaa, vai voiko?

Vierailija
5/5 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita keskukseen ja kysy! Tsemppiä ja osanottoni :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi