Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla yksi lapsi, mitä olette tehneet leluille kun lapsi kasvaa?

Vierailija
15.08.2012 |

Myyneet, säästäneet, lahjoittaneet.... ? Meillä ne on nyt kellarissa, suljetuissa muovilaatikoissa. Tuntuu niin hurjalta että monien satojen eurojen arvosta leluja on vaan siellä. meillä on lapsiluku täynnä. en tiedä, pitäisikö odottaa että oma lapsi aikuistuu ja saa lapsia....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä säilömään. Äkkiä on kaikki sieltä roskista hävinnyt, menee todella niitä tarvitseville ainakin.

Vierailija
2/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempilelut säästetään, muut annetaan/myydään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa vintillä "jotain käyttöä". Jos lapselta itseltään kysytään, mitään ei saa antaa pois, eikä toki kaikista leluista vielä ollakaan luopumassa (9-vuotias leikkii vielä paljonkin), mutta ottaahaan se päähän säilöä turhaa roinaa, jota tosiaan on ostettu sadoilla euroilla, vuodesta toiseen...

Vierailija
4/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kuitenkin leikitty, joten ostohinta on käytetty. Olen vienyt ihan kierikseen, neuvolaan

Jos teillä on varaa ja mahdollisuutta säilyttää niitä muistoarvon vuoksi, niin toki niin voi tehdä.

Vierailija
5/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä esim. mies saa viedä roskiin minun tavaroitani vedoten siihen, että niitä ei tarvita. Tai ota läppäriäni ja anna siskolleen todeten, että hänhän tämän koneen osti.

Vierailija
6/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista en pidä. Tämä on minun kotini, täällä ei turhia tavaroita säilötä. Kesälomalla tyhjensin autotallista jotain miehen isoäidiltä alkukesästä tuotuja ikiaikaisia lipastoja, jotka oli täynnä valokuvia ja kirjeitä ja päiväkirjoja. Mies ei tajunnut viedä niitä roskiin, joten minä tein sen ennen kuin kierrätyskeskus haki huonekalut.

Vierailija
7/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säästä mitään turhaa tavaraa nurkissa. Aivan muutamia vauva-ajan ihanimpia vaatteita on jossain jemmassa. Kaikki muu tarpeeton lähtee kiertoon niin itseltäni, mieheltä kuin lapseltakin. Tilaa ei vaan ole tuollaiseen varastoimiseen. Myyn mikä menee kaupaksi ja loput lahjoitan pois.

Vierailija
8/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten lelujahan voi aina myydä kirppiksillä.

Lapsen lelut ovat hänen omaisuuttaan, joten vanhemmilla ei ole oikeutta niitä myydä. Ei sillä ole merkitystä, onko kyseessä euron hintainen pehmolelu vai 20 000 euron hintainen auto, se on silti lapsen eikä vanhemman.

Vierailija
9/9 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroin, että laitan lelut kiertoon. Anopin mielestä silloin ei kannata antaa lahjoja, jos ne eivät jää lapselle. Samalla pyysi takaisin rattaat ja vauvansängyn todeten, että kai se sama koskee aikuistenkin lahjoja eli maksaja voi vaatia ne takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän