Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yksinkertainen ilmainen sähköpostisoite? Saako niitä vielä

Vierailija
15.08.2012 |

jostain ilman että on pakko täyttää jokin profiili ja ruveta suoltamaan sisältöä sosiaaliseen mediaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin suomalainen. Tosin roskapostia tulee ja ne on itse suodatettava pois, jos ei maksa erillismaksua.

Vierailija
2/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle suositeltiin sitä, kun olisin tarvinut ilmaisen ja hyvän sähköpostin, mut sainki sit soneralta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin suomalainen. Tosin roskapostia tulee ja ne on itse suodatettava pois, jos ei maksa erillismaksua.

Mainospostia tulee niiltä yhtiöiltä joilla on mun sähköposti (anttila, hobbyhall)

Vierailija
4/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail.comista saat.

Mulla on siellä osoite ja en ole missään sosiaalisessa mediassa mukana.

Vierailija
5/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Gmail on hyvä, mutta siinä just tungetaan sosiaalista mediaa ja profiilia kurkusta alas. Pakko antaa puhelinnumero tms., mitä ne sillä tekee?!!

Vierailija
6/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikkosofta ajaa hotmailin alas ja niiltä on tullu nyt outlook.com postipalvelu, vapaita osoitteita löytyy vielä hyvin

Vierailija
7/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Gmail on hyvä, mutta siinä just tungetaan sosiaalista mediaa ja profiilia kurkusta alas. Pakko antaa puhelinnumero tms., mitä ne sillä tekee?!!

se ehdottaa, että oman turvallisuutesi nimissä kannattaa antaa (että saat tilisi auki jos unohdat salasanan), mutta senhän voi ohittaa.

Vierailija
8/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! ap

Vierailija
9/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olisikin niin sinnehän voi syöttää ihan mitä vaan. vaikka +358 50 1212121212.

Se sosiaalisen median "alastunkeminen" rajoittuu minusta siihen että se ehdottaa Google+ palveluun liittymistä. Pakko ei ole.

Vierailija
10/10 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä valittamisen aihetta ole ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä