Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisin vuodeosaston hlö.kunnalle kiitokseksi?

Vierailija
14.08.2012 |

Sattuisiko olemaan sairaanhoitajia tms. paikalla..?

Mikä olisi sopiva ja mieleinen kiitoslahja, jonka voisin viedä terveyskeskuksen vuodeosaston henkilökunnalle isoisän hyvästä hoidosta? Olisiko ns. herkkukori hyvä, suklaata, vihreitäkuulia, pari keksilaatua?

Vai jotain muuta? Mitä?

Ovatko kotileipomukset teistä vähän arveluttavia? Minä tiedän itse toki, että minun leipomuksiani uskaltaa syödä, mutta kun hoitajat ovat minulle kuitenkin vieraita, niin ajattelin että uskaltavatko he syödä minun leipomuksiani ;)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa, että kaikki mikä tulee alkuperäispakkauksessa kelpaa. Mutta hedelmät on kivoja, kun joka päivä on jotakin lihottavaa kakkua tarjolla. Ja lidlistä ostetut kakut on enemmänkin loukkaus, sana Kiitos on kaikista parhain!

Vierailija
2/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskallan syödä itsetehtyjäkin mutta moni ei eli kannattaa mieluummin ostaa. Joulusuklaarasiat on muuten hitti muulloin kuin jouluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen herkkukori on myös erittäin hyvä idea.

Erityyppisiä naposteltavia eikä kaikki makeita.

Vierailija
4/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitään ne vaan tekee ja pyytävät kohta lisää palkaa. Jos eivät saa ovat vaikka valmiita tappaan isoisäsi, kuten aikoivat tappaa keskosia 2007 palkkaneuvottelujen yhteydessä.

Vierailija
5/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että kaikki otetaan kiitollisina vastaan ja kovin ilahduttaa, kun saa positiivista palautetta :)

Eli pelkkä korttikin on ihana,

herkut menee vauhdilla, eli kaikki keksit/suklaa/karkit/PULLAT......

Toki suolaisetkin kaikki menee

itse leivotut on ihania, mutta koska ei tunne antajaa ja hänen hygieniaansa niin...

moni ei niitä ota nykypäivinä...

eli tuo mitä viestissäsi laitoit kuulostaa todella hyvältä kiitoslahjalta :)

Vierailija
6/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitään ne vaan tekee ja pyytävät kohta lisää palkaa. Jos eivät saa ovat vaikka valmiita tappaan isoisäsi, kuten aikoivat tappaa keskosia 2007 palkkaneuvottelujen yhteydessä.

HUUTONAURUA!!!!! Näinhän se just olikin.. :'D

T: ei-hoitsu

Vierailija
7/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat ne vaan riistää muilta.

Ei jösses! Onneksi vitsailit. Pusut kaikille hoitajille, ootte parhautta!

Vierailija
8/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko valmista vai itse tehtyä.

Vierailija
9/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin esim just patonki ja muutama tuorejuusto on ihania :). Joku omainen joskus toi ja kyllä maistui kahvin kanssa. Tai hedelmäkori, esim jossa on mandariineja ja banaaneja tms. Toki kaikki makea myös :).

Itsetehtyjä on meillä ainakin uskallettu syödä ainakin vielä toistaiseksi, tämä riippunee paikasta.

Ihana että haluat kiittää, siitä tulee aina hyvä mieli. Ja oikeasti pelkkä kiitoskorttikin riittää, siitäkin tulee tosi iloiseksi!

Vierailija
10/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä potilaskontakti on vain muutaman tunnin mittainen, joten harvemmin saamme mitään herkkuja. Sitten kun saamme, niin kaikki kyllä pöydästä häviää...

Vierailija
11/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laittaa yleisönosastoon kirjoitus. Sellainen pysyy kauan osaston kahvihuoneen ilmoitustaululla ja lämmittää joka kerta kun sitä katsoo. Kaikkien aiheellisten ja aiheettomien valitusten keskellä kiitoksen sana tekee hyvää koko osastolle.

Vierailija
12/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolaiset ja makeat, itsetehdytkin uskalletaan syödä (kukaan ei ole edes epäillyt että ei voisi syödä), kortti on kyllä riittävä ja siitä riittää niillekin, jotka ovat vapaapäivällä, ei me mitään herkkuperseitä olla, ei.

Vierailija
13/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä potilaskontakti on vain muutaman tunnin mittainen, joten harvemmin saamme mitään herkkuja. Sitten kun saamme, niin kaikki kyllä pöydästä häviää...

Vierailija
14/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sellainen herkkukori huomenna sitten mukaan rakennu. Isoisä kuoli viikonloppuna ja hoitajien mukana eläminen ja ammattitaito tekivät suuren vaikutuksen varsinkin siinä viimeisinä päivinä.

ap

Vierailija
15/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla parempi herkkujen sijaan:)

Sukulaiseni aina valittelee, kun tulee kiloja, kun omaiset tuovat aina niitä lihottavimpia herkkuja, kakkua ja suklaata.:) Kiitos on toki tietysti kaunis ele.:)

Vierailija
16/16 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat on muutenkin hyvin yleisesti lihavia ja sen takia heidän työnsä onkin raskasta, kun joutuu ihroissa punnertaa hommia.

Hoitajille hedelmäkori on nappiin osunut lahja etteivät he lihoisi lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän