Olen aikakausilehtien puhelinmyyjä, vastaan kysymyksiinne vähän aikaa!
Kommentit (19)
Kehotetaanko esim. puhumaan savon murretta? Myytkö myös henkilölle, josta huomaat, ettei hän ole kykenevä tekemään järkeviä päätöksiä (esim. dementit vanhukset, kehitysvammaiset, psyykkisesti sairaat)?
mutta vihjaan että luotettuja naistenlehtiä on helpointa myydä.
Olen varmasti kuullut kaikki maailman puujalkavitsit ja mukahauskat tekosyyt :D
huumori auttaa tässä työssä. Tälle palstalle sopii ehkä mainita eräs aika hervoton tekosyy: "apua mun synnytys alkoi, pakko lopettaa!" ja luuria korvaan...
Teetkö osa-aikaisena vai kokoaikaisena töitä?
Mikä on pienin ja suurin palkka kuukaudessa mitä olet saanut? Paljon palkkasi on keskimäärin kuukaudessa?
Kehotetaanko esim. puhumaan savon murretta? Myytkö myös henkilölle, josta huomaat, ettei hän ole kykenevä tekemään järkeviä päätöksiä (esim. dementit vanhukset, kehitysvammaiset, psyykkisesti sairaat)?
oma itseni, sillä mielestäni kaikenlainen teennäisyys on ostajan aliarviointia.
Oma työmoraalini on erittäin korkea enkä ole ahne. Jos huomaan että joku ei ole kykenevä tekemään järkevää päätöstä niin en todellakaan käytä tilannetta hyväksi.
Miksi te soitatte aina silloin kun olen laittamassa lasta päiväunille? Tai työpalaverissa? Tai juuri tullut kotiin ja istuttu ruokapöytään? JA MIKSI VITUSSA TE SOITATTE ILTAYHDEKSÄLTÄ???? Eikö teillä ole mitään häpyä kun kiusaatte mielivaltaisesti teille vieraita ihmisiä? Markkinointiestoista ette välitä tuon taivaallista ja pakkomyytte dementoituneelle eläkeläiselle paskalehtiänne??? Ettekö ajattele, että on olemassa vuorotyöläisiä, jotka haluaisivat nukkua päivällä kun yö on valvottu? Ettekö osaa ajatella, että jollain voi olla aikainen aamuvuoro ja on nukkumassa jo ennen ilta yhdeksää?
Ja ennen kaikkea, miksi pitää olla sellainen luuseri, ettei saa itselleen kunnollista työpaikkaa?
Ei aina voi muistaa laittaa kännykkää äänettömälle vain puhelinmyyjän pelossa, ja niistä estoista ei ole mitään hyötyä.
Anteeksi.
Terkuin, tilaukset katkaiseva-ja-karenssiajan jälkeen-tilauksen-uudelleen alkava-etuja hamuava-nainen
Siksi, että useat puhelinmyyjät ovat niin epäkohteliaita, etteivät suostu lopettamaan puhelua, vaikka selvästi sanoo, ettei HALUA ostaa lehteä. Olen kyllästynyt myyjiin, jotka kuluttavat aikaani huijaamalla kuuntelemaan "tarjousta" "ilmaisista" lehdistä, jotka ovat ilmaisia vain jos tilaan niitä tietyn määrän maksua vastaan ensin.
että soittelette tahallaan samalle ihmiselle monta kertaa, kun huomaatte, että tämä ärsyyntyy soitoista?
Teetkö osa-aikaisena vai kokoaikaisena töitä?
Mikä on pienin ja suurin palkka kuukaudessa mitä olet saanut? Paljon palkkasi on keskimäärin kuukaudessa?
En tee provikkapohjaista työtä. Palkkani vastaa kaupankassan palkkaa, mutta pidän tästä työstä kassatyötä enemmän.
Opiskelen yliopistossa ja jatkan opintoja taas syksyllä, jolloin työskentelen vähemmän ja lyhyempiä päiviä.
Oon pari kertaa lyönyt luurin korvaan kun olen ystävällisesti sanonut pariin kertaa ei kiitos, en aio tilata mitään lehteä ja myyjä vaan tyrkyttää ja tyrkyttää.
että soittelette tahallaan samalle ihmiselle monta kertaa, kun huomaatte, että tämä ärsyyntyy soitoista?
Oon pari kertaa lyönyt luurin korvaan kun olen ystävällisesti sanonut pariin kertaa ei kiitos, en aio tilata mitään lehteä ja myyjä vaan tyrkyttää ja tyrkyttää.
Alalla on monenlaisia yrittäjiä ja työntekijöitä.
Kohtelen asiakasta siten kun itse haluaisin asiakkaana tulla kohdelluksi. Siihen kohteluun ei kuulu makeilu, tyrkyttäminen eikä epäkohtelias päällepuhuminen.
Miksi te soitatte aina silloin kun olen laittamassa lasta päiväunille? Tai työpalaverissa? Tai juuri tullut kotiin ja istuttu ruokapöytään? JA MIKSI VITUSSA TE SOITATTE ILTAYHDEKSÄLTÄ???? Eikö teillä ole mitään häpyä kun kiusaatte mielivaltaisesti teille vieraita ihmisiä? Markkinointiestoista ette välitä tuon taivaallista ja pakkomyytte dementoituneelle eläkeläiselle paskalehtiänne??? Ettekö ajattele, että on olemassa vuorotyöläisiä, jotka haluaisivat nukkua päivällä kun yö on valvottu? Ettekö osaa ajatella, että jollain voi olla aikainen aamuvuoro ja on nukkumassa jo ennen ilta yhdeksää?
Ja ennen kaikkea, miksi pitää olla sellainen luuseri, ettei saa itselleen kunnollista työpaikkaa?Ei aina voi muistaa laittaa kännykkää äänettömälle vain puhelinmyyjän pelossa, ja niistä estoista ei ole mitään hyötyä.
Anteeksi.
rehellistä, siistiä sisätyötä. Minulla on myös perhe.
Joka päivä joku ihminen ilahtuu soitosta. Joka päivä joudun myös ottamaan vastaan henkilökohtaisuuksiin ja asiattomuuksiin menevää palautetta, mutta nekin kuuluvat työhön.
Kuten jo edellä kirjoitin, me emme pakkomyy lehtiä dementoituneille eläkeläisille.
Puhelin kannattaa laittaa äänettömälle silloin kun ei halua että sen meteli häiritsee, niin teen itsekin.
ap
se typerä sääntö että 3 kertaa asiakkaan pitää puhelunaikana kieltäytyä tilaamasta/ostamasta ennenkuin voitte luovuttaa?
Alalla on monenlaisia yrittäjiä ja työntekijöitä.
Kohtelen asiakasta siten kun itse haluaisin asiakkaana tulla kohdelluksi. Siihen kohteluun ei kuulu makeilu, tyrkyttäminen eikä epäkohtelias päällepuhuminen.
Mikään ei ole rasittavampaa kuin puhelinmyyjät, jotka eivät usko, kun heille sanoo kauniisti kiitos ei.
työajat teillä on? Välillä soi puhelin iltayhdeksältä, jokin aika sitten soi KOTIpuhelin aamukahdeksalta...??!
se typerä sääntö että 3 kertaa asiakkaan pitää puhelunaikana kieltäytyä tilaamasta/ostamasta ennenkuin voitte luovuttaa?
Poistun netistä tältä illalta, kiitos kaikille kysymyksistä!
ap
Työnantajien tavasta hommata ilmaista työvoimaa? Otetaan uusia, kokemattomia työntekijöitä, ei kerrota työehtoja, ei makseta koeajalta palkkaa.. jne.
Mikä on hölmöin tekosyy olla jatkamatta puhelua?