Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä ketään, joka olisi saanut töitä avoimella hakemuksella?

Vierailija
14.08.2012 |

Niin, itsestä kun tuntuu, että sellaisen tekeminen on ihan turhaa. Koskaan ei oo mitään kuulunut? Jos olet saanut töit,niin miltä alalta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini kehoituksesta. Muhun otettiin yhteyttä ja haastateltiinkin. Perästä tuli soitto, että valitettavasti jne. Kysyivät vielä, että saavatko pitää hakemustani vielä tallessa? Kerroin, että tietenkin saavat.

Pari kuukautta siitä mulle tarjottiin työtä...

Vierailija
2/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pyydettiin töihin ja siirryin paikasta toiseen kun hyvä tarjous tuli. Kun tekee työnsä hyvin niin siitä on hyötyä aina tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut töitä noin kaupan alalta. Mies on saanut kaikki työpaikkansa noin it-alalta. Eiköhän se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että vapaana olevaan työpaikkaan yritetään löytää ensin työntekijä muuta kautta, ennen kuin käynnistetään työläs rekrytointiprosessi. Eri asia sitten jossain julkisella puolella, jossa kaikki paikat pitää laittaa avoimeen hakuun.

Vierailija
4/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydettiin haastatteluun saman organisaation toiseen paikkaan kuin mihin olin hakenut. Sain ko. paikan. Sihteerintöitä.

Vierailija
5/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilölle suoraan enkä tehnyt suuren firman hakujärjestelmään.

Vierailija
6/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan avoimella hakemuksella olen saanut kaikki työpaikkani. Mä olen yleensä miettinyt mihin haluaisin töihin ja mitä töitä tekemään.

Sitten vaan otan selvää kenelle kantsii hakemus lähettää.

IT-ala ja keskijohto. Työelämää takana 20 vuotta.

Vierailija
7/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomityöpaikka irtosi aikoinaan avoimella hakemuksella. Vasta jälkikäteen huomasin ko. paikan hakuilmoituksen koulun seinällä, mutta varsinainen kutsu tuli avoimen hakemuksen perusteella (näitä webbilomakkeita)

Vierailija
8/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin yritykseen avoimen hakemuksen, ja parin viikon päästä olin siellä töissä. En kerro alaa, Turun seudulla sijaitsee.

Vierailija
10/10 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ei hr-osastolle kun näin sanotaan..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän