Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7419)

Vierailija
1781/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla aiemmin oli keskustelua Virven kehonrakenteen hehkutuksesta. Mä en jotenkin ole osannut yhtään tulkita tuota kuten te muut. Olen itse yhtä lyhyt kuin Virve ja ymmärrän täysin mitä hän on tarkoittanut. Suomesta on vaikea löytää sopivaa vaatetta näin lyhyenä. Housujen lahkeissa on 15cm ylimääräistä, minihame yltää polveen, lantio ja vyötärö ei osu kohdilleen jne. Olin itsekin onneni kukkuloilla Japanin matkalla, kun kerrankin kaupoista löytyi vaatteita jotka on suunniteltu pituiselleni ihmiselle. Itseasiassa kaikki vaatteet oli suunniteltu pituiselleni eikä vain erityiset petite malliston vaatteet. Enkö todellakaan ole mikään siro keijukainen vaan ihan vaan keskivertoa huomattavasti lyhyempi.

Tätä on ehkä vaikea ymmärtää, jos itse löytää jokaisesta suomalaisestakin vaatekaupasta oikein mitoitettuja vaatteita. Mulle ne on hyvin harvinaisia löytöjä.

Mä kävin lukemassa ne Korean konservatiivisten vaatteiden hehkutuspostaukset, kun niistä täällä mainittiin, ja ne oli kyllä todella koomisesti kirjoitettua hehkutusta. Olen itsekin lyhyt, vielä Virveä muutaman sentin lyhyempi, ja ymmärrän kyllä täysin tuon, että on kiva löytää oikeankokoisia vaatteita. Mutta olihan ne postaukset noin muuten aika huvittavia. Ja vaatteet mitä oli kuvattu oli rumia keinokuiturytkyjä. Kommentoijat, jotka ihmetteli tällaista vaatehamstrausta sai kipakoita vastauksia.

Vierailija
1782/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa vielä, että jos puolestaloukkaantumista halajaa harrastaa, niin tälläkin palstalla on kymmenittäin ketjuja, joihin sitä ilosanomaa kannattaa mennä julistamaan ennen kuin tänne. Tämä on ehkä kesyin "julkkisseuraamisketju" minkä tiedän.

Pointti menee sinulta ihan ohi. 

Saattaa olla, mutta pakko kysyä, että miksi koet tarpeelliseksi moralisoida juuri tässä ketjussa etkä niissä monin verroin törkeämmissä?

Ei ole hyvä että mikään ketju on rinkirunkkausta jossa vain yhtä mielipidettä saa toistaa monin eri sanoin. Pysyy jutut mielenkiintoisempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottahan toki julkista persoonaa saa arvostella, etenkin jos tämä jatkuvasti suoltaa kaikkien nähtäville ristiriitaisia asioita ja kommentteja ylimielisen oloisella asenteella höystettynä. Virvelle tekisi itseasiassa hyvää lukea tätä ketjua, saattaisi miettiä että kannattaako kaikkea yrpätä someen ja ovatko seuraajat sittenkään niin haltioissaan kaikista hänen jakamistaan ammattimaisista vinkeistä milloin mihinkin liittyen niin kuin hän tuntuu olettavan.

Vierailija
1784/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Mielestäni osa arvostelusta täällä on turhaa ja menee yli tarpeellisen ja kohtuullisen, mutta iso osa kommenteista on myös mielestäni ihan asiallista pohdintaa. Sinänsä kuvaavaa on, että Virven "kosmetiikkahömppyyttä" rakastettiin taivastella ja kauhistella (ei vain täällä, ja osin taivastelu oli ihan aiheestakin), mutta kun hän on yrittänyt tehdä itsestään vakavammin otettavan, siitäkään eivät kaikki ole pitäneet.

Mutta minusta kyllä täällä saa keskustella, eikä kaiken keskustelun tarvitse olla positiivista. Siihen kritiikkiinkin on ihan oikeita syitä.

Vierailija
1785/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan oikeasti, täällä on naureskelevia kommentteja tyyliin jaahas, mahtaakohan ensi vuonna tulla lunta, mitenköhän hän pärjää polkupyörällään kjeh kjeh, mitä tuo on muuta kuin vahingoniloista negatiivista aivan turhaa kommentointia? Oletteko te kateellisia hänen tuloilleen? Sitten nuo typerät vela-kommentit myös.  Jokuhan tässä ketjussa jo aiemmin myönsi että on kateellinen kun Virven elämä on tuollaista helppoa someilua ja itse raataa jossain duunarityössä pienellä palkalla. Siksi ne hänen blogitekstinstä ärsyttävät näitä ärsyyntyjiä. 

Juu, bloggaaja laittaa itsensä julkisuuteen, mutta kuulkaa, jokainen voi pysähtyä siellä omalla näppiksellään ennenkun kirjoittaa viestiä "Olenko tässä nyt hieman toksinen. Millainen ihminen haluan olla? Haluanko kirjoittaa tällaista negatiivista soopaa, vai voisinko ehkä keskittyä johonkin positiivisempaan". Sitten vaikka lakkaa seuraamasta blogeja jotka ärsyttää.

Olen ihan vilpitön tässä enkä mitenkään liity tähän Virveen. Uskon että te kiusaajat osaatte kyllä olla ihmisiksi, jos yritätte.

Kiitos tämän kommentin, havahduin miettimään tätä kirjoittelua ja onhan tämä paikoin aika toksista. Kaiken kaikkiaan Jonkinlaista selän takana puhumista ehdottomasti, mutta parempi niin, kuin että hyeenalauma hyökkäisi Virven kimppuun vaikka hänen bloginsa kommenttikentissä. Virve ei omien sanojensa mukaan lue itsestään nettikeskusteluja, joten eihän hän onneksi tiedä näistä mitään.

Sitä ihmettelen, miksi tämän keskustelun toksisuuden kauhistelijat lukevat itse tätä keskustelua. Jopa niin paljon, että osaavat sanoa suorilta, että koko keskustelu on kiusaamista - ei vain muutama yksittäinen kommentti. Mitä saa siis ihminen siitä, että lukee keskustelua, jonka sävyä kauhistelee? Kai kuitenkin jotain tyydytystä?

Vierailija
1786/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lakkaa seuraamasta blogeja jotka ärsyttää"

En ole seurannut blogeja vuosiin. Luen näitä keskusteluja. Joskus on hauska vertailla sitä kun yhdessä postauksessa hehkutetaan asiaa a, joka myöhemmin kumotaan seuraavassa postauksessa asialla b.

Ehkä tulevaisuudessa blogit ja vlogit ovat keinoälyn luomaa automatisoitua sisältöä, eikä niissä enää ole moisia inhimillisiä virheitä. Se on kyllä surullinen ajatus. Mistä me sitten jutellaan?

Vierailija
1787/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmettelisin tutunkin kohdalla sitä, jos tämä autottomana ihmisenä muuttaisi maalle, jossa oma auto helpottaa jokapäiväistä elämää suunnattomasti. Takuulla päivittelisin sitä, miten aikoo hoitaa talvella ruokaostokset, jos ruokakauppaan matkaa useita kilometrejä ja on vielä suht mukavuudenhaluinen ihminen. Koska maalle muuttaminen ei olisi minusta yhtään järkevää.

Samoin ihmettelisin, jos joku työkaveri olisi sairauslomalla työuupumuksen takia, mutta jaksaisi samalla aktiivisesti päivittää someensa sisältöä. Valittaisi, kuinka on ihan voimaton olo ja pää sumussa, mutta samalla lukisi kirjan päivässä ja kirjoittaisi liukuhihnalta pitkiä, loogista ajattelua vaativia tekstejä. Ja se sama voimaton ihminen pyöräilisi kuitenkin parinkymmenen kilometrin matkoja useamman kerran viikossa.

Että kyllä sitä vaan saattaisi tuttujenkin kohdalla miettiä näitä asioita. Mutta sen verran hienotunteinen olen, että en lähtisi kyselemään tutuilta itseltään.

Vierailija
1788/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan vilpitön tässä enkä mitenkään liity tähän Virveen. Uskon että te kiusaajat osaatte kyllä olla ihmisiksi, jos yritätte.

Tosi vilpittömältä tosiaan kuulostat. 😀 Haukut muita kiusaajiksi, toksisiksi ja vielä implikoit, ettei olla ihmisiäkään. Sitten vielä loppukaneettina toteat itse olevasi muita parempi ja kaiken tämän yläpuolella.

Ja kuten entinen työkaverini totesi: ”Kaikki negatiivinen palaute on kateutta.” Annoimme hänenkin aina pitää mielipiteensä.

Teidän kommentit ON tosi toksisia. Ette koskaan kehtaisi sanoa noita juttuja päin naamaa.

Kyllä mullakin on joitain negatiivisia mielipiteitä Virveen tai sen kertomiin asioihin liittyen, mutta on tosi monta tapaa sanoa nuo asiat, ja toisaalta tarvitseeko ihan kaikkea edes sanoa ääneen. Keskustelu on ihan ok mutta sen kyllä sisimmässään tietää milloin ihan vaan ilkeilee, ja milloin saa mielipiteensä.

Ja sinä olet itse valtuuttanut itsesi ketjun puolestaloukkaantujaksi? Olet valtuuttanut itsesi määrittelemään täällä muiden sananvapauden intentioita myöten? Paitsi melko toksista myös suunnattoman ylimielistä. Ja kyllä, sanoisin tämän tarvittaessa myös työpaikan kahvipöydässä päin naamaa.

Okei? Minun tekee vähän pahaa lukea tuollaista settiä ihan tavallisen oloisen tyypin jutuista. Virve on aika harmiton "julkkis" ja täällä revitään sen elämää palasiksi vihaisina? Mitä se on jos ei myrkyllisyyttä? Mulla on ulkopuolisen näkökulma tähän kun en osallistu yleensä keskusteluihin. Luen blogeja mistä tykkään ja jätän ne väliin mistä en tykkää. 

Ja koska sinua asia ärsyttää, paitsi toivot myös kehotat meidän kaikkien lopettavan Virven? Mitenkään ei kävisi ratkaisuksi, että jättäisit itse lukematta tämän ketjun, kun se sinua ärsyttää? Kyllä minuakin täällä ärsyttää vaikkapa koronanvastustajien höpötykset, mutta en vaan avaa niitä ketjuja. (Ja ne muuten minun mielestäni ovat toksisia.)

Ei nyt sentään :D

Tässä ketjussa on välillä ihan asiallinen meno, mikä on tietysti foorumin tuntien ihan epänormaalia. Minäkin olen pari kertaa vahingossa kehunut Virveä jostain. Vaikka olen yhä tuohtunut hänen ylimielisestä asenteestaan, etten sanoisi, kiusaamisesta (heh) ammattilaiskääntäjiä kohtaan. Siitä on ihan toinen ketju, joten nyt hillitsen itseni sen tiimoilta.

Vierailija
1789/7419 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottahan toki julkista persoonaa saa arvostella, etenkin jos tämä jatkuvasti suoltaa kaikkien nähtäville ristiriitaisia asioita ja kommentteja ylimielisen oloisella asenteella höystettynä. Virvelle tekisi itseasiassa hyvää lukea tätä ketjua, saattaisi miettiä että kannattaako kaikkea yrpätä someen ja ovatko seuraajat sittenkään niin haltioissaan kaikista hänen jakamistaan ammattimaisista vinkeistä milloin mihinkin liittyen niin kuin hän tuntuu olettavan.

Eikös täällä päätelty, että lukeekin? Kun aina jostain viimeisimmästä aiheesta yllättäen tuli sisältöä jollekin hänen kanavalleen.

Kiva ajatus, että joku "julkkis" myöntäisi lukevansa tätä. Kaikki aina sanovat "en astu siihen pa*kaan" tai "minua ei kiinnosta, en välitä, blaa".

Minä kyllä lukisin ja olisin todella otettu, sillä jos tänne päätyy ketjun aiheeksi on todellakin saavuttanut elämässään jotain. Nostan pientä silinterihattua nyt Virvelle(kin).

Vierailija
1790/7419 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusaa se, että nykyiset postaukset on todella lyhyitä ja aika köyhiä, tekstiä on vähänlaisesti. Välissä on liikaa kuvia, joista ei selvästi näe edes eroja ja tuotetta ja juttu loppuu aina kysymykseen, jolla ongitaan tietysti kommentteja. Postauksilla on selvästi tietty valmis käsikirjoitus.

Muistatteko näitä aikoja :D "Postauksissa on paljon kuvia ja vähän tekstiä". Voi apua. Näin se vaan hakukoneoptimointi muuttaa blogin kuin blogin.

Toki blogissa voi olla myös monta melkein samanlaista kuvaa ja paaaaljon myös venytettyä tekstiä.

ps. sellaisesta jaarittelevasta, tekemällä tehdystä saman sisällön kirjoittamisesta tulee mieleen linnunpoikasten ruokkiminen valmiiksi vähän sulatetulla mössöllä. Ehkä pitää vaan ajatella, että hyödyntavoittelu on tuhonnut kirjoitetun blogin. Ja tämä ei nyt viittaa vain tähän kyseiseen blogiin.

Vierailija
1791/7419 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä Virve kirjoitti käyvänsä viikoittain noin kymmenessä eri kaupassa. Tähän menee yhteensä aikaa vain puolisen tuntia, koska hän vain pistäytyy poistohyllyllä ja sitten poistuu samantien. Nyt sitten instassa kirjoittaa, että käy ruokakaupassa lähinnä Lidlissä, kun se on lähempänäkin. 8-10 km kauppamatka (joka toimi perusteluna myös mahdolliselle sähköpotkulaudan ostamiselle) onkin nyt 3 kilometriä. Ei tietoa onko tuo 3 kilometriä sitten matka edestakaisin vaiko yhteen suuntaan, mutta ilmaisuthan on vähän joustavia aina ennenkin olleet. Virve sanoo aina asuvansa ”maalla”, mutta tällä maaseudulla on kyllä erinomaiset palvelut lähellä.

Instaansa kirjoitti myös, että hänellä on niin pitkät ja paksut hiukset, että niiden kuivuminen vie kuusi(!) tuntia, ja siksi täytyy olla hyvä(!) kuivaaja. (Virvellähän on 400 € hiustenkuivaaja joka siis hänelle välttämättömyys, ja kuulostaa siltä että ainakin jotain uutta minimalistin välttämättömyyshankintaa tai päivitystä voi olla luvassa.) Ohuttukkaisena en voi kuin ihmetellä tätä tarinoinnin määrää taas kerran. Mulla on enimmän aikaa hiustenpidennykset ja edellisissä sitä massaa oli aivan liikaa. Kyllä koko pää oli kuitenkin aina puolessatoista tunnissa kuiva ihan luontojaan. 😆

Vierailija
1792/7419 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä Virve kirjoitti käyvänsä viikoittain noin kymmenessä eri kaupassa. Tähän menee yhteensä aikaa vain puolisen tuntia, koska hän vain pistäytyy poistohyllyllä ja sitten poistuu samantien. Nyt sitten instassa kirjoittaa, että käy ruokakaupassa lähinnä Lidlissä, kun se on lähempänäkin. 8-10 km kauppamatka (joka toimi perusteluna myös mahdolliselle sähköpotkulaudan ostamiselle) onkin nyt 3 kilometriä. Ei tietoa onko tuo 3 kilometriä sitten matka edestakaisin vaiko yhteen suuntaan, mutta ilmaisuthan on vähän joustavia aina ennenkin olleet. Virve sanoo aina asuvansa ”maalla”, mutta tällä maaseudulla on kyllä erinomaiset palvelut lähellä.

Instaansa kirjoitti myös, että hänellä on niin pitkät ja paksut hiukset, että niiden kuivuminen vie kuusi(!) tuntia, ja siksi täytyy olla hyvä(!) kuivaaja. (Virvellähän on 400 € hiustenkuivaaja joka siis hänelle välttämättömyys, ja kuulostaa siltä että ainakin jotain uutta minimalistin välttämättömyyshankintaa tai päivitystä voi olla luvassa.) Ohuttukkaisena en voi kuin ihmetellä tätä tarinoinnin määrää taas kerran. Mulla on enimmän aikaa hiustenpidennykset ja edellisissä sitä massaa oli aivan liikaa. Kyllä koko pää oli kuitenkin aina puolessatoista tunnissa kuiva ihan luontojaan. 😆

Mulla on paljon hiuksia ja kyllä ne on kosteat vielä monta tuntia suihkun jälkeen jos en kuivaa. Tosin kuivaan 20e kuivaajalla 5min ne.

Vierailija
1793/7419 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoin sen hiusstoorin ja aloin ihan tosissani miettiä, mihin sitä ihminen oikein käyttää aikaansa. Siis minä. Mitä mä teen sillä tiedolla, että henkilöllä x menee x tuntia kun sen hiukset kuivuu. Samana päivänä katsoin myös muiden instakäyttäjien stooreja, joissa näkyi esim mökkilaituri, lapsen piirrustus (sotku) ja jotain juttelustooreja, joita ei ollu tekstitetty, joten en tiedä, mitä niissä sanottiin (katson ilman ääniä). Ja kun näitä katsoo päivittäin 5 min siellä ja toiset täällä, niin menee kyllä paljon aikaa. Nyt oon instalakossa...

Vierailija
1794/7419 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin katsoin sen hiusstoorin ja aloin ihan tosissani miettiä, mihin sitä ihminen oikein käyttää aikaansa. Siis minä. Mitä mä teen sillä tiedolla, että henkilöllä x menee x tuntia kun sen hiukset kuivuu. Samana päivänä katsoin myös muiden instakäyttäjien stooreja, joissa näkyi esim mökkilaituri, lapsen piirrustus (sotku) ja jotain juttelustooreja, joita ei ollu tekstitetty, joten en tiedä, mitä niissä sanottiin (katson ilman ääniä). Ja kun näitä katsoo päivittäin 5 min siellä ja toiset täällä, niin menee kyllä paljon aikaa. Nyt oon instalakossa...

Mietin välillä samaa. 😂 Mutta eroaako tuo lopulta kauheasti siitä että katsoisi telkkaria tai tekisi jotain muuta sinänsä turhaa, mutta itselle mieluista ajanvietettä.

Vierailija
1795/7419 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta on kaksi kiistelevää koulukuntaa

- toisten mielestä hyväkuntoiset hiukset kuivuvat nopeasti ja huonokuntoiset, huokoiset, käsitellyt (esim. vaalennetut) kuivuvat hitaasti, koska hiussuomut repsottaa ym

- toisen mielestä just päinvastoin. Huonokuntoinen on samantien haihduttanut veden kun taas hyväkuntoinen on kuin sieni ja tunteja kestää haihtua sen veden sieltä suortuvista

Mulla on kaveri, jolla oli aikoinaan polvitaipeisiin olevat hiukset ja niiden kuivattaminen kesti kuulemma tunteja. Hiuslaatu oli paksuhko ja karhea, käsittelemätön. Toki noin pitkä tukka on myös iältään vanhaa. Oma tukka on ollut vyötärölle, käsittelemätön, hento ja luonnonkihara. Se kuivuu n. 15 min - puolessa tunnissa. Ota siitä nyt selvää.

Vierailija
1796/7419 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin välillä samaa. 😂 Mutta eroaako tuo lopulta kauheasti siitä että katsoisi telkkaria tai tekisi jotain muuta sinänsä turhaa, mutta itselle mieluista ajanvietettä.

Kyllä mulla vaikuttajat nostaa enemmän verenpainetta kuin harmittomat tv-ohjelmat :D Siis välillä nostaa, ei koko ajan. Mutta esim. nyt, kun Virven käytös on mua pitkään ärsyttänyt ja oon purkanut ärsytystäni täälläkin, oon pistänyt Virven tilin vähäksi aikaa jäähylle.

Sinänsä Virven uupumuksen seuraaminen on ollut musta kiinnostavaa, kun oon itsekin sellaisesta kärsinyt, mutta nyt ärsyttää, kun tuntuu, että hän ei suostu tekemään sitä ilmiselvintä eli laskemaan standardejaan. Voihan sitä meditoida vaikka maailman tappiin, mutta se ei yksin riitä tuomaan rauhaa, jos vaatii itseltään liikaa.

Vierailija
1797/7419 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Virven ja tämän miehen logiikkaa rahankäyttöasioissa vaikka Virve mainostikin haluavansa pitää parisuhteen ja rahat erillään. Mikä on logiikka tässä: vanha asunto on miehen nimissä ja asunnon kulut (vastike + lainan korot) maksetaan tasan puoliksi. Uusi asunto on Virven nimissä ja sen kulut (vastike + lainan korot) maksetaan myös puoliksi, mutta Virve maksaa lainanlyhennyksen kokonaan yksin. Mies kuitenkin asuu Virven talossa ja koska ovat myös naimisissa, voisi hänen kuvitella osallistuvan myös lainanlyhennyksiin. Vaihtoehtoisesti mies voisi maksaa oman asuntonsa kulut yksin ja Virve omansa, jos omaisuudet halutaan pitää erillään. Mutta tätä en ymmärrä, että vastike ja korot ovat ikäänkuin yhteisiä kuluja mutta lainanlyhennys on lainanottajan yksityinen kulu. Ei mitään logiikkaa mun mielestä.

Vierailija
1798/7419 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt juuri ole asiallista että lainanottaja maksaa lainansa kulut (itse lukisin siihen myös korot) koska hänen laariinsa se koko ajan sataa (jos kerran asunnot omia, ei yhteisiä). Muutenhan vaikka eron sattuessa olisi käynyt niin että toinen on maksanut puolet asunnon siihenastisesta lainasta ilman että hänelle jää kuitenkaan käteen mitään, kun taas toinen kartuttanut omaa omaisuuttaan toisen lompakolla... Vastike ym. juoksevat asumiskulut sitten puokkiin.

Vierailija
1799/7419 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tää Virve ei ole eka bloggaaja jonka kohdalla somekommentit järkytti. Oli yksi ulkomaalainen vlogaaja josta oli tosi kateellista tekstiä netissä ja häntä haukuttiin masentuneeksi, mielisairaaksi, verhoiltiin se huoleen yms. Haukuttiin vaatetyyli ja kaikki. Kun sellaista yhtäkkiä lukee niin ei se normaalielämään tottuneelle ole todellakaan ok. Mutta netissä luullaan että voidaan sanoa ihan mitä vaan. 

Käy sellaisella sivustolla kuin gurugossip. Siellä keskustellaan vain juutubettajista. Sen visiitin jälkeen ei käy enää mielessä kertoa mitään ilkeästä suomalaisesta mentaliteetista ja täkäläisestä huonosta keskustelukulttuurista. Ja sen jälkeen voi vielä arvioida uudelleen, kuinka ilkeitä täällä ollaan vai ollaanko.

Enkä siis mitenkään halua tukea mitään kakkakirjoittelua. Mutta hieman valoja päälle, on hieman tynnyrissä kasvaneen kirjoittelua sanoa että *täällä* kirjoitetaan ilkeästi.

Tuollahan minä juuri kävin. Ei nuokaan ihmiset yhtään havahtuneet kun joku sanoi heille että aika toksista menoa. Alkoi vaan kauhea puolustautuminen. 

Provohan tämä tietysti on. Mutta naurattaa ajatuskin, että olisit käynyt sinne oikein rukkaamassa tilin (kun muutenhan sinne ei voi kirjoittaa) ihan vaan siksi, että saat kertoa kaikkien muiden olevan toksisia, huonokäytöksiä, ajattelemattomia ja hädin tuskin ihmisiäkään - toisin kuin sinä. 😂

Tässä on esimerkki toksisen ihmisen vastauksesta siihen kun häntä syytetään toksiseksi. Ei mitään itsereflektiokykyä, ja heitetään takaisin valheellisia väitteitä tapahtumista jotta saadaan huomio käännettyä pois omista teoista.

Vierailija
1800/7419 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidliin  on kolme kilsaa suuntaansa. Tosin samalla säteellä on kyllä jo muitakin kauppoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi