Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (12807)
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tuo valkoinen pitsikorsettitoppi oli joistain kohdista niin keltainen?
Jos ei harrasta kuin nyrkkipyykkiä, niin ei liene suurikaan ihme....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tullut kyllä uusimmistakaan pitsitoppivideoista sellaista kuvaa, että rintamus olisi mitenkään erityisen suuri. Miksi hänellä on niin hirveä tarve teksteissään korostaa, että kuppikoko on jättimäinen? Ja että hän on muuten niin pikkuruinen ("en haluis olla senttiäkään pidempi, hihihih")...
Oli rinnat minkäkokoiset tahansa niin ainoastaan kiusallinen olo tulee noista yläkulmasta kuvatuista "rennosti meikattuna tässä kotoilemassa pitsitoppi päällä bestiksen kanssa jutellen" -stooreista, joissa tasan varmasti on huolehdittu että rintamus on hyvin esillä.
Kummasti pussy powerin ja tinderin myötä hävisi tarve käytännöllisille urheiluvaatteille ja meikittömyyden iloille. Miksi aina vedetään ääripäästä toiseen? Ja siis meikittömänä harvoin esitteli selfieitä, nyt tuuttaa itsestään kuvaa ja videota tämän tästä. Kelleköhän nää on tarkoitettu? Tollasia kömpelöitä "eyefuckaan tässä omaa peilikuvaani", ällöttävää.
Kukaan ei rakasta ja ihaile Virveä niin paljon kuin Virve itse ja tottahan toki tätä ilosanomaa pitää tuutata eetterin täydeltä koska vain tyhmät ja vääräuskoiset ajattelevat eri tavalla kuin Virve.
Miten Virve on voinut matkustaa lentokoneessa ison Ikean kassin kanssa? Oliko se siis matkustamossa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt taitaa olla ostokrapula ja ahdistus kaikesta hankitusta materiasta aika paha, kun ei sallita itselle matkustukseen edes ikean kassia vaan kaiken pitää mahtua olkalaukkuun. Tämähän tietää siis turhan (vasta ostetun) tavaran hävittämistalkoita! Mutta monetko kivipuuterit ja rintsikat pakataan mukaan??
V vasta vähän aika sitten kertoi "rakentaneensa elämää" Suomeen (lol), joten eiköhän kamat laiteta sukulaisten luo jemmaan. Sitten voi taas sujuvasti esittää elävänsä pelkän vuittonin sisällöllä, ta-daa!
Lähinnä tässä on varmaan takana se, että V pohjustaa kahta vaihtoehtoa; jos etäsuhde toimii ja poikkis jää kuvioihin, niin sitten palataan pikapikaa takaisin Suomeen pesänrakennuspuuhiin. Mikäli taas suhde kuivuu kokoon, niin V voi jatkaa "nomadielämäänsä" käsimatkatavaroilla ja alleviivata, ettei hei koskaan ollutkaan kuvitellut parkkeeraavansa Korsoon pidemmäksi aikaa. (Odotan jo mielenkiinnolla, että miten sitten perustellaankaan se, ettei vanhempia tarvitsekaan enää auttaa, vaikka nyt oli muka syy asettua Suomeen...)
Nää perustelut siinä kohtaa kun vanhemmille ei enää koetakaan tarpeen olla avuksi todellakin kiinnosta . Etenkin siis jos lähtee vaikka jo Espanjasta lupaamaansa aiemmin, mutta yleensäkin.
Mennäänköhän jollain "halusin kuitenkin antaa vanhemmillenikin oman rauhan, ja broidi joka ei ole niin seikkailuhenkinen kuin mä voi kuitenkin jatkossakin ottaa vetovastuun heidän avustamisestaan, ja mä sitten soittelen kuulumisiani maailmalta/nään äitiä kuitenkin siinä yhteydessä kun vien pyykkejäni hänelle pesuun 🥰"
Vai Virven perinteisemmällä "huomasin että aloin itse kuormittua vanhempieni auttamisesta, ja tiedän 3 utmattningssyndroomaa läpikäyneenä, että uupumuksen merkkejä pitää kuunnella ja jokaisen pitää kuitenkin aina ensimmäisenä huolehtia omasta hyvinvoinnistaan 🙏, siksipä siis tässä välissä suuntaan itekseni/poikkiksen kaa Kuala Lumpuriin rentoutumaan kunnolla uima-altaalle 🤤".
Vierailija kirjoitti:
Miten Virve on voinut matkustaa lentokoneessa ison Ikean kassin kanssa? Oliko se siis matkustamossa mukana?
Ei kun sininen Ikean muovikassi oli ruumalaukku. 😂 Ymmärrän että sitä on vaikea edes käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt taitaa olla ostokrapula ja ahdistus kaikesta hankitusta materiasta aika paha, kun ei sallita itselle matkustukseen edes ikean kassia vaan kaiken pitää mahtua olkalaukkuun. Tämähän tietää siis turhan (vasta ostetun) tavaran hävittämistalkoita! Mutta monetko kivipuuterit ja rintsikat pakataan mukaan??
V vasta vähän aika sitten kertoi "rakentaneensa elämää" Suomeen (lol), joten eiköhän kamat laiteta sukulaisten luo jemmaan. Sitten voi taas sujuvasti esittää elävänsä pelkän vuittonin sisällöllä, ta-daa!
Lähinnä tässä on varmaan takana se, että V pohjustaa kahta vaihtoehtoa; jos etäsuhde toimii ja poikkis jää kuvioihin, niin sitten palataan pikapikaa takaisin Suomeen pesänrakennuspuuhiin. Mikäli taas suhde kuivuu kokoon, niin V voi jatkaa "nomadielämäänsä" käsimatkatavaroilla ja alleviivata, ettei hei koskaan ollutkaan kuvitellut parkkeeraavansa Korsoon pidemmäksi aikaa. (Odotan jo mielenkiinnolla, että miten sitten perustellaankaan se, ettei vanhempia tarvitsekaan enää auttaa, vaikka nyt oli muka syy asettua Suomeen...)
Nää perustelut siinä kohtaa kun vanhemmille ei enää koetakaan tarpeen olla avuksi todellakin kiinnosta . Etenkin siis jos lähtee vaikka jo Espanjasta lupaamaansa aiemmin, mutta yleensäkin.
Mennäänköhän jollain "halusin kuitenkin antaa vanhemmillenikin oman rauhan, ja broidi joka ei ole niin seikkailuhenkinen kuin mä voi kuitenkin jatkossakin ottaa vetovastuun heidän avustamisestaan, ja mä sitten soittelen kuulumisiani maailmalta/nään äitiä kuitenkin siinä yhteydessä kun vien pyykkejäni hänelle pesuun 🥰"
Vai Virven perinteisemmällä "huomasin että aloin itse kuormittua vanhempieni auttamisesta, ja tiedän 3 utmattningssyndroomaa läpikäyneenä, että uupumuksen merkkejä pitää kuunnella ja jokaisen pitää kuitenkin aina ensimmäisenä huolehtia omasta hyvinvoinnistaan 🙏, siksipä siis tässä välissä suuntaan itekseni/poikkiksen kaa Kuala Lumpuriin rentoutumaan kunnolla uima-altaalle 🤤".
Joo siis tää on kerrassaan mielenkiintoista. Ellei vanhemmat nyt oo ihan hoivakotikamaa (mitä siis selvästi eivät vaikuta olevan), niin tälle kipeästi tarvitulle avustamiselle todellakin tarve vain jatkuu ja lisääntyy. Mitäs heidän yllättäen läheistensä hyvinvoinnista kiinnostunut tyttärensä siinä vaiheessa aikoo asiansa järjestää? Etenkin kun veikkaa saavansa hermoromahduksen jo nyt, eikä yhteiselle reissulle ole vielä edes lähdetty :D Voisin vaikka lyödä vetoa siitä, ettei tätä kodinhoitaja-larppausta kestä kauaakaan ja kohta on muikkeli omille teillään.
Mitäpä luulette, viihtyisikö Virve Sofia Bling Bling Dubai -tyyppisessä provider-suhteessa, jossa varakas mies on kaiken aikaa töissä (Virve saisi paljon omaa aikaa) ja hemmottelisi tyttöystäväänsä antamalla tälle luottokorttinsa vapaaseen käyttöön? Loppuisiko siinä kohtaa tolkuton pihistely ja hävikkituotteiden metsästys ja Virve alkaisi pesettää Sofian tyyliin hiuksensakin ulkona kun se säästäisi häneltä aikaa ja vaivaa. Kun Virvestä on tullut kuva, että tolkutonta pihistelyä suoritetaan siksi jotta työelämää voidaan kartella mahdollisimman pitkään eikä siksi, että se olisi jotenkin aatteellista. Voisin hyvin kuvitella että semmoinen suhde, jossa mies ihailee ja hemmottelee Virveä ja Virve saa keskittyä lähinnä itseensä ja ulkonäköönsä suhteen hoitamisen sijaan, olisi Virven unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tää on kerrassaan mielenkiintoista. Ellei vanhemmat nyt oo ihan hoivakotikamaa (mitä siis selvästi eivät vaikuta olevan), niin tälle kipeästi tarvitulle avustamiselle todellakin tarve vain jatkuu ja lisääntyy. Mitäs heidän yllättäen läheistensä hyvinvoinnista kiinnostunut tyttärensä siinä vaiheessa aikoo asiansa järjestää? Etenkin kun veikkaa saavansa hermoromahduksen jo nyt, eikä yhteiselle reissulle ole vielä edes lähdetty :D Voisin vaikka lyödä vetoa siitä, ettei tätä kodinhoitaja-larppausta kestä kauaakaan ja kohta on muikkeli omille teillään.
Minä antaisin aika matalan kertoimen ihan sillekin, että vielä ennen lähtöä saadaan joku pikku draama Virven ja äidin välille. Veikkaan, että äidille on puolestaan aika traumaattista ymmärtää, että kaikki yksityisyys on aika lailla mennyttä kun asuu Virven kanssa saman katon alla. Jokainen puurolautasellinenkin on vaarassa tulla jaetuiksi Virven 9000 lähimmän ystävän feediin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulette, viihtyisikö Virve Sofia Bling Bling Dubai -tyyppisessä provider-suhteessa, jossa varakas mies on kaiken aikaa töissä (Virve saisi paljon omaa aikaa) ja hemmottelisi tyttöystäväänsä antamalla tälle luottokorttinsa vapaaseen käyttöön? Loppuisiko siinä kohtaa tolkuton pihistely ja hävikkituotteiden metsästys ja Virve alkaisi pesettää Sofian tyyliin hiuksensakin ulkona kun se säästäisi häneltä aikaa ja vaivaa. Kun Virvestä on tullut kuva, että tolkutonta pihistelyä suoritetaan siksi jotta työelämää voidaan kartella mahdollisimman pitkään eikä siksi, että se olisi jotenkin aatteellista. Voisin hyvin kuvitella että semmoinen suhde, jossa mies ihailee ja hemmottelee Virveä ja Virve saa keskittyä lähinnä itseensä ja ulkonäköönsä suhteen hoitamisen sijaan, olisi Virven unelma.
Sanon että ei viihtyisi. Virve tarvitsee kaaosta ja jos ei sitä muuten ole, sitä täytyy itse järjestää jostakin.
Minä uskon, että Virve oli onnellisimmillasi kun myi meikkejä ja oli laivalla töissä. Itsensäjohtaminen ei kuulu Virven vahvuuksiin, joten Virve voi parhaiten kun joku muu päätti milloin on työaika ja milloin vapaata, mitä työaikana tehdään ja mihin aikaan ja sitten vapaalla sai olla ihan vaan vapaalla. Virve voi myös selvästi paremmin kun elämässä on järkevä päivärytmi, nyt kun pitää aamupäivällä mennä ruokakauppaan tulee myös nukuttua öisin. Virve hyötyisi myös kovasti järkevästä ruokavaliosta ja ruokarytmistä, pari aamupalaleipää kahvin kanssa niin saattaisi päätöksentekokin helpottua eikä tarvisi kuukautta päätoimisesti yhtä itun kassia pakkailla. 😆
Vierailija kirjoitti:
No kyllä varmasti viihtyisi, työelämäähän hän nimenomaan vain ja ainoastaan pihistelyllään välttelee. Ei ole tainnut pitkään aikaa ekologisuudesta tms edes tulla selittelyä, mutta toki väittää ostavansa hävikkikasseja osallistuakseen hävikin vähennystalkoisiin ja second handia myös eettisenä valintana 🙈. Eiköhän kaikki valinnat minimalismista lähtien ole innostaneet ihan vain elämän helpottamisen takia, niin stressi- ja uupumusherkän sekä uusavuttoman kuvan on V:stä kyllä saanut. Eli varmaan sopisi oikein hyvin hiustenpesutkin palveluina ostettuna ja ympäri maailman lentely, hiilijalanjäljestä viis.
Vai näkeekö joku Virven enemmänkin jossain landella kasvimaata hoitamassa ja pyykkäämässä pesupähkinöillä vähävaraisen miehen kanssa, jolla ei tälläkään ole autoa? Edes minitalon pihan hoidosta ei selvitty yhdessä jatsimiehen kanssa, että eiköhän se jotain aika urbaania ole mitä Virve haluaa ja mahdollisimman helpoksi tehtynä.
^ Mä en taas jännä kyllä näe Virveä ollenkaan stressiherkkänä, sen kun painaa vaan ja tulee mitä tulee. Minä taas näkisin Virven enemmänkin opportunistisena rusinat pullasta -tyyppinä, jonka mielestä on tyhmyyttä tehdä itse mitään minkä voi teettää muilla tai tekoälyllä.
"Tiiättekö, kun joskus tekee asioista itselleen vähän turhan vaikeita sen sijaan, että pysähtyisi uudelleenkalibroimaan itsensä?"
VIRVE, ME TODELLAKIN TIEDÄMME 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
^ Mä en taas jännä kyllä näe Virveä ollenkaan stressiherkkänä, sen kun painaa vaan ja tulee mitä tulee. Minä taas näkisin Virven enemmänkin opportunistisena rusinat pullasta -tyyppinä, jonka mielestä on tyhmyyttä tehdä itse mitään minkä voi teettää muilla tai tekoälyllä.
Ja tuo kaiken muilla teetättäminen taitaa olla ihan vaan lapsuudenkodista perittyä, ja samaa roolia on onnistunut jatkaa aikuisena. Uupumus on vaan reaktio niihin tilanteisiin kun raivarit ja muu manipulointi ei ole toimineet.
Jahah, nyt kerrotaan että nyt Virve ei olekaan enää yksin vaan nyt hänellä on turvaverkko jolta voi pyytää apua. Helppo ennustaa että sitä tullaan myös hyödyntämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle aika stressiherkältä vaikuttaa mm. se että ihmisellä jolla ei ole yhtään mitään velvoitteita elämässään (mitä nyt tänä kesänä vähän jeesaillut porukoitaan) on ihan hirveä tavarastressi taas jo 3 viikkoa ennen matkalle lähtöä, vaikka minimalisteja on oltu kauan, joku 10v(?), eikä omisteta juuri mitään, ja kuten nyt itekin sentään tajuaa sanoa niin läheisiä ja turvaverkkoa kyllä on, että eiköhän nyt yksi Ikea-kassillinen (tai vähän yli 🤭) jonnekin mahdu, mutta kun hirveä on stressi silti. Siis ihan itse kertoo näistä. Toki sitten on varmaan monia sellaisia asioita joista moni muu stressaisi, mutta Virveä eivät hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle aika stressiherkältä vaikuttaa mm. se että ihmisellä jolla ei ole yhtään mitään velvoitteita elämässään (mitä nyt tänä kesänä vähän jeesaillut porukoitaan) on ihan hirveä tavarastressi taas jo 3 viikkoa ennen matkalle lähtöä, vaikka minimalisteja on oltu kauan, joku 10v(?), eikä omisteta juuri mitään, ja kuten nyt itekin sentään tajuaa sanoa niin läheisiä ja turvaverkkoa kyllä on, että eiköhän nyt yksi Ikea-kassillinen (tai vähän yli 🤭) jonnekin mahdu, mutta kun hirveä on stressi silti. Siis ihan itse kertoo näistä. Toki sitten on varmaan monia sellaisia asioita joista moni muu stressaisi, mutta Virveä eivät hetkauta.
Mutta onko se stressiä vai onko se vaan tarina minkä meille kertoo? Kun ei muutakaan ole niin yrittää sitä paikata tekemällä itsensä tärkeäksi postaamalla matkavalmisteluistaan? 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä varmasti viihtyisi, työelämäähän hän nimenomaan vain ja ainoastaan pihistelyllään välttelee. Ei ole tainnut pitkään aikaa ekologisuudesta tms edes tulla selittelyä, mutta toki väittää ostavansa hävikkikasseja osallistuakseen hävikin vähennystalkoisiin ja second handia myös eettisenä valintana 🙈. Eiköhän kaikki valinnat minimalismista lähtien ole innostaneet ihan vain elämän helpottamisen takia, niin stressi- ja uupumusherkän sekä uusavuttoman kuvan on V:stä kyllä saanut. Eli varmaan sopisi oikein hyvin hiustenpesutkin palveluina ostettuna ja ympäri maailman lentely, hiilijalanjäljestä viis.
Vai näkeekö joku Virven enemmänkin jossain landella kasvimaata hoitamassa ja pyykkäämässä pesupähkinöillä vähävaraisen miehen kanssa, jolla ei tälläkään ole autoa? Edes minitalon pihan hoidosta ei selvitty yhdessä jatsimiehen kanssa, että eiköhän se jotain aika urbaania ole mitä Virve haluaa ja mahdollisimman helpoksi tehtynä.
Ahahahah ai niin. Virven myytyä minitalonsa sinne tuli viimeisenä päivänä joku telaketkuilla varustettu raivauskone kaatamaan virven heinäpelloksi kasvanutta pihan heinikköä.
Eikä halua ostaa muuta kuin käyttöön, jolloin ylijäämäksi kertyneen vaatevaraston ja kosmetiikan probleema ratkaistaan aina niin, että välillä jemmataan tavaraa jonnekin (= yleensä vanhemmille), jolloin käyttötavaraa vaikuttaa aina itsellä olevan vain vähän mukana <3. Jopa niin vähän, että on oikeastaan vain oikeutettua ostaa kaikenlaista "tarpeellista" aina uudessa kohteessa lisää, kunnes ollaankin taas pisteessä a, jossa ylimääräistä halpisrytkyä ja ohittamattoman halpaa kosmetiikkaa on kertynyt ylenmäärin.