Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatisivatko persut valkoisten kristittyjen terroristien karkottamista?

Vierailija
13.08.2026 |

Jos täällä Suomessa oleskelisi esimerkiksi valkoisia kristittyjä amerikkalaisia terroristeja räjäyttämässä aborttiklinikoita, niin vaatisivatko persut heidän karkottamistaan? Ja leimaisivatko he silloin kaikki valkoiset tai kaikki kristityt terroristeiksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin kaikkien persujen karkoittamista.

Vierailija
2/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt yksikään puolue halua karkottaa omia äänestäjiään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Teroilu kuuluu i s l a m i i n eikä kristinuskoon. Trolli.

Vierailija
4/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne onkin kristittyjä jotka Euroopassakin puukkohippailee ja ajelee autoja väkijoukkoihin...

Vierailija
5/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vaatisi. Ihon värillä ei ole väliä. 

Vierailija
6/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Oklahoman pommimies McVeigh muslimi? Ihan uusi tieto minulle, eikä se käy ilmi mistään lähteistä.

AP erikseen mainitsi amerikkalaiset kristityt terroristit. Ajatteletko heidänkin jotenkin olevan (piilo-)muslimeja?

Minä olen seurannut uutisia jo 70-luvulla ja muistan eurooppalaiset terrorismiryhmät hyvin. Tiedä sitten kuinka kristittyjä he olivat, mutta tuskin he myöskään muslimeja olivat.

Vierailija
7/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty ei voi olla terroristi, joten kysymys on järjetön. 

Vierailija
8/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wi tietenkään, se on sitä parempaa teroilua. Ihan kuten Soldiers of Odinit ovat parempaa rikollisuutta.

Vierailija
9/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri harhaluulo että PS vastustaisi ihonvärin perusteella. Varmaan niitäkin on, mutta melkein kaikkia ärsyttää ne tavat mitä näillä on. Loisimista verorahoilla, ei yritystäkään integroitua ja elää suomalaisten tavoilla vaan haluavat rinnakkaisyhteiskunnan ja elää siinä meidän veroilla tuottamatta itse verotuloja. Sitten vielä valtava yliedustusta raiskauksissa, petoksissa ja muissa rikoksissa.

Vierailija
10/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Oklahoman pommimies McVeigh muslimi? Ihan uusi tieto minulle, eikä se käy ilmi mistään lähteistä.

AP erikseen mainitsi amerikkalaiset kristityt terroristit. Ajatteletko heidänkin jotenkin olevan (piilo-)muslimeja?

Minä olen seurannut uutisia jo 70-luvulla ja muistan eurooppalaiset terrorismiryhmät hyvin. Tiedä sitten kuinka kristittyjä he olivat, mutta tuskin he myöskään muslimeja olivat.

Seniili mummeli voi katsoa Europolin terrorismiraportista suurimmat terrorismin motiivit ja tekijäryhmät Euroopassa. Ovat olleet jo monta vuotta tässä järjestyksessä, jihadistit vuodesta toiseen ylivoimainen ykkönen:

1. jihadismi

2. äärivasemmisto

3. äärioikeisto

Vierailija
11/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija. Äärivasemmistolaiselle muslimiterroristi on vapaustaistelija, joka taistelee patriarkaalista valkoista kristittyä maailmaa vastaan, joten tietenkin hyväksyy tämän. Muu olisi suorastaan rasistista. 

Vierailija
12/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, abortti on murhaa, joten sitä kuuluukin vastustaa. Jos muslimi alkaisi räjäyttelemään abortintekijöitä, en valittaisi. Tosin en silloinkaan ymmärtäisi, mitä helvettiä muslimi ylipäätään tekee maassani.

Vierailija
13/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolue haluaa poistaa maasta ulkomaiset rikolliset, niin aika vaikeaa olisi tältä pohjalta kirjoittaa lakia joka antaisi joillekin ryhmille poikkeuksen.

Ei ole montaa ihmishenkiä vaatinutta iskua USA:ssa tehty, aborttiklikinoita vastaan. Toki yksikin on liikaa ja ehkä 10-20 iskua, joissa on tullut henkilövahinkoja, on ollut viimeisen 50 vuoden aikana.

Jos pohdittaisiin valkoisten tekemiä terrori-iskuja USA:ssa ja niitä olisi vaikka 100 / 50 vuotta / 300 miljoonaa valkoista. Niin iskuja olisi 1/150 miljoonaa/vuosi > 6,66667E-09 / vuosi/valkoinen.

Suomessa on ollut teroiskuja ainakin yksi/10 vuotta/30 000 (noin. uslimia). Iskuja on siis 1/300 000/vuosi > 3,33333E-06 /vuosi/*uslimi. Riski on siis 500 kertainen.

Vierailija
14/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain punikit ja vihermarxilaiset karkoitetaan.

Vierailija
15/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breivik siteerasi Halla-ahoa manifestissaan ihailevaan sävyyn.

Vierailija
16/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Breivik siteerasi Halla-ahoa manifestissaan ihailevaan sävyyn.

AH oli kasvissyöjä, joten jokainen kasvissyöjä on syyllinen AH:n tekoihin.

Vierailija
17/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttiklinikoiden räjäyttäminen säästää ihmishenkiä, mutta jos alkaisi tappamaan viattomia sivullisia niin tottakai karkotus ihonväristä huolimatta. Ja parempi että istuisi tuomionsa jenkkivankilassa, jolloin tuntuisikin oikeasti rangaistukselta eikä täysihoitolalta.

Vierailija
18/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seniili mummeli voi katsoa Europolin terrorismiraportista suurimmat terrorismin motiivit ja tekijäryhmät Euroopassa. Ovat olleet jo monta vuotta tässä järjestyksessä, jihadistit vuodesta toiseen ylivoimainen ykkönen:

1. jihadismi

2. äärivasemmisto

3. äärioikeisto

Ei tähän tilastoja tarvita. Kaikenlaiset elokapinat iskustelee kaduilla, töhrii eduskuntataloa, yrittää provosoida poliisia ja oikeistolaisia väkivaltaiseen yhteenottoon yms. Samaan aikaan missä näkyy se pelottava "äärioikeisto" ja heidän terrorisminsa? En näe missään muualla kuin vasemmiston kovissa puheissa.

Vierailija
19/19 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen terroristi on toisen vapaustaistelija. Äärivasemmistolaiselle muslimiterroristi on vapaustaistelija, joka taistelee patriarkaalista valkoista kristittyä maailmaa vastaan, joten tietenkin hyväksyy tämän. Muu olisi suorastaan rasistista. 

Keksitty ongelma koko patriarkaatti. Miehet vain ovat kyvykkäämpiä ja rohkeampia, siis parhaimmat miehet ovat parempia kuin parhaimmat naiset. Se on vain luonnon sanelemaa että miehiä on aina enemmän johtavissa asemissa. Paskempi lopputulos siitä tulee jos heikommin osaavia naisia väkisin nostetaan johtamaan yrityksiä ja yhteiskuntaa. Ja mitä tulee valkoisuuteen niin minkä eurooppalaiset ihonvärilleen mahtavat. Totta kai täällä on valkoiset johdossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi