Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (10652)
"Kotirouvaksi jättäytyminen ja taloudellinen riippuvaisuus puolisosta olisi mulle enemmänkin painajainen kuin unelma."
Ihmiset on erilaisia. Mulle työelämä oli painajainen. En muista niistä vuosista mitään. Ei se ollut elämää.
Vierailija kirjoitti:
"Kotirouvaksi jättäytyminen ja taloudellinen riippuvaisuus puolisosta olisi mulle enemmänkin painajainen kuin unelma."
Ihmiset on erilaisia. Mulle työelämä oli painajainen. En muista niistä vuosista mitään. Ei se ollut elämää.
Kannattaa opiskella ja hankkia itselleen mieluisa ja sopiva työ. Ei tarvitse olla riippuvainen puolisosta tai olla yhteiskunnan holhokki.
Palataanko oikeasti Virveen vs jokaisen oman ratkaisut elämässään.. missä viipyy KORSOKÖNTSÄ ?!?
Joo, ei kiinnosta tässä keskustelussa randomien kisailut omista ratkaisuistaan. Perustakaa sille oma ketju.
"Kannattaa opiskella ja hankkia itselleen mieluisa ja sopiva työ. Ei tarvitse olla riippuvainen puolisosta tai olla yhteiskunnan holhokki."
Olen tuplamaisteri. Liian pitkälle kouluttautuminen oli ongelma alunperinkin.
Ketään kiinnosta jonkun random-anonyymi-Pirjon elämänvalinnat! Mua kiinnostaa vaan Virve ja Virven elämän polku.
Virve saattaa pitää hiljaiseloa vaikka koko kevään. NIinhän se teki Albaniassakin.
Vierailija kirjoitti:
Virve saattaa pitää hiljaiseloa vaikka koko kevään. NIinhän se teki Albaniassakin.
Ilmankos mulla meni Albania vaihe kokonaan ohi 🤣 Koska se oli ja kauanko kesti?
Vierailija kirjoitti:
Ketään kiinnosta jonkun random-anonyymi-Pirjon elämänvalinnat! Mua kiinnostaa vaan Virve ja Virven elämän polku.
Virven elämän polku kuulostaa jo melkein uskonnolta 😅. Opinkappaleina ainakin "Älä maksa täyttä hintaa pukineistasi saati ruoastasi. Tarjouksia on sinun kytättävä, pitkiä matkia taivallettava, kymmenet tuhannet askeleet ovat osasi, kun elämäsi matkaa tarjouslenkkareilla taivallat".
Onkohan Virven vanhemmat ja/tai sukulaiset nyt ottaneet Virven hellään huomaansa? On hoidettu majoitusasiat ja myöhemmin asunto, varmasti hoidetaan osoitteenmuutokset Suomeen, haetaan Kela-korttia, hoidetaan pankki- ja raha-asiat. Virven ei tarvitse kuin katsella vierestä ja käydä itse paikanpäällä rekisteröitymässä Suomeen. Jos sieltä suvusta on tullut myös napakka käsky laittaa insta yksityiseksi ja postata sinne enää mahdottoman tylsiä juttuja tyyliin bussiliput ja matkakortit? Vaateostoksille täytyy Virven kanssa tietysti myös suunnata, jotta Virve saa järkevää vaatetta yllä ja mieluiten järkevissä väreissä eikä baletti- eikä edes salsahameita. 😆
Kai tota Virven tilannetta vois niinkin miettiä et jos se olisikin joku oma sisko/sukulainen/kaveri, niin puuttuisiko käytökseen tai olisiko huolissaan? Ite kyllä ainakin sisaruksen kohdalla olisin huolissani ja todella kyselisin että mikäs meno (lähinnä siis sitä mania-vaihetta ajattelen). On tosiaan todella paljon asioita, joita emme Virvestä tiedä, perheestään, jne.
On kyllä erikoinen tuo Virven yhtäkkinen innostuminen perheestä ja ystävistä, kun on aiemmin ollut suorastaan syrjäänvetäytyvä. Hän myös kirjoittaa aiheesta hieman minäkeskeisesti.
On lähdössä ystävän kanssa keikalle, mutta eihän Virve maksa ikinä mistään mitään. Keikkaliput ovat nykyään kalliita.
Kela-kortti tulee muistaakseni automaattisesti kun on kirjat saatu virallisesti Suomeen.
Eiköhän Virven perhe ja (vanhat) kaverit ole huolestuneita Virven henkisestä hyvinvoinnista ja siksi tekevät helpoksi Suomeen paluun. Tarjoavat majoitusta ja keksivät valmiiksi tekemistä. Luultavasti ovat huolestuneina seuranneet somessa Virven poukkoilevaa mielialaa. Pikku hiljaa alkavat puhua terveydenhuollon piiriin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoinen tuo Virven yhtäkkinen innostuminen perheestä ja ystävistä, kun on aiemmin ollut suorastaan syrjäänvetäytyvä. Hän myös kirjoittaa aiheesta hieman minäkeskeisesti.
On lähdössä ystävän kanssa keikalle, mutta eihän Virve maksa ikinä mistään mitään. Keikkaliput ovat nykyään kalliita.
Jos maksaa keikkalipun itse, niin on kyllä jymy-yllätys. Liput ovat tosiaan kalliita ja päälle tulee lähes aina jonkinlainen palvelumaksu sekä sitten vielä ovi-/narikkamaksu, joka on nykyään näemmä peräti 4e esim. Tavastialla. Puhumme nyt kuitenkin ihmisestä joka ei esim raaski ostaa smoothieta maissa, joissa sen hinta on yli 0,79e (tms) 🙄
Kyllä keikka kannattaa jos sieltä vaikka löytyisi mies kulujen jakajaksi!
Keikalta matkaan taas joku muusikko/musadiggari, jonka kiinnostuksista voi olla piittaamatta ja selittää itse miten rakastaa AI-musiikkia 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksaa keikkalipun itse, niin on kyllä jymy-yllätys. Liput ovat tosiaan kalliita ja päälle tulee lähes aina jonkinlainen palvelumaksu sekä sitten vielä ovi-/narikkamaksu, joka on nykyään näemmä peräti 4e esim. Tavastialla. Puhumme nyt kuitenkin ihmisestä joka ei esim raaski ostaa smoothieta maissa, joissa sen hinta on yli 0,79e (tms) 🙄
Mun mielestä tuo kuulosti siltä että Virve menee jonnekin treffeille tai muuten vaan maksattaa keikkalipun jollain miespuolisella henkilöllä. Virvehän voi jopa tarkoituksella nostattaa odotuksia miehissä jotta saisi heidät maksamaan lippuja, päivällisiä ja kahveja yms. Niin taisi tehdä Aasiassakin.
Virve ei vissiin pidä enää ollenkaan varteenotettavana vaihtoehtona tavallisen työn tekemistä? Luulen, että hänen voinnilleen ja elämänhallinnalleen voisi olla ihan hyväksi joku kevyt työ esimerkiksi kolme päivää viikossa. Toki töitä ei tällä hetkellä taivaalta tipu, mutta onhan hänellä työkokemusta ja on ainakin joissan piireissä myös tunnettu.
No niin, lopettakaapa nokittelu ja palataan Virveen.