Onkohan mulla vanhustyöhön koulutetulla lähihoitajalla mahdollisuus saada keikkatyötä päiväkodista?
Pieni paikkakunta ja päiväkoti etsii työntekijöitä eri pituisiin sijaisuuksiin. Tiedän, että pidempää sijaisuutta tai vakipaikkaa en voi saada, kun olen suuntautunut vanhustyöhön, mutta jos satunnaisia keikkavuoroja olisi mahdollista saada. Onkohan mahdotonta?
Mulla on siis vakituinen paikka hoivakodissa, mutta voisin tehdä keikkaa muualla kuten päiväkodissa. Mulla on myös sairaanhoitajan koulutus, mutta siinä olen suuntautunut akuuttihoitotyöhön. Eikä sairaanhoitajan koulutus nyt muutenkaan ole päiväkotia varten.
Kommentit (12)
Miksi tekisit hoitotädin hommia, kun voisit tehdä mielenkiintoisempia keikkoja sairaalaan? Ei ihmekään kun hoitajat ovat turhautuneita ja kyllästyneitä, kun aina mennään siitä missä aita on matalin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisit hoitotädin hommia, kun voisit tehdä mielenkiintoisempia keikkoja sairaalaan? Ei ihmekään kun hoitajat ovat turhautuneita ja kyllästyneitä, kun aina mennään siitä missä aita on matalin.
Oletpa tympeä. En halua tehdä töitä sairaalassa ja mä päätän itse missä haluan tehdä töitä, et sinä. Et myöskään tiedä musta mitään joten typerää suun soittamista tuollainen.
Ap
Hei
Voi olla mahdollista ja hakemalla se selviää
Hae ihmeessä jos kiinnostaa
Jos et saa nyt niin ehkä jäät mieleen
Pk-seudulla kelpaa kouluttamattomat ja kielitaidottomatkin.
Pääkaupunkiseudulla päiväkotiin pääsee kuka tahansa keikkailemaan.
No mä koitan laittaa hakemuksen ja nähtäväksi jää miten käy.
Ap
Miksi vakityössä oleva haluaa väen vänkään keikkailemaan tässä maan työätilanteessa? Varsinkin alalla, missä on paljon keikkatyötäkin tarvitsevia työttömiä? Rahapulan ymmärrän kyllä, mutta sillä työttömällä on aivan varmasti vielä suurempi rahapula. Missä nyt se paljon puhuttu naisten välinen solidaarisuus on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vakityössä oleva haluaa väen vänkään keikkailemaan tässä maan työätilanteessa? Varsinkin alalla, missä on paljon keikkatyötäkin tarvitsevia työttömiä? Rahapulan ymmärrän kyllä, mutta sillä työttömällä on aivan varmasti vielä suurempi rahapula. Missä nyt se paljon puhuttu naisten välinen solidaarisuus on?
Hohhoijaa taas.
Ap
Ehdotan, että otat yhteyttä kotikuntasi varhaiskasvatukseen ja kysyt tätä asiaa sieltä. On mahdollista, että siellä osataan vastata tähän paremmin kuin tällä palstalla.
Kokemuksia?