Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7409)

Vierailija
6581/7409 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Virven verensokeri- ja insuliiniluennot on kyllä joka päivä aina vaan sekavampaa settiä, ja samalla Virven itsevarmuus ja asiantuntevuus vaan koko ajan lisääntyy. 😆 Kai de pukkaa uutta vilkkaampaa kautta taas?

Kiitos kaikille, jotka jatkaa rapsata ja referoida tapahtumia tähän ketjuun. Taidan laittaa Virven seuraamisen minäkin vähän tauolle, mutta täältä palstalta voi sitten halutessaan kurkkia tiivistelmää. 

Vierailija
6582/7409 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itteäni triggeröi selvästi Virven sisältö, vaikka ei sh-taustaa olekaan. Siinä vaiheessa kun löysin itseni ajattelemasta, etten vielä voi syödä, vaikka on nälkä, hiljensin tilin. Kyllä nyt ihminen voi stana syödä, kun on nälkä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6583/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tästä sun pohdinnasta aikakausi kun V oli Tukholman toimistolla jonkinlaisena pienenä väliesihenkilönä ja kipsutti korkkarit jalassa töihin. Teki IG sisältöä missä valitti ruotsalaisten kollegoiden työasenteesta ja tavasta tehdä töitä. Minkähänlainen hän mahtoi itse esihenkilönä olla... Hänhän myös palkkasi(?) ammattitaitoisen kääntäjän sijaan kääntäjän töitä tekemään jonkun ei-ammattikääntäjä kosmetiikkabloggaajan, muistanko oikein? Silloinkin taisi muistaakseni jakaa IG että ei ammattitaitoiset kääntäjät osaa kääntää tekstejä vaan itseoppineet osaa paremmin :D 

Vierailija
6584/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näköjään osannut vastata edellisellä sivulla olevaan viestiin. Vastaus oli hänelle kuka pohti millainen V ollut työkaverina tai esimiehenä aikaisemmissa töissä ja pohdintaa kun ei usko ammattilaisiin tai ammattihenkilöihin vaan mielummin itseoppineisiin

Vierailija
6585/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aasinsillan kautta Virve alkoi paasata miten hänellä ei ole naispuolisia ystäviä, koska ei vaan tule toimeen naisten kanssa eikä jaksa sitä "naisten päivittäistä viestittelyä" jotta voisi olla ystäviä. Öööö miks en mä oo saanut tota memoa että pitää joka päivä viestitellä 😆 yleensä tällaisilla naisilla, ketkä eivät tule toisten naisten kanssa toimeen omien sanojensa mukaan, on vähän jotain lisä baggage mukana. Voisi Virve taas tarkastella omaa käyttäytymistään ja lähteä ennakkoluulottomasti mukaan.

Virve aina pakenee introverttiyden taakse, jonka vuoksi ei mukamas halua ystäviä tai olla ihmisten kanssa. Ei introverttiys kuitenkaan tarkoita että ei halua ystäviä.

Onkohan mies muuten saanut vientiä, niin monet postaukset tuli taas kuinka on tosi ok että mies flirttailee muiden naisten kanssa kun V ei ole itse paikalla. Näissä sen jutuissa on aina joku isompi juttu taustalla. Lähteekö mies pian toisen naisen matkaan?

Vierailija
6586/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tästä sun pohdinnasta aikakausi kun V oli Tukholman toimistolla jonkinlaisena pienenä väliesihenkilönä ja kipsutti korkkarit jalassa töihin. Teki IG sisältöä missä valitti ruotsalaisten kollegoiden työasenteesta ja tavasta tehdä töitä. Minkähänlainen hän mahtoi itse esihenkilönä olla... Hänhän myös palkkasi(?) ammattitaitoisen kääntäjän sijaan kääntäjän töitä tekemään jonkun ei-ammattikääntäjä kosmetiikkabloggaajan, muistanko oikein? Silloinkin taisi muistaakseni jakaa IG että ei ammattitaitoiset kääntäjät osaa kääntää tekstejä vaan itseoppineet osaa paremmin :D 

Joo ammattikääntäjät eivät tiedä eroa shimmerin ja glitterin välillä, joten kyllä kosmetiikkabloggaajat osaavat paremmin kääntää. 🙄

Vierailija
6587/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve ei koskaan soita ystävilleen ihan vain jutellakseen niitä näitä. Tulkitaanko tämä niin, että yhteyttä pidetään vain silloin kun ollaan jotain vailla? 🤔

Vierailija
6588/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virve ei koskaan soita ystävilleen ihan vain jutellakseen niitä näitä. Tulkitaanko tämä niin, että yhteyttä pidetään vain silloin kun ollaan jotain vailla? 🤔

Täytyy myöntää että aika vähän itsellekään tulee soiteltua ystäville niitä näitä. Mieluummin tapaan ystäviä ja sitten vaihan kuulumisia ihan kasvotusten. Välillä tulee pitkiä taukoja ystävien näkemiseen, mutta itseäni tämä ei haittaa. Introvertti minäkin olen.

Mutta toisin kuin Virve niin minä kyllä mielelläni näen ystäviä, kun yhteinen aika vaan löytyy. Kyllä viikottain tulee aina jonkun ystävän kanssa nähtyä ja tehtyä yhdessä jotain. 

Vierailija
6589/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitä jäin vielä miettimään, että millainenhan tuolla asenteella varustettu Virve on ollut työkaverina, esimiehenä ja alaisena. Varmaan sellainen, joka on syönyt kaiken hapen huoneesta ja joka ei voinut koskaan myöntää olleensa väärässä tai tehneensä jotain huonosti. Hyvä tietää että Virven maailmassa seuraajat ovat sisällöntuottajia varten eikä toisinpäin.

V veti palkokasvin melko syvälle (nälkäkiukuissaan ehkä? :D) mutta ymmärrän kyllä hänen pointtinsa. Jos hän päivittäisi vaikka yrityksen somea, olisi hän vastuussa sen sisällöstä työnantajalle. Työntekijän kuuluu myös ottaa kritiikkiä vastaan. 

Mutta jos vapaa-aikanaan päivittää jotakin IG kanavaa, niin ei siitä voi suoraan päätellä, millainen olisi työntekijänä. 

Vierailija
6590/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lopetin virven seuraamisen kun kysyin itseltäni, että miksi on pakko seurata jos ei jksa katsoa niitä päivittäin IDENTTISENÄ toistuvia kymmenien kuvien mittaisia tarinoita samasta aiheesta. 

seurasin vielä mielenkiinnolla kun postaukset käsittelivät kengännauhabudjetilla kaukomailla elämistä, mutta nyt kun hetken odottelin josko tarinat muuttuisi edes vähän toisistaan poikkeaviksi (ei tämän parin kuukauden aikana mitään viitteitä siitä) niin tyydyn kurkkimaan silloin tällöin tältä palstalta, josko uusi hyperfiksaatio olisi löytynyt.

Vierailija
6591/7409 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän Virve sanoisi, jos kertoisin, et multa nimenomaan lähti noin 10 kiloa rasvaa, kun aloin vain syödä kolmen tunnin välein... Myös poikaystäväni laihtui lähes saman verran, kun lisäsi päivittäiseen ateriarytmiinsä aamupalan ja iltapalan. Tänhän ei hänen teorioidensa mukaan pitäisi olla mahdollista? (Meillä laihtumisen mahdollisti tietenkin se, että tiiviimpi ruokarytmi vei pois epäterveelliset mieliteot, mutta tänhän piti olla mahdotonta, jos uskoo Virven lailla.)

Sen oon kyllä huomannut, että jos päivissäni ei ole tarpeeksi mielekästä sisältöä tai mua hermostuttaa jokin, alan helposti kärsiä ruokaan liittyvistä haluista. Voiskohan olla, et Virvelläkin on vain ollut niin tylsää, et on tehnyt mieli syödä koko ajan.

Vierailija
6592/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itteäni triggeröi selvästi Virven sisältö, vaikka ei sh-taustaa olekaan. Siinä vaiheessa kun löysin itseni ajattelemasta, etten vielä voi syödä, vaikka on nälkä, hiljensin tilin. Kyllä nyt ihminen voi stana syödä, kun on nälkä! 

Mäkin huomasin saman - ja tää sai miettimään, että vaikken yleensä välitä mainonnasta, niin Virven lahjakkuus on nimenomaan tuossa asioiden myymisessä. Oon hänen suosittelujensa perusteella hairahtunut ostamaan mm. niitä Diorin viisikoita ja muitakin meikkejä ja korujakin, jotka ei sit todellisuudessa ole vastanneet oikein sitä mielikuvaa, joka itselle jäi. Ja näinhän mainokset toimii ja itse olen ostopäätökset tehnyt eikä siinä ole mitään väärää. On vaan mielenkiintoista, että sama kyky myydä tavaraa näyttää kääntyvän myös kyvyksi markkinoida vaikka nyt sitten paastoamista sillä tavalla, että meinaan olla tarttumassa siihenkin syöttiin, vaikka mitään paino-ongelmaa tai verensokeriongelmaa ei ikinä ole ollut.

Vierailija
6593/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi V aina naureskelee kirjojen nimille joissa on laihdutus tai rasvan poltto otsikossa - itsehän nimenomaan lähti rasvaa polttamaan ja sehän on laihdutusta?! Mutta Virve ei laihduta, hän tekee body recompositionia. 

Vierailija
6594/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huomasin saman - ja tää sai miettimään, että vaikken yleensä välitä mainonnasta, niin Virven lahjakkuus on nimenomaan tuossa asioiden myymisessä. Oon hänen suosittelujensa perusteella hairahtunut ostamaan mm. niitä Diorin viisikoita ja muitakin meikkejä ja korujakin, jotka ei sit todellisuudessa ole vastanneet oikein sitä mielikuvaa, joka itselle jäi. Ja näinhän mainokset toimii ja itse olen ostopäätökset tehnyt eikä siinä ole mitään väärää. On vaan mielenkiintoista, että sama kyky myydä tavaraa näyttää kääntyvän myös kyvyksi markkinoida vaikka nyt sitten paastoamista sillä tavalla, että meinaan olla tarttumassa

Mä luulen että tässä on pikemminkin kyse toistosta - Virve jaksaa jankuttaa niin väkisinkin alkaa ajatukset itselläkin muuttua. Mä ostin Virven jankutuksen tuloksena sen nursebuddy tyynyn 😆 oli kyllä muuten hyvä mutta vähä liian matala mun makuun.

Vierailija
6595/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve jaksaa hehkuttaa paastoa ja sitä, miten sentit vaan kehosta vähenee. Kai ne vähenee, kun syö päivän ruuat parin tunnin sisällä. Ja nekin näyttää olevan kasvispainotteisina melko vähäkalorisia. Eli oikeasti laihtumisen syynä on älyttömän vähäinen ravinnonsaanti, ei paastoaminen.

Vierailija
6596/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herraisä miten rumasti Virve vastaa seuraajalleen, joka ehdottaa nätisti että voisi välillä tulla tilille jotain muutakin sisältöä. 

Ainakaan ei enää tarvitse ihmetellä sitä, miksi Virvellä ei ole muita ihmissuhteita kuin tossukkamies ja pari biologista sukulaista.

Mitä virve on sanonut seuraajalleen? Mulla meni täysin ohi.

Vierailija
6597/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herraisä miten rumasti Virve vastaa seuraajalleen, joka ehdottaa nätisti että voisi välillä tulla tilille jotain muutakin sisältöä. 

Ainakaan ei enää tarvitse ihmetellä sitä, miksi Virvellä ei ole muita ihmissuhteita kuin tossukkamies ja pari biologista sukulaista.

Mitä virve on sanonut seuraajalleen? Mulla meni täysin ohi.

Tähän on jo vastattu edellisella sivulla (https://www.vauva.fi/keskustelu/1673731/ostolakossa-muuttunut?page=328#…)

Vierailija
6598/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko koskaan soittanut parhaalle ystävälleni. Hän on soittanut minulle kerran. Jos haluan jutella niitä näitä, niin sovin tapaamisen. Tai laitan viestiä. Ainoa jolle soitan on mieheni ja yleensä silloin on jotain asiaa. 

Vierailija
6599/7409 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen V oli mielihalujensa vietävissä napostelun suhteen, koska ei tainnut perusterveelliset kaalisalaatit pitää kylläisenä. Kertoi siis itse että ei enää tee mieli napostella kun syö niin hyvin, mukana kuva makaronista jauhelihakastikkeella. 

Vierailija
6600/7409 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven kasvojen pyöreys ja pehmeys on lähtenyt muuttumaan terävämmiksi piirteiksi kun paino on tippunut.

Videoilta näkyi miten silmät menneet kuopalle ja kulmaluu tullut voimakkaasti esille samaten kuin nenän varren terävyys.