Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (7921)

Vierailija
4481/7921 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
4482/7921 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää tosiaan jos joku Virvelle lähettänyt viestejä diagnoosiehdotuksista, tosin sen ymmärrän jos joku on vaikka "hei mulla on adhd ja oirehdin samalla tavalla, ootko miettinyt" tietty vaan jos V olisi kysynyt apuja. Mut joo. Veikkaisin kyllä että V on täällä itse käynyt lukemassa ja saattaa olla jopa tasaisin väliajoin trollikommentoiva Virvehullu, en yllättyisi.

Ja terapeutti ei kyl diagnoisi, eikös vaan psykiatri voi diagnosoida. Minkähänlaisella terapeutilla Virve on oikein käynyt jos missään ei oo mitään vikaa ja kaikki on oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/7921 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Virve uskoo lujasti terapeutin sanaan ja varmaan kaivertaa hautakiveensäkin olevansa terve. Ei Adhd:tä, autismia saati kaksisuuntaista.

Mikähän siinä vaan on, että lääkärin tekemä diagnoosi ei kuitenkaan kelpaa? Masennusta hän ei suostu ristikseen ottamaan.

Uupumus se kuitenkin jatkuu ja jatkuu. Aika monta vuotta tätä onkin jo podettu. Eikö siitä enää ikinä pääse jaloilleen? 

Virve kovasti vakuuttelee, miten hän ei halua takaisin työelämään. On vaan vähän eri asia, jos ei pysty. Jos on kykenemätön tekemään töitä, niin sen myöntäminen/ymmärtäminen vaatii myös sitä, että tiedostaa jonkun ongelman (kuten masennuksen) olemassaolon. Sen sijaan jos jatkaa hehkutustaan, kuinka ei tarvitse tai halua tehdä työtä (vaikka oikeasti ei vaan pysty siihen) niin mitään ongelmaahan ei olekaan.

Vierailija
4484/7921 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tuli palautetta siitä, kun kertoi että iso pussi appelsiineja oli melkein kaikki koko viikon syömisistä. Nyt sitten kerrotaan, että markkinoilta ostettiin liioittelematta kaksikymmentä kiloa hedelmiä ja vihanneksia. Harmi vaan, ettei niistä suurin osa mahtunut kuviin. 😆 Virven matematiikka on jälleen kerran voittamatonta. Hyvin voisi vaan sanoa, että ostettiin niin paljon ettei meinattu jaksaa kaikkea kantaa, mutta ei tuossa ole edes vahvasti liioitellen 20 kiloa.

Vierailija
4485/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittäköön aikakirjoihin, että Virve kokee eilen parantuneensa uupumussyndroomastaan. On se Torrevieja ihmeellinen!

Vierailija
4486/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkittäköön aikakirjoihin, että Virve kokee eilen parantuneensa uupumussyndroomastaan. On se Torrevieja ihmeellinen!

Merkitään aikakirjoihin! 🤩 Tämänkertainen uupumus kesti vuoden ja yksitoista kuukautta eli kesäkuusta 2021. Edellisiä ei vissiin päivätty erikseen? 🤔

Minitalo on saatu kuvattua ja nettiin esiteltyä. Talo parani kovasti kun ne kammottavat kaihtimet ovat pois ja valo pääsee virtaamaan sisään (ja sähkölasku kasvamaan). Vähän kyllä ihmettelen, miksi nuukamuikkuset maksavat tuhansia kiinteistönvälittäjälle, kun talon voisi kuvata, esitellä ja myydä itsekin? Itse tehden säästäisi ainakin Virven parin vuoden ruokalaskun verran.

Vierailija
4487/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa taitaa olla se nuukamuikkusten koirankoppi

https://www.booli.se/annons/4971785

Vierailija
4488/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirankopista järjestetään myös live-näyttöjä. Siitä vaan koko vauvapalsta mukaan näyttöön

Vierailija
4489/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirankopista järjestetään myös live-näyttöjä. Siitä vaan koko vauvapalsta mukaan näyttöön

Näin tehdään! Riittääköhän meille yksi tilausbussi vai pitääkö olla useampia? Millaiset ryhmäalennukset Ruotsinlaivoilla on? Laivan buffet vs. a la carte - kummassa parempi hinnan ja laadun suhde?

Ja hei, millä laivalla Virve työskenteli ja seilaako sama yhä samalla reitillä? 🤣

Vierailija
4490/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkitään aikakirjoihin! 🤩 Tämänkertainen uupumus kesti vuoden ja yksitoista kuukautta eli kesäkuusta 2021. Edellisiä ei vissiin päivätty erikseen? 🤔

Minitalo on saatu kuvattua ja nettiin esiteltyä. Talo parani kovasti kun ne kammottavat kaihtimet ovat pois ja valo pääsee virtaamaan sisään (ja sähkölasku kasvamaan). Vähän kyllä ihmettelen, miksi nuukamuikkuset maksavat tuhansia kiinteistönvälittäjälle, kun talon voisi kuvata, esitellä ja myydä itsekin? Itse tehden säästäisi ainakin Virven parin vuoden ruokalaskun verran.

Täällä Ruotsissa ei ole yleistä, että itse myy ja kuvaa talon.

Vierailija
4491/7921 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenäyttöjä siis näyttöjä netin kautta livestreamina vai? Haha koko AV striimiä kyttäämään popparit valmiina. 😂

Vierailija
4492/7921 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako Virve äitilleen tuon asunnon myytyään vai telttaan? Tai ehkä he asettuvat Torreviejaan.

Vierailija
4493/7921 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin blogin uusimmassa kirjoituksessa väläytellään Torreviejaan muuttamista.

Vierailija
4494/7921 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaako Virve äitilleen tuon asunnon myytyään vai telttaan? Tai ehkä he asettuvat Torreviejaan.

Jatkavat tuota nomadina oloaan. Menevät sinne missä mahdollisimman halvat lennot + majoitus ja ovat siellä sitten useamman kuukauden. Minitalohan maksaa jo yli 1100 euroa kuussa, joten vaikkapa 400 euron kuukausihintainen majoitus on mieletöntä säästöä.

Välillä tietysti sitten käydään hyväntekijähenkisesti tervehtimässä sukulaisia ja viihdytään heidän lihapatojensa ja muiden palvelustensa äärellä (älytöntä ostaa ompelukonetta tai varastoa, kun äiti korjaa ja säilyttää kaiken ilmaiseksi) ja samalla toki voi hyödyntää yhteiskunnan palveluja kuten terveydenhuoltoa.

Kesällä voisi hyvin viettää kaksi kuukautta teltassa, mutta se taitaa olla Fredmaneille turhan isotöistä kun pesukoneen huolto ja puhdistuskin tuntui vievän äärirajoille.

Vierailija
4495/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Virve aikoo saada asunnon itselleen jos minitalo myydään, lainaa ei saa kun kummallakaan ei ole vakituisia tuloja, vuokra-asuntoakin voi olla vaikea saada ilman työpaikkaa. Aikooko muuttaa äitinsä luo.

Asunnon myyminen tässä markkinatilanteessa ei muutenkaan ole kovin fiksu veto, mutta ehkä tarvitsevat rahat ja haluavat päästä läävästä eroon.

Miten asia sinulle kuuluu saati miksi edes kiinnostaa?

Virve varmaan uskoo ja toivoo, että hänen asiansa kiinnostavat ja keskusteluttavat muita, kun kerran tuuttaa jokaisen mansikkansakin (4+2) kohdatuista roskista puhumattakaan nettiin.

Sinua näköjään kiinnostaa kovastikin, kun olet heti ensimmäisenä kytiksellä ja tänne raportoimassa.

Ihan totta, kiinnostaa, Virve on mulle parasta viihdettä. Olen tästä sulle monesti vastannutkin, että seuraan sekä Tuksua että Virveä. Ennen myös OKV-Miiaa, mutta se kanava on jo aikaa sitten hiljentynyt.

Sulla on kiusaajan luonne.

Ja puuttuu normaali sairaudentunto.

Vierailija
4496/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikävää tosiaan jos joku Virvelle lähettänyt viestejä diagnoosiehdotuksista, tosin sen ymmärrän jos joku on vaikka "hei mulla on adhd ja oirehdin samalla tavalla, ootko miettinyt" tietty vaan jos V olisi kysynyt apuja. Mut joo. Veikkaisin kyllä että V on täällä itse käynyt lukemassa ja saattaa olla jopa tasaisin väliajoin trollikommentoiva Virvehullu, en yllättyisi.

Ja terapeutti ei kyl diagnoisi, eikös vaan psykiatri voi diagnosoida. Minkähänlaisella terapeutilla Virve on oikein käynyt jos missään ei oo mitään vikaa ja kaikki on oikein hyvin.

Varmasti on ketjun yksinpuheleva virvehullu käynyt feikkiprofiilillaan antamassa diagnooseja. Mikä narsistinen va j a k k i. Sun kuuluisi saada sakot vainoamisesta.

Vierailija
4497/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Virve aikoo saada asunnon itselleen jos minitalo myydään, lainaa ei saa kun kummallakaan ei ole vakituisia tuloja, vuokra-asuntoakin voi olla vaikea saada ilman työpaikkaa. Aikooko muuttaa äitinsä luo.

Asunnon myyminen tässä markkinatilanteessa ei muutenkaan ole kovin fiksu veto, mutta ehkä tarvitsevat rahat ja haluavat päästä läävästä eroon.

Miten asia sinulle kuuluu saati miksi edes kiinnostaa?

Virve varmaan uskoo ja toivoo, että hänen asiansa kiinnostavat ja keskusteluttavat muita, kun kerran tuuttaa jokaisen mansikkansakin (4+2) kohdatuista roskista puhumattakaan nettiin.

Sinua näköjään kiinnostaa kovastikin, kun olet heti ensimmäisenä kytiksellä ja tänne raportoimassa.

Ihan totta, kiinnostaa, Virve on mulle parasta viihdettä. Olen tästä sulle monesti vastannutkin, että seuraan sekä Tuksua että Virveä. Ennen myös OKV-Miiaa, mutta se kanava on jo aikaa sitten hiljentynyt.

Sulla on kiusaajan luonne.

Ja puuttuu normaali sairaudentunto.

Silloin kyseessä on personallisuustyyppi ENFP (E eli ulospäin eikä itseensä suuntautunut, N eli intuitiivinen eikä faktoihin perustuva, F eli tunteella eikä loogisesti sairauteensa suhtautuva, P eli improvisoidaan terveydentila sääntöjen noudattamisen sijaan).

Niin tyypillistä ENFP:tä!

Vierailija
4498/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on ketjun yksinpuheleva virvehullu käynyt feikkiprofiilillaan antamassa diagnooseja. Mikä narsistinen va j a k k i. Sun kuuluisi saada sakot vainoamisesta.

Itse asiassa täällä ei ole yhtään ihmistä kirjoittamassa. Koko ketju on vain Virven ohjelmoimaa ja tekoälyn laatimaa settiä, jotta Virve saisi enemmän näkyvyyttä netissä.

Vierailija
4499/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa täällä ei ole yhtään ihmistä kirjoittamassa. Koko ketju on vain Virven ohjelmoimaa ja tekoälyn laatimaa settiä, jotta Virve saisi enemmän näkyvyyttä netissä.

Alapeukutus taas tuntuu lisääntyvän manuaalisesti ja tasaisen hitaasti. 😀

Vierailija
4500/7921 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu v i t t u u n lätinöimästä virvehullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä