Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7922)
Vierailija kirjoitti:
Painu v i t t u u n lätinöimästä virvehullu
Chattibotti laati tähän vastineen.
Ilkeiden kommenttien vastaanottaminen voi olla erittäin ikävää, mutta on tärkeää muistaa, että kyseiset kommentit kertovat enemmän kirjoittajastaan kuin sinusta. Tässä on ehdotus vastineeksi ilkeälle nettikirjoittajalle:
"Hei,
Kiitos viestistäsi. Olen pahoillani, että olet kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa minulle ikävän kommentin. Toivoisin kuitenkin, että voisit ilmaista mielipiteesi rakentavasti ja kohteliaasti, jotta voimme käydä keskustelua asioista aikuismäisesti.
Mikäli sinulla on jotain asiallista sanottavaa, olen aina avoin keskustelulle ja olen valmis vastaamaan kysymyksiisi. Toivon kuitenkin, että jatkossa voisit ilmaista mielipiteesi kunnioittavasti ja kohteliaasti.
Ystävällisin terveisin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chattibotti laati tähän vastineen.
Ilkeiden kommenttien vastaanottaminen voi olla erittäin ikävää, mutta on tärkeää muistaa, että kyseiset kommentit kertovat enemmän kirjoittajastaan kuin sinusta. Tässä on ehdotus vastineeksi ilkeälle nettikirjoittajalle:
"Hei,
Kiitos viestistäsi. Olen pahoillani, että olet kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa minulle ikävän kommentin. Toivoisin kuitenkin, että voisit ilmaista mielipiteesi rakentavasti ja kohteliaasti, jotta voimme käydä keskustelua asioista aikuismäisesti.
Mikäli sinulla on jotain asiallista sanottavaa, olen aina avoin keskustelulle ja olen valmis vastaamaan kysymyksiisi. Toivon kuitenkin, että jatkossa voisit ilmaista mielipiteesi kunnioittavasti ja kohteliaasti.
Ystävällisin terveisin,
Hei,
kysy chatbotilta mistä se kertoo, kun kyttää ja analysoi päivittäin itselle tuntemattoman bloggaajan touhuja ja kirjoittaa niistä nettiin negatiiviseen sävyyn? Mistä mt-häiriöstä kertoo ja onko mitään tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistönvälittäjä näkee taatusti, että talon myynti-ilmoitukseen tulee suurin osa nettiliikenteestä parista suomalaisesta Virveä koskevasta keskustelusta. Ja että täällä epäillään, että Virve käy ketjussa nimittelemässä keskustelijoita kaikilla niillä törkeyksillä, joita suhteellisen suppealla sanavarastollaan hallitsee. 🤣
Joo Fastighetsbyrån firman kiinteistövälittäjä varmaan ihmettelee kun suurin trafiikki ilmoitukseen tulee vauva.fi kesksustelupalstalta jolla Virve käy tasaisin väliajoin raivoamassa.
No, trafiikkia se on huonokin trafiikki, ajattelee varmaan hän.
Virve vissiin nautiskellut elämästä sängyssä loikoillen aika paljonkin, kun talon myyntikuvissa on isossa osassa parisänky, joka on jäänyt pysyvästi ihmisenmuotoisille kuopille. 🤣 Ihme möykkykasa, jota ei ole saatu päiväpeitolla piilotettua.
Virve tosiaan joko itse seuraa tätä ketjua tai sitten joku läheinen tilittää hänelle säännöllisesti keskustelun antia. Tässä vaan ihan muutama suht tuore esimerkki:
- Ketjussa on usein ihmetelty virven aika ajoin hyvinkin poikkeavaa käytöstä ja useasti etsitty yhteneviä piirteitä esim. maniaan, masennukseen tai jopa autismiin. Tähän Virve reagoi julkaisemalla tiedotteen epäilijöille!
- Johan alkaa puolisonkin raajoja kuvissa vilkkua ja tanssivideoita ilmaantua, kun kyseenalaistetaan onko koko siippaa enää kuvioissa.
- Virven työelämästä johtuva uupumus jatkuu sitkeästi vuodesta toiseen, vaikka kuormittavuutta ei enää ole ja sängyn pohjalla on maattu vuosia elämäntaito-oppaita lukien. Ei tarvitse kuin ketjussa kysyä eikö siitä uupumuksesta ikinä pääse jaloilleen niin Virve jo saman tien julistaa uupumuksen olevan ohi!
Tässä siis näemme kuinka universumi vastaa kun sinne huudetaan :)
Vierailija kirjoitti:
Virve tosiaan joko itse seuraa tätä ketjua tai sitten joku läheinen tilittää hänelle säännöllisesti keskustelun antia. Tässä vaan ihan muutama suht tuore esimerkki:
- Ketjussa on usein ihmetelty virven aika ajoin hyvinkin poikkeavaa käytöstä ja useasti etsitty yhteneviä piirteitä esim. maniaan, masennukseen tai jopa autismiin. Tähän Virve reagoi julkaisemalla tiedotteen epäilijöille!
- Johan alkaa puolisonkin raajoja kuvissa vilkkua ja tanssivideoita ilmaantua, kun kyseenalaistetaan onko koko siippaa enää kuvioissa.
- Virven työelämästä johtuva uupumus jatkuu sitkeästi vuodesta toiseen, vaikka kuormittavuutta ei enää ole ja sängyn pohjalla on maattu vuosia elämäntaito-oppaita lukien. Ei tarvitse kuin ketjussa kysyä eikö siitä uupumuksesta ikinä pääse jaloilleen niin Virve jo saman tien julistaa uupumuksen olevan ohi!
Todella noloa kyllä Virven kannalta, oli sitten kyseessä Virve itse tai joku läheinen. Ei ketään muuta kiinnostaisi trollailla muuten, ja on kyllä myös harvinaisen rumaa ja sekopäistä kielenkäyttöä muutenkin kyseiseltä trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa kyllä Virven kannalta, oli sitten kyseessä Virve itse tai joku läheinen. Ei ketään muuta kiinnostaisi trollailla muuten, ja on kyllä myös harvinaisen rumaa ja sekopäistä kielenkäyttöä muutenkin kyseiseltä trollilta.
Monta tuntia kirjoitteli tänne trolli eilen ja lopetti lopulta heti, kun mainittiin että kiinteistönvälittäjä löytää tälle palstalle.
Nyt on käyty ostoskeskuksessa päiväretkellä, suurimmassa ja parhaimmassa ostoskeskuksessa. Siis tuo suurin ja parhain ostoskeskus on 8-9 km päässä Torreviejasta, ja jos oikein parhaiten slow living eletään niin onhan se kauppareissun sijaan täydellinen ja mitä parhain päiväretki. Mitään ei toki ostettu. Virve haluaa aivan täydelliset samanlaiset shortsit kuin edellisetkin olivat ja mikään muu kuin täydellinen ei kelpaa. Yllättävää kyllä koko ostoskeskuksessa ei ollut myynnissä täydellisiä eli monen vuoden takaisen muodin mukaisia shortseja, joten Virven suurimmat rahat säästyivät täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tossa taitaa olla se nuukamuikkusten koirankoppi
https://www.booli.se/annons/4971785
Tajusin vasta nämä kuvat selattuani, että se miehen työkoppina toiminut huone parvella on tietenkin normaalien ihmisten vaatehuone :D Nykyisillä asukkailla ei vaan sellaiseen ollut niin kovaa tarvetta kuin ihmisillä yleensä on.
Katsoin juuri juutuubista videota, jossa kerrotaan kuinka voi ilman työtä tulla miljonääriksi myymällä netissä tekoälyn avulla tehtyjä tuotteita.
Yhtenä esimerkkinä oli tehdä tekoälyllä logoja, joita voi sitten nettisivuilla myydä ihmisille kympin kappale. Perusteluna oli, että jossain tällaisessa nettikaupassa on ollut 50 000 kauppaa, joten näin voi vaivatta tienata 500 000 euroa tai dollaria vuodessa ilman työtä.
Koska aina kannattaa hajauttaa, myyntiin suositeltiin myös kaikenlaisia häätuotteita kuten hääkutsuja. Tästä myös saa kätevästi puoli miljoonaa vuodessa. Kolmantena ideana tuotetaan tekoälyllä kuvioita, joita ihmiset sitten etsystä ostavat isolla hinnalla tulostaakseen niitä kaikkiin paskarteluihinsa. Neljäntenä ideana tekoälyllä voi tehdä kaikenlaisia oppaita asuntokaupoista Torreviejan matkaoppaaseen. Näistähän me täällä jo laitettiinkin omaisuudet alulle. 🤣
Tässäpä niin Virvelle kuin kaikille muillekin kätevä tilaisuus vuosittaisiin miljoonatuloihin muutaman tunnin työllä. Saa hyödyntää vapaasti.
Nyt on Virve kyllä julkaissut niii-iiiin tekoälybotilla rakennetun kirja-arvostelun instassa. No mikäs siinä, lisämiljoonia Virvelle tästäkin hengentuotteesta. En edes tuonne tuota kirja-arvostelusivustoa mutta harmittaa kyllä sellaisten sivustojen puolesta, sillä niiden alamäki varmasti alkaa tämän ilmiön myötä.
Ja nyt siellä mies kyselee mitä vaatteita saa käyttää, ei hele...
Minitalo on todellakin muuttunut ammattilaisten käsissä edukseen! Näkee, että talo on tosiaan arkkitehdin suunnittelema, kuten esitteessä mainitaan. Hienointa talossa on se, että se kylpee valossa - heti kun ne kammottavat kaihtimet ovat poissa! Fredmaneilla on kyllä ollut koko talven masennusluola tuolla pimeässä, jossa kaihtimia ei koskaan edes avattu.
Kylppäri on hyvin suunniteltu, pienessä tilassa on kaikki oleellinen. Keittiö kyllä on vaatimaton, pieneen taloonkin useimmiten saadaan isompi ja parempi. Talossa on kahdella sivulla iso terassi, joten jos olisi päättänyt valita käyttää aikaansa siihen, siinä olisi hieno kesähuone. Sohva on palautettu luonnolliselle paikalleen vai miten se esitteessä mainittiinkin, joten asunto näyttää ilmavammalta ja paremmalta. Ylhäältä päin olevassa kuvassa näkee myös, että aikaa on valittu käyttää reilusti myös sohvalla, johon on saatu myös syntymään Virven kokoinen kuoppa. 😛
Hurjimpina yksityiskohtana esitteessä on maininta siitä, että koko talon sähkönkulutus vuodessa on reilut 2700 kWh. Kun ajattelee, että pienessä sähkölämmitteisessä rivitalossa sähkölaskun koko on tyypillisesti 10 000 kWh, niin voi kuvitella miten kammottavasti Fredmanit ovat palelleet! Uusissa taloissa tyypillisesti on parempi energialuokitus, mutta tässä minitalossa on kuitenkin yksi seinä pelkkää ikkunaa ja lisäämässä kulutusta. Lisäksi siinä 10 000 kWh rivitalossa on myös naapurit kiinni seinissä pienentämässä energiankulutusta.
Toivotaan, että ostaja löytyy pian! Kenenkään ei pitäisi joutua viettämään talvea kylmässä asunnossa.
Ikkunan puolella terassin reuna vihertää aika mielenkiintoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kokon terassi talon varjossa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpäs muuten on, en itse huomannutkaan. Ensin näytti että se on vain sulamisvettä, mutta ylhäältä päin otetusta kuvasta näkee, että kestopuu on ottanut osumaa. Tosi tympeästi kyllä valuu keväisin rinteen sulamisvesi, suoraan terassiin ja talon sivuseinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpäs muuten on, en itse huomannutkaan. Ensin näytti että se on vain sulamisvettä, mutta ylhäältä päin otetusta kuvasta näkee, että kestopuu on ottanut osumaa. Tosi tympeästi kyllä valuu keväisin rinteen sulamisvesi, suoraan terassiin ja talon sivuseinään.
Se oli sun neljäs persoona, joka kirjoitti aiemman viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sun neljäs persoona, joka kirjoitti aiemman viestin.
Katsos, niinpäs olikin. Kiitos, kun autoit minua eheytymään! 😀
Jankuti jankuti
Virve virve chatbot cbatbot tekoäly virve virve jankuti jankuti jankuti torrevieja jankuti
u.m.syndrooma jankuti jankuti