Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin 40000 euron häät mutta tuleva mieheni ei...

Vierailija
13.08.2012 |

..suostu ottamaan pankkilainaa vaikka sanoin että ei se kustannus niin paljon kirpaisisi jos takaisinmaksun ajoittaa vaikkapa kymmenelle vuodelle.

Tuo tyhmä avomieheni ei kertakaikkiaan ymmärrä että hääpäivä on elämäni hienoin päivä. Olen nyt itkenyt ja raivonnut hänelle kolme päivää yötä päivää.

Todennäköisesti jätän hänet ja etsin miehen joka suostuu maksamaan tuon 40000 euroa, tai mieluummin 100000 euroa, jolla summalla saisin mukaan aivan kaikki vieraat ja saisin todelliset Unelmien Suurhäät.

Aion onnistua hääprojektissani, niin olen päättänyt! Mua ei pysäytä kukaan!!

Tsempatkaa mua please!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä hääprojektillesi !! Mulla oli aikoinaan sama tilanne: vaihdoin ukkoa ja johan alkoi projekti edetä.

nimim. "200000 euroa paloi häihin mutta kyllä kannatti (me sorvattiin takaisinmaksuohjelma 15 vuodelle; onneksi ukon suuri omakotitalo kelpasi vakuudeksi)"

Vierailija
2/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sovittu (mun mielestä;)) yhteen. Mutta oli se ihan suht hieno päivä - ottaisin uusiksi jos joku taas maksaisi viulut (yks rahahemmo on jo kiikarissa, ei onneton tiedä mihin myllyyn on joutumassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut ansaitsee joku idiootimpi tai rikkaampi, jolla on heittää lapsellisiin leikkeihisi isommat rahat. Ota joku vanha mies, se suostuu maksamaan nuoresta pillusta ;-)