Miksi miehet vihaavat minua?
En vaan voi ymmärtää. Vaikka eivät kaikki naisetkaan minusta pidä, niin sen olen huomannut, että etenkin useat miehet suorastaan vihaavat minua. Siis se on tullut oikein hyvin esille ja ovat jopa aika lailla suoraan sen sanoneet minulle. En vaan ymmärrä, mikä minussa on niin kauheaa. Olen hiljaisemman puoleinen ja ujo eli en ole kauheasti äänessä. Mutta en ymmärrä, miksi hiljaisuus tai ujous ärsyttäisi miehiä. En kuitenkaan ole ihan tuppisuu vaan tarpeen mukaan kyllä saatan sanoa mielipiteeni. Mistä ihmeestä tämä voi johtua?
Kommentit (66)
Hei sinä joka kutsut itseäsi rumaksi. Meille kauniille ovat naiset inhottavia. Ei ehkä miehet mutta naiset... jokaiselle jotakin.
Jollain tapaa rumempi nainen ärsyttää aina.
Jotkut naiset kanavoivat vihaansa meihin aivan järkyttävällä tavalla. Siksi pidän miehiä Keskimääräisesti naisia ystävällisempina.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten onko suoranainen viha pahempi kuin se, että miehet haluavat seksiä ja se on oikeastaan ainoa syy miksi ne jaksavat jutella ja esittää kiinnostunutta, sitten kun sen saa niin yhteydenpito lakkaa/muuttuvat kylmäkiskoiseksi. Ei sellaistakaan kyllä jaksa ja tekee olon vaan vielä arvottomammaksi...
Erittäin harva nainen kiinnostaa miehiä naisen ajatusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sitten onko suoranainen viha pahempi kuin se, että miehet haluavat seksiä ja se on oikeastaan ainoa syy miksi ne jaksavat jutella ja esittää kiinnostunutta, sitten kun sen saa niin yhteydenpito lakkaa/muuttuvat kylmäkiskoiseksi. Ei sellaistakaan kyllä jaksa ja tekee olon vaan vielä arvottomammaksi...
Erittäin harva nainen kiinnostaa miehiä naisen ajatusten takia.
Tämäpä juuri.
Suurin osa naisista keskustelee tasolla miten ihanaa jokin asia tai paikka oli, miten ihanalta/pahalta jokin asia tuntui. Tai sitten puhutaan siitä kuka teki mitäkin, tai juorutaan.
Työstään kiinnostuneet naiset toistavat robottimaisesti corporate bullshittiä ja koulutyttömäisesti sitä kuinka pomo kehui ja kuinka karismaattinen firman tj on.
Miehissä arvostetaan nopeaa small talkkia kun mies osaa sukkelasti heittää jotain "aiheesta kuin aiheesta".
Syvällisemmät ja mielenkiintoisemmat keskustelut on käytävä toisten miesten kanssa.
Ihan sama se on miehillä.
Miehen pituus, komeus ja status määrittävät sen miten käytös tulkitaan.
Pitkän miehen maskuliininen johtajuus = lyhyen miehen Napoleon-syndrooma.
Statusmiehen eksentrisyys = tavismiehen pelottava outous.
Komistuksen söpö ujous = ruman miehen epäilyttävä omituisuus.
Komean miehen ihana, päivää piristävä flirtti = ruman miehen törkeä ja sovinistinen ajatus että voisi olla jotain saumaa.
Ja jälkimmäisessä tapauksessa ruma mies voi oikeasti saada osakseen vihaa, vaikkei edes yrittänyt mitään, nainen vain kuvitteli niin.