Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoitko esikoisesta tyttöä vai poikaa? Kumman sait?

Vierailija
11.08.2012 |

Miltä tuntui, jos vauva ei ollutkaan sitä sukupuolta kuin olit toivonut?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty sukupuolta, vaan vaistosin sen itse. Ja poika tuli. En olisi voinut olla onnellisempi. Mitään toivomuksia ennen raskautta ei ollut.

Vierailija
2/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä hänen mielestä sukuun syntyy vain poikia (hänellä on kyllä tytär). En eden opeta lapsilleni, että hän on pappa, vaan odotan vaan, että kuolis pois, samoin kuin mieheni odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut varmaan enemmän hukassa mitä pojan kanssa...

Oma vauvani kun oli ensimmäinen, jota pidin sylissä ja ikää oli kuitenkin jo 29 vuotta.

Sanoisin, että äärimmäisen onnistunutta lasten karttelua :)

Vierailija
4/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tuli ja olin ensin todella pettynyt, mutta se ei kestänyt kuin sen pienen hetken synnytyssalissa.

Toisesta odotin poikaa, en uskaltanut enää toivoa mitään. Tyttö tuli ja olin kyllä enemmän yllättynyt kuin mitään muuta.

Vierailija
5/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoistani odottaessa tyttöa ja välillä poikaa:) Olin onnellinen pienestä pojastani. Seuraavaa odottaessani toivoin vain "vauvaa" oli ihanaa saada vielä pienempi tytär syliin!!!

Vierailija
6/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivonut kunpaakaan. Toivoin vain tervettä lasta, koska minull a oli tiettyjä riskejäRaskauden aikana tuli tunne , että poika tulee ja niinhän siinä kävi.

Vierailija
7/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toivoin hiukan enemmän tyttöä, kun se tuntui tutummalta vaihtoehdolta, ja mies taas ihan samalla tavoin poikaa. Poika tuli, enkä ollut yhtään pettynyt. Ehkä hiukan yllättynyt.

Sittemmin poikia on tullut vielä 3 lisää, ja tyytyväinen olen tähän veljessarjaan :)

Vierailija
8/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen saanut kolme elävää tyttöä. En kyllä enää uskaltanut toivoa mitään....

Vierailija
9/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme saaneet pojan niin olisimme "tehneet" vielä toisen lapsen jos vaikka tämä olisikin ollut tyttö. Kun nyt saimme heti tytön niin lapsiluku jäi yhteen.

Vierailija
10/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoitko esikoisesta tyttöä vai poikaa? Kumman sait?

Vierailija - 11.08.12 11:30 (ID 15370995)

huoli minulla oli, että toivottavasti ei tule kaksosia:) (sukuvika) Tyttö tuli ja kiitos siitä.

Vierailija
11/63 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minusta on äärimmäisen noloa ja vastenmielestä julistaa haluavansa jompaakumpaa... Mutta kun pojan sain, en olisi voinut olla onnellisempi. Mutta tiedän, että tytöstä olisin ollut myös hyvin hyvin onnellinen. Nyt toisesta lapsesta toivoisin poikaa, mutta vain siitä syystä, että se saattaisi olla ainoa keino millä saisin miehen tekemään vielä yhden lapsen, koska luulen että hän haluaisi pojan lisäksi vielä tytön, ja jos sen saisimme, hänelle lapset sitten riittäisivätkin. :)

Vierailija
12/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin poikaa, koska olen itsekin ollut poikatyttö ja pelkäsin millaista olisi olla prinsessan äiti.
Toisesta ei ollut niin väliä, mutta olin taas helpottunut kun kuulin että poika tulee :D

Nyt olen kahden pojan äiti enkä aio enää lisääntyä, mun kuuluu olla vain poikien äiti enkä aio "yrittää" tyttöä vaikka lähipiiri siihen kannustaa.. En vaan ymmärrä miksi :D
Olen hyvin onnellinen nyt :)

Vierailija
13/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin tyttöä ja sain tytön :) jos teemme toisen lapsen toivoisin siitä poikaa :)

Vierailija
14/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin ennenkaikkea että lapsi olisi terve, ja siitä olenkin onnellinen. Alusta asti minulla oli sellainen olo että poika tulee ja poika sieltä tulikin :) toivoin myös salaa poikaa.

Vierailija
15/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin poikaa, saimme tytön. Olin ikionnellinen. Toisen kohdalla toivoin toista tyttöä, saimme pojan. Olin taas aivan haltioissani.

Vierailija
16/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa toivottiin ja poika tuli.

Vierailija
17/63 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin tyttöä ja tyttö tuli. Pelkäsin synnytyksen alkaessa, että jos se sittenkin on poika, vaikka ultrassa oli luvattu tyttöä. Oltiin koko ajan puhuttu vauvasta tytön nimellä :) mutta kyllä se poika olisi myös ollut rakas!

Vierailija
18/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lapset oli ajankohtaisia ajattelin että olisi ihanaa jos saisin ensin pojan ja sitten tytön. Kai tämä juontaa juurensa siitä että toivoin aina itse lapsena että minulla olisi ollut isoveli. Se vaan oli täysin mahdotonta kun olin esikoinen ;). Olin kateellinen sellaisille kavereilleni joilla oli isoveli :D.

Kun aloin odottaa niin esikoisesta ei oikeasti ollut väliä kumpi tulisi. Poika tuli. Toisesta toivoin kovasti tyttöä ja tyttö tuli. Ei olisi voinut paremmin sattua :)

Vierailija
19/63 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tietää vähän yli puolivälissä että poika tulee, sekunnin sadasosan olin pettynyt ja sitten olin maailman onnellisin :)

Toisena tuli sitten tyttö, ja nyt jos tulisi kolmas toivoisin poikaa

Vierailija
20/63 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kolmea lasta, näytti ettei tule ensimmäistäkään. Toivoin, että saisin molempia sukupuolia, järjestyksellä ei mitään väliä.

Meni 5 vuotta hoidoissa, toivoin vain lasta. Kun tärppäsi, toivoin edelleen vain lasta. Toisessa ultrassa kuulin, että tyttö olisi tulossa. Jostain syystä tunsin helpotusta ja suunnatonta onnea, ehkä alitajunnassa kuitenkin toivoin ainokaisestamme pientä tyttöä. Isä tunnusti ultran jälkeen toivoneensa salaa tyttöä, jos jäisi ainokaiseksi. Ei ollut uskaltanut sanoa ääneen, ksoka se tuntui jotenkin väärältä ja kiittämättömältä kaikkien raskaiden hoitojen jälkeen ja sen jälkeen kun meille vihdoin oltiin suotu lapsi.

Tyttö syntyi ja siitä olemme ikionnellisia. Poikaa oltaisiin varmasti rakastettu ihan yhtä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme