Sexistä
Kertokaas nyt miehet mikä ihme siinä on, että kun haluatte suihinottoa pitää se tehdä juuri niin, että nainen on polvillaan edessänne ja mies sitten seisoo siinä edessä vieläpä kädet usein lanteilla?
Neiti
Kommentit (31)
ei normaaliin nuoruuteen ja kasvamiseen kuulu olla vanhempien edessä polvillaan, nöyryytettynä
Huh helvatta! Jos 21- vuotiaan naisen elämä on pelkkää kullin imemistä (joka sekin tapahtuu kerran kolmessa viikossa eikä normaalin miehen testosteronin erityksen ja psykologisen kypsyyden toimesta) 3 viikon välein ja silloinkin ilman mahdollisuuttakaan uskaltaa ottaa esiin muitakin seksuaalisuuteen kuuluvia asioita, niin HUH, HUH!
Toisaalta, minua tämä ei sinänsä sittenkään yllätä. "Liian" paljon on naiskavereissa näitä punaniskoja (mutta että nuoria miehiä!) joilla kullin reservit riittävät vain kerran kolmessa viikossa tapahtuvaan pikaiseen sessioon.........:(
punaniskoilla tarkoitin siis meitä miehiä.......
sulkeisiin täydennykseksi: joka sekin tapahtuu kerran kolmessa viikossa eikä normaalin miehen testosteronin erityksen ja psykologisen kypsyyden toimesta kerran päivässä
Uskokaa tai älkää, kaikesta huolimatta rakastan avokkiani. Ainoa, mikä suhteessamme mättää, on seksi.
Olen koittanut kysellä, onnistuisiko se että käyn panettamassa itseäni muualla (halut ne on helvetti hiirelläkin!), mutta en ole saanu kunnon vastausta. Mies kyllä myöntää, että on kurjaa kun hän ei "pysty" tyydyttämään halujani (voi kun se olisikin siitä kiinni! Miten paljon helpompaa mun olisi käsitellä tilannetta jos tietäisin hänen haluttomuutensa johtuvan esim sairaudesta eikä siitä etteä hän yksinkertaisesti halua), muttei pidä ajatuksesta että hakisin tyydytyksen muualta. Vielä en ole niin tehnytkään, mutta ajatus käy mielessä.
Olemme puhuneet aiheesta ja tosiaan, mies sanoo ettei syy ole minussa. Koitan oikeasti uskoa häntä mutta koska en keksi, missä se sitten olisi, niin vetää varsin hiljaiseksi.
Olen oikeasti tosi pahoillani avautumisesta.
sulkeisiin täydennykseksi: joka sekin tapahtuu kerran kolmessa viikossa eikä normaalin miehen testosteronin erityksen ja psykologisen kypsyyden toimesta kerran päivässä
Uskokaa tai älkää, kaikesta huolimatta rakastan avokkiani. Ainoa, mikä suhteessamme mättää, on seksi.
Olen koittanut kysellä, onnistuisiko se että käyn panettamassa itseäni muualla (halut ne on helvetti hiirelläkin!), mutta en ole saanu kunnon vastausta. Mies kyllä myöntää, että on kurjaa kun hän ei "pysty" tyydyttämään halujani (voi kun se olisikin siitä kiinni! Miten paljon helpompaa mun olisi käsitellä tilannetta jos tietäisin hänen haluttomuutensa johtuvan esim sairaudesta eikä siitä etteä hän yksinkertaisesti halua), muttei pidä ajatuksesta että hakisin tyydytyksen muualta. Vielä en ole niin tehnytkään, mutta ajatus käy mielessä.
Olemme puhuneet aiheesta ja tosiaan, mies sanoo ettei syy ole minussa. Koitan oikeasti uskoa häntä mutta koska en keksi, missä se sitten olisi, niin vetää varsin hiljaiseksi.
Olen oikeasti tosi pahoillani avautumisesta.
Hei, tilanteesi on kurja, mutta en näe syytä miksi pahoitella viestiäsi. Keskustele miehesi kanssa. Olisiko hänelle joku muoto joka viehättäisi?? Esim. että imet häntä? Tajusin, että teillä kuitenkin jotain sex-kanssakäymistä on. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, dildot ovat ok, myös kokenee, terveen herrasmihen, sykkivä iso kulli.
meinaan yleissivistyksessä, VL = vanhoillis-lestadiolainen
VL:t muutenkaaan kullia imevät...........
te VL:t muuten pelkäätte siinä miehen sukuelimen imemisessä?
ei ne pelkää mitään kun menivät alistuneina punkkan................