Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu miettinyt duunin vaihtoa?

Vierailija
18.04.2025 |

Loma ilman duunia tuntuu niin hyvältä, etten todellakaan halua palata sorvin ääreen. Tekis mieli vaihtaa mestaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan ollut työelämässä niin ei tarvitse tuollaista miettiä.

N43

Vierailija
2/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutten ole vielä keksinyt, mitä tekisin. Ennen kaikkea, mihin voisin päästä tässä 54-vuoden iässä. Palkallakaan ei juuri enää olisi väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo ihan kypsä duunaamaan samaa alaa näin pitkään.

Vierailija
4/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja vaihdoinkin sitten nelikymppisenä alaa. Nyt on kiva mennä töihin eikä väsytä duunipäivän jälkeen. 

Vierailija
5/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pikku pakko kun yt:iden tuloksena koko yksikölle tuli kenkää. Onneksi puolen vuoden irtisanomisaika.

Vierailija
6/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon painanu duunia täysillä siitä asti ku valmistuin, ja nyt ei tunnu enää yhtään miltään. Tää nykyinen duuni varsinkin hajottaa ihan huolella

Vierailija
7/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ettiny uutta duunia jo pitkään, palkka vois olla pienempi, kaupunki vois vaihtuu, oon jopa miettiny palaamista vanhaan työpaikkaan tai takas kotikonnuille. Mut harmi vaan, pakko vieläkin roikkua tässä nykyisessä hommassa.

Vierailija
8/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ vuotiaana duunin vaihtaminen on vaan tosi vaikeeta. Ei tämä IT-ala oikein ole 50+ vuotiaan hommia ja johto hommat ei ole meikäläisen duuneja.

Vierailija
9/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Kävi niin huippuhyvin, että sain sataprosenttisen etätyön, mikä ei omalla alalla ole yleensä ollenkaan mahdollista. Joten tässä uskon pysyväni eläkkeelle saakka, jos vaan annetaan. Etätyö on niin ihanaa!!

Vierailija
10/10 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+ vuotiaana duunin vaihtaminen on vaan tosi vaikeeta. Ei tämä IT-ala oikein ole 50+ vuotiaan hommia ja johto hommat ei ole meikäläisen duuneja.

Hoito - tai sosiaalialalle pääsee ainakin pienemmillä paikkakunnilla heti. Lyhyt koulutus ja töihin. Tiedän lähemmäs kuusikymppisiäkin, jotka jo koulutusaikana napattu oppisopimuksella töihin ja sitten jatkaneet siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme