Laiha vela kävi tänään shoppailemassa, kaksi kertaa latella, elokuvissa
ja Toscaninissa syömässä "kevyen" Caesar-salaatin.
Ja nyt onkin aika palkita itsensä pikkupullollisella Gancia Astia.
Jalat ovat aivan muusina.
-Laiha vela
Kommentit (24)
-Laiha vela
oli miehensä, lapsiensa sekä naapurin lapsen kanssa Hoplopissa ja sitten juntisti vielä mäkkärissä hampparilla. Ja nautin sydämeni pohjasta. ;)
-Laiha vela
Yök
Mitä ostit?
spinningiin sellaiset mageet oranssit pyöräilyhousut, mutta kaikki oli ihan liian pliisuja :(
Eli en ostanut sitten mitään, paitsi muutaman pullon Gancia Astia, paahtoleipää ja jokiravunpyrstöjä illaksi.
-Laiha vela
yh:llä olisi kanssa yksi Gancia Asti kylmässä odottamassa korkkaamista. Lapsi isällään. Tehtiin miesystävän kanssa thaimaalaista ruokaa, leivoin vadelmapiirakan, jota äsken kahvin kanssa söimme. Pakastin 10 litraa mustikkaa ja keitin litran lakkahilloa. Illalla lenkki ja sauna.
yh:llä olisi kanssa yksi Gancia Asti kylmässä odottamassa korkkaamista. Lapsi isällään. Tehtiin miesystävän kanssa thaimaalaista ruokaa, leivoin vadelmapiirakan, jota äsken kahvin kanssa söimme. Pakastin 10 litraa mustikkaa ja keitin litran lakkahilloa. Illalla lenkki ja sauna.
Mä haluasin niin taas Tom Kha Gai-keittoa pitkästä aikaa :(
-Laiha Vela
äidin kahvihetki päättyi jo, menepäs huolehtimaan taas niistä lapsista :) Kyllähän tuosta haistaa kilometrin päähän että äitihän sieltä kirjoittelee ja kertoo haaveistaan :)
ap. Kävin eilen itsekin shoppailemassa, kampaajalla ym. ja oli jotenkin väsynyt ja tunkkainen olo kaupungilla kiertämisen jälkeen. Olikin kiva käydä ensin lähimetsässä kuntoradalla kävelyllä perheen kanssa, maistella mustikoita ja sen jälkeen käydä porukalla saunassa, juoda limpparia lasten kanssa, kuunnella heidän jutusteluaan, ottaa puhdas lapsentuoksuinen poika syliin, vastailla kysymyksiin tähdenlennoista ja luvata mennä katsomaan niitä illalla ja silitellä pehmoista tukkaa iltasatua lukiessa. Mullakin oli oikein kiva päivä!
Kiva kuulla, että päivä lähti mukavasti käyntiin.
Minä kävin aamulla puolentoista tunnin Vinyasa Flow -joogassa, hiki vaan roiskui, sillä sali oli lämmitetty +37c:een.
Siihen päälle pienet päikkärit, ja nyt kävin hakemassa pari pulloa cavaa illaksi. Tarkoituksena lähteä miesystävän ja ystävien kanssa katsomaan tähdenlentoja.
Kohta teen ison satsin chili con carnea; murrosikäiset lapseni sitä toivoivat.
Terv. normaalipainoinen yh-äiti, joka tänään aikoo sen skumppansa suhauttaa
äidin kahvihetki päättyi jo, menepäs huolehtimaan taas niistä lapsista :) Kyllähän tuosta haistaa kilometrin päähän että äitihän sieltä kirjoittelee ja kertoo haaveistaan :)
Antaa laihan velan kirjoittaa, fanitan tyyppiä! :)
Tein ihanaa lattea kahvikoneella ja luin kirjaa.
Sitten kävin kaupassa ja kirppiksellä. Kotona siivosin. Ruuaksi oli ihanaa salaatti, jossa oliiveja ja fetaa. Nyt katselen telkkaa ja kohta pelaan pleikkaa. Jonkin elokuvan voisi katsoa tänään. Ihana laiska lauantai!
t. Toinen vela
Harmittaa vaan, että en kotimatkalla hakenut Filmtownista irtsareita :(
-Laiha vela
Tein ihanaa lattea kahvikoneella ja luin kirjaa.
Sitten kävin kaupassa ja kirppiksellä. Kotona siivosin. Ruuaksi oli ihanaa salaatti, jossa oliiveja ja fetaa. Nyt katselen telkkaa ja kohta pelaan pleikkaa. Jonkin elokuvan voisi katsoa tänään. Ihana laiska lauantai!t. Toinen vela
mulla on vaan Nescafe Gusto :( Kohtuullisen laten silläkin saa, mutta ei paljon muuta :(
Mua kiinnostais aivan järkyttävästi se Amélie Nothombin kirjasta tehty elokuva Nöyrin palvelijanne, olisikohan vuokraamoissa?
-Laiha vela
kestänyt jo monta vuotta kovassa käytössä, että silleen hyvä investointi :) Vois lukea ton Amélie Nothombin kirjan, olisi varmaan kiinnostavampi kuin tää mun nykyinen etiikkaa käsittelevä opus.:)En ookaan vähän aikaan käyny vuokraamoissa, kun on nyt kotona tää viihdepaketti ja siinä leffavuokraamo mukana. Vähän tylsää tänään jotenkin, kun on flunssassa. En oo viittiny urheilla kipeenä. Haluisin lenkille!
t. 2 vela
Niin mullakin oli.
Käytiin koko perhe pojan futispelissä, poika teki komean maalin, olen niin iloinen pojan puolesta. Sitten käytiin jätskillä, ja nyt mä tulin koneelle hetkeksi kun leikkasin nurmikon, kiva kun on nätti ilma.. Mies just lämmittelee grilliä, lapset katsoo leffaa. Tyttö on vähän tulisilla hiilillä kun koulu kohta alkaa, hyvä että malttaa leffaan keskittyä :)
Mullakin on ollut tosi kiva päivä!
Onks Late joku hoidoistasi vai ihan jopa kundikaverrriii? :)
Onko sinulla jonkinlainen oletus, että äitimerkkiset ihmiset elävät jotenkin sisällyksettömämpää elämää kuin kaltaisesi "laiha vela"?
Terv. Se normaalipainoinen äiti, joka tänään vihdoin korkkaa sen skumppansa, josta jo eilen illalla töissä haaveili
kukin tyylillään... Onneksi ei itse tarvitse.