Minusta on tullut kaunis aikuisiällä :)
Lapsenpyöreys hävinnyt kasvoista, olen hoikistunut ja löytänyt tyylini. Olen kaunis kolmekymppinen nainen :)
Kommentit (11)
Onnea!
T: Itseensä tyytyväinen, joskaan ei kaunotar
ilman että olisit varsinaisesti kaunistunut. Minulle ainakin on käynyt näin.
Mulla ei ole "lapsenpyöreys" hävinnyt kasvoista, mutta olen silti kaunis. ;)
olen monilta osin tseeni niin tyytyväinen nykyään, sopusoinnussa itseni kanssa, eikä minun tarvitse muiden kuin itseni kriteerejä täyttää. Ehkä sitä sanotaan aikuistumiseksikin:)
nyt 35-vuotiaana. :) Olen hoikempi ja hyväkuntoisempi kuin koskaan tähänastisessa elämässä, hiukset tuuheat ja hyväkuntoiset ja iho hehkuu. Katselin juuri kauhulla hääkuviani joissa olin 25 v., olisimpa näyttänyt tältä hääpäivänäni...
saanut niin paljon kehuja kuin viimeisen 2v aikana. Aina olen ollut huoliteltu ja ihan ok näköinen ja aika epävarma itsestäni mm. nenäni takia, mutta nyt yhtäkkiä olen alkanut saamaan kauhesti kehuja ihan vierailtakin ihmisiltä....jännää, mutta myöskin outoa. Sen tiedän, että vartaloni on ikäisekseni enemmän kuin hyvässä kunnossa,mutta ei sekään selitä moista! Mutta iloitaan siitä kun ei olla ainakaan vielä rupsahdettu, vai mitä ap :)
se on kuulkaas se sisäinen hehku, mikä tyulee vasta iän myötä. :)
Painoin saman kun 18- v:nä, ja olin "löytänyt tyylini". Osasin meikata paremmin kuin nuorena,
hiukset oli hienommat, ja mulla oli ihania vaatteita. Aika oli ottanut kiini mua kauniimmat ja monet oli masentavia ämmiä.
Onneksi tajusin edes mennä naimisiin silloin enkä jäänyt odotteleen "lupaa itseltäni mennä naimisiin kun saan vielä 5 kg pois". Hääkuvia kelpaa katsoa.
Sitten tuli kilpirauhasen vajaatominta, ahditus, paniikkihäiriö ja läskit.
t. nykyinen läski ja ryppyinen 49-v.
Ja niin, miten saan itsestäni edustavan ensi talven 50-v kuviin?
Hienoa ladies! Pitäisi olla enemmän aikuisia naisia muotilehdissä ja voisi olla myös kauniita vanhempiakin naisia (80v), koska kyse on siitä haluaako olla huoliteltu & hyvästä itsevarmuudesta.
Itse en ainakaan halua ihannoida itseä nuorempia, eli 20+ mallit ei tee vaikutusta minuun, pitäisi olla 40v.
Olen samaa mieltä ja se että pitää itsestään ja elämästä ja on tietysti myös mukava muille, tekee ihmisestä kauniin. Kärttyiset ihmiset harvemmin on kauniita. Vanhakin nainen voi pukeutua kauniisti ja persoonallisesti ja olla viehättävä. Ei tietenkään tarvii. :D
Nyt olen ruma 35-vuotias. Kävi huonosti.