acon10 samanlainen haamu dpo9 ja dpo10,onko toivoa et ois plussa?
Hölmö en saa pidettyä näppejäni erossa testeistä, testasin jo dpo8 jotain josta en tiennyt onko mielikuvitusta vai vain superröntgenkatse, nyt eilen dpo9sain kolmessa minuutissa haamun joka näkyi selvästi joka suunnalta katsoen, pikkaisen punertava testiviivan paksuinen viiva... nyt tänä aamuna dpo10 testasin taas niin ei ollut ainakaan vahvistunut vielä, onkohan toivoa enää että ois oikea plussa?Samanlainen kuin eilen.
Kyllä ihminen on hullu kun testaa liian aikaisin edes sen haamun toivossa, ja sitten kun sen saa niin alkaa vielä kovempi pähkäily että-ollaakko vai eikö olla-. JOTAINHAN nyt kuitenkin on tapahtunut kun selvä haamu testissä?
Ja sekin on jo suuri ihme mun lapsettomuuden vastaisessa taisteluissa,
Onkohan se normaalia että kun sen paksun haamun testasin aamulla kuuden mais, niin kun parin tunnin kuluttua heräsin oli testissä vain ohut punainen viiva, ei enää testiviivan paksuinen?
On tää stressaavaa, uskaltais ees iloita.
Kommentit (3)
dpo on " ...päivää jälkeen ovulaation" käännetty lontoon murteesta.
eli DayPastOvulation...oviksen jälkeinen päivä siis=).
Älä sit testaa yhtään aikaisemmin kuin menkkojen pitäis alkaa, tämä nimittäin vasta piinaavaa on.
Olen itse aikaisemmin saanut aconeilla viivanpaikkoja testiajan umpeuduttua mutta tämä haamu on ihan oikea sellainen, paksu ja punertava, vaikka on himmeä niin näkyy heti, ja tosiaan oli siinä heti kun minimitestiaika tuli täyteen, ja on siinä edelleen...
On kyl uskomaton olo, haluais uskoa mutta kun ei uskalla, ajatukset pyörii vain ja ainoastaan Jossittelun ympärillä=/. Toivotaan ToivotaanToivotaan
Jos siihen jotain on tullut vaikkakin haamuviiva testiajan sisällä niin positiivinen se varmasti on.Mä en oo noilla aconeilla saanu mitään haamuviivojakaan.Ja vaikka pitäis olla muka herkkä testi niin monet kirjoitukset tällä palstalla kertoo että eivät näytä aina plussaa niin herkästi kuitenkaan.Mulla on noita samoja testejä ja odotan että pääsen taas testailee parin päivän päästä.Varovaiset onnittelut!